כותרות אחרונות
Search

חברת נעמן מגוונת קולקציות ומציעה חידושים וטרנדים עדכניים לקראת ראש השנה

נעמן 2017: לבשל ולהגיש בסטייל

לקראת ראש השנה מגוונת נעמן את הקולקציות ומציעה חידושים וטרנדים עדכניים במבצעים אטרקטיביים במיוחד למבחר עצום של כלי בישול איכותיים, כלי הגשה ואחסון ואביזרי אירוח המביאים איתם  משב רוח חגיגי ומרענן

צילומים: ישראל כהן / ושירה רז

נעמן, החברה המובילה את עולם הבישול והאירוח, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משיקה את קולקציית ראש השנה החדשה הכוללת שלל כלי הגשה, אביזרי מטבח, כלי בישול וטיגון ואביזרים מיוחדים המקלים את עבודות ההכנה ומאתגרים את חווית הבישול והאירוח.

דודי כהן, מנהל חטיבת נעמן: "המובילות, העדכניות והחדשנות שלנו מבטיחה לקהל לקוחותינו חווית קניה איכותית ומרגשת"

בכל פעם נעמן מפתיעה מחדש ברעיונות וקולקציות של כלים להגשה ועריכה והשילוב הנכון הוא חיבור הכלים בין פורצלן לקרמיקה ולזכוכית. מבחר עשיר עם נגיעות מעניינות של צבע, צורה ומרקם.

גבי אזור מנהל קטגוריה בכיר – צילום: אבי בר

בקולקציה החדשה הצע עשיר ומגוון של כלי בישול בעיצובים ייחודיים המתאימים להגשה אישית – מבשלים ומגישים ישירות מהתנור לשולחן – לצד כלי אוכל והגשה מהודרים בדוגמאות קלאסיות מסדרת "נוסטלגיה" ב-look  רטרו של כלי אמייל בצבעי לבן עם פס כחול קלאסי ומעודן המזכירים את בית סבתא. וכדי "לשבור" את הלבן – "התכשיטים" של שולחן החג – כלי הגשה קלאסיים בגדלים שונים בעיטורי זהב מעודנים מחומר מיוחד המאפשר הכנסתם למיקרו וגם למדיח הכלים. וגם מבחר כלי זכוכית ופורצלן בטקסטורה עדינה ויוקרתית ומיטב כלים בצבעים מרהיבים ומושכי עין מסדרת "דבורה" עם עיטורים חינניים להגשה חגיגית של תפוח בדבש כמיטב המסורת.

דודי כהן מנהל חטיבת נעמן מציין: "בכל חג אנו נערכים ובוחרים לתת ללקוחות שלנו ממיטב החדשנות העולמית בתחום כלי הבישול והאירוח. הרצון שלנו לרענן ולחדש ניכר היטב בקולקציית ראש השנה המרהיבה. כמי שמחויבים לסטנדרטים של איכות, רתמנו לקולקציה החדשה גם טכנולוגיה וחדשנות בינלאומית המאפשרת שימוש בתנור ובמיקרוגל, עמידות במדיח הכלים ואחוזי בלייה אפסיים. חשוב לנו לאפשר לצרכן הישראלי לחדש ולהתחדש עם מגוון המותגים החדשים, הנוחים והמקצועיים".

מימין: גבי אזור, מנהל קטגוריה בכיר, סטלה יודקו, מעצבת, אביבה בילצקי, מנהלת שיווק, אורלי גרנובסקי אפק, ע. מנהלת קטגוריה ורן אורן, מנהל פיתוח מוצרים – צילום: אבי בר

לרגל החג מציעה נעמן שלל מבצעים אטרקטיביים במיוחד: 1+1 על כלי הגשה ומערכות אוכל, עד 50% הנחה ברכישת מגוון כלים, סירים ומחבתות. ניתן למצוא בחנויות הרשת גם מבחר עשיר של מארזי מתנה מהודרים שחוסכים בעלויות ובזמן – רק להגיע ולקחת מבלי להמתין בתורים ארוכים בעמדת האריזות .

חיה גריסרו מעצבת בחברת נעמן – צילום: אבי בר

יואלה פטרון, מנהלת הנראות המסחרית בנעמן מציינת: "דומה שבכל פעם שקיים בנו הרצון לשבור את החוקים של הטרנדים החדשים, איכשהו אנחנו חוזרים לקלאסיקה – כלי הגשה קלאסיים ואלגנטיים. ובמיוחד כאשר מגיע חג כראש השנה אנחנו נעשים רגשניים, חוזרים לכלים הלבנים, לקלאסיקה של ההגשה, עם סמלים כמו תפוח עץ בדבש. כולנו אוהבים להתרפק על הדברים הבטוחים, על המקום המחבק והחמים ומה יותר יפה מאשר לערוך שולחן עם סט צלחות בצבע שמנת ענוג עם נגיעות של  איורי זהב (ונציה) שיכולים להזכיר בתי מלוכה, לערוך השולחן למקורבים ולמשפחות שלנו עם גביעי יין מעוטרים וגם עם סכו"ם זהב. מה שנשאר הוא לסדר את זרי הפרחים ולהדליק את הנרות, לדאוג שהכיסאות מסביב לשולחן יהיו נוחים ולזרום עם האווירה".