כותרות אחרונות
Search

חברת "נגב" במבצע ייחודי – רוכשים מוצרים בשווי 40,000 ₪ ומקבלים חופשה באירופה

משפצים וטסים

נגב מציגה מבצע מדהים  לחגים !

רוכשים מוצרים בשווי 40,000 ₪ ומקבלים חופשה באירופה

חודש ספטמבר ידוע  כחודש השיפוצים וההתחדשות. רבים מאתנו מעדיפים להחליף, לשדרג ולשפץ את הבית, כדי לקבל את השנה החדשה באווירה חגיגית במיוחד.

 

לקראת החגים יוצאת חברת נגב במבצע ייחודי לקהל לקוחותיה : חופשה מפנקת – חינם רוכשים פריטים ב- 40,000 ₪** ומקבלים חופשה באירופה

צילומים: יח"צ

החופשה  בחודשים ינואר – מרץ ל- 3 לילות וכולל טיסה + מלון 4 כוכבים לאחד מהיעדים הפופולאריים והאהובים במיוחד על הישראלים: פראג, ברלין, בודפשט, וורשה, בוקרשט.

 

המבצע בתוקף ללקוחות פרטיים בלבד, בתאריכים 8/9/17-13/10/17, ברשת חנויות נגב בפריסה ארצית: בני ברק, ראשון לציון, ירושלים, חיפה, נתניה, באר שבע, חדרה ואילת, למעט סניף העודפים.

 

נגב הוקמה בשנת 1969. כיום, החברה מונה כ- 800 עובדים והיא בעלת פריסת חנויות קונספט ארצית, בהן ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של מוצרים לעיצוב ושיפוץ הבית הפונים לטעמים והעדפות שונים.

 

בשנת 2000 הובילה החברה את מהפכת גרניט הפורצלן בישראל והשיקה את מותג NOVO, קולקציה רחבה של אריחי גרניט פורצלן איכותיים ואופנתיים, המיועדים לשימוש פנים וחוץ ומיוצרים במפעל החברה בירוחם, שהינו הגדול והמתקדם במזרח התיכון. כיום נגב היא החברה היחידה בארץ שמייצרת אריחים כחול לבן.

 

קבוצת נגב מייצגת באופן בלעדי מספר רב של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומם, ביניהם ברזים ואביזרי אמבט של Zucchetti , Grohe, כלים סניטאריים של Villeroy & Boch, פרקט של Parador ואריחים של מותגים בינלאומיים ומעצבי על מהמובילים בעולם, כמו Versace ,Atlas ,Fap, ועוד.

 

** הרכישה על סך 40,000 כולל מע"מ