כותרות אחרונות
Search

חברת "משני" יצרנית סלטי פרימיום, משיקה "ממרח לימון" סלט חדשני ואיכותי.

ממרח לימון של סלטי "משני" – צילום: יעל האן

 

יצרנית הסלטים "משני" משיקה סלט פרמיום חדש.

חברת "משני" יצרנית סלטי פרימיום, משיקה "ממרח לימון", סלט חדשני ואיכותי.

 

סלט ממרח הלימון מיוצר מלימונים טריים ועל פי מתכון בלעדי של "משני". הממרח מתאים לשימוש בתבשילי דגים, בשר ועוף ובמיוחד לסנדוויץ' טוניסאי וכריכים. ממרח הלימון משווק באריזת 300 גרם וניתן להשיגו בסניפי רשת משני וברשתות המזון.

 

הרכיב שאף סנדוויץ' טוניסאי לא יהיה שלם בלעדיו. הוא יהפוך כל כריך, כל קדירת דגים או בשר לבישול גורמה. ממרח הלימון של חברת "משני" נחשב במשך שנים לסוד כמוס בתעשיית המזון. אין מסעדה או דוכן המוכרים סנדוויץ' טוניסאי שלא מכירים אותו, הטעם הביתי והמיוחד שלו קנו לו קהל מעריצים נאמן. כעת לראשונה, משיקה חברת "משני" את ממרח הלימון כסלט פרמיום, שיימכר באריזת 300 גרם בחנויות הרשת וברשתות המזון.

 

ממרח לימון של סלטי "משני" – צילום: יעל האן

 

ממרח הלימון של "משני" עשוי מלימונים טריים ועל פי מתכון בלעדי של החברה הנשמר בקפידה לאורך השנים. הממרח בטעם נפלא עשיר ונוסטלגי של לימון, מתאים לשימוש בכריכים, במיוחד בסנדוויץ' טוניסאי, ויעשיר כל תבשיל דגים, בשר ועוף וירקות. ממרח הלימון מצטרף לליין סלטי משני הכולל מבחר ענק של סלטים ביתיים באיכות פרמיום בהם חומוס משני, טחינה ירוקה, מטבוחה חריפה, פטריות חמות, סלט ביצים, זיתים מרוקאיים ועוד…

 

דני כדורי, מנכ"ל חברת משני: "ממרח הלימון נמצא בשימוש שלנו לאורך שנים ארוכות והוא רכיב חשוב בחלק מהמתכונים הבלעדיים של משני מבית אבא. לאור הביקוש, שהגיע בעיקר ממסעדות ודוכני סנדוויץ' תוניסאי, החלטנו לתת לו את הבמה ולהשיק אותו כסלט נפרד בליין סלטי הפרמיום שלנו, להנאת קהל הלקוחות".

 

חברת "משני" נחשבת ליצרנית סלטי הפרמיום המובילה בישראל. החברה מפעילה 4 חנויות מפעל – בראשון לציון, רחובות, מודיעין וחולון. החברה מעסיקה עובדים מכל המגזרים ומשווקת מעל ל- 120 סוגי סלטים לרשתות השיווק, בתי מלון, חברות קייטרינג ומסעדות, וכן מייצאת לשוק היהודי באירופה.

 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 ₪ – 14.90 ₪ לאריזת 300 גרם.

כשר מהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

להשיג בחנויות המפעל של משני וברשתות המזון ברחבי הארץ.