כותרות אחרונות
Search

חברת "מעדני יחיעם" מרחיבה את סדרת הפרמיום שלה עם שלושה מוצרים חדשים.

פסטרמה מהמעשנה – צלעות אסאדו – רוסטביף של מעדני יחיעם צילום: Sell360pro

 

חברת "מעדני יחיעם" מרחיבה את סדרת הפרמיום שלה עם שלושה מוצרים חדשים.

המוצרים החדשים – פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף.

 

נתח שלם של חזה הודו מעושן, נתחי צלעות בקר מעושנים וצלויים "על האש" וכתף בקר צלוי, המיוצרים בתנאי בוטיק במפעל הגלילי של יחיעם • הנקניקים בעלי טעמים ומרקמים ייחודיים, ללא גלוטן, כוללים אחוז גבוה של חלבון ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי ובמעדניות.

 

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרמיום ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה 3 מעדני בשר חדשים: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף. המוצרים משובחים ואיכותיים ביותר, בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי. הנקניקים מצטרפים לסדרת נקניקי הפרמיום המצליחה של מעדני יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם: סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי , סלמי הרץ,  קורנדביף,  פרושוטו עגל ועוד…

 

פסטרמה מהמעשנה – צלעות אסאדו – רוסטביף של מעדני יחיעם צילום: Sell360pro

 

פסטרמה מהמעשנה – הנה פסטרמה הודו מנתח שלם העוברת עישון איטי עם עץ בוק, בעלת צבע טעם ומרקם ייחודיים. הפסטרמה עם 20% חלבון ו-2% שומן בלבד, ללא גלוטן.

צלעות אסאדו על האש – הנם צלעות בקר מעוצבים, מעושנים וצלויים "על האש" המיוצרות בתהליך צליה ארוך על פי מיטב המסורת הארגנטינית. הצלעות עם 16% חלבון, ללא גלוטן. הרוסטביף הנו נתח שלם של בקר העובר תהליך צליה בטמפרטורה גבוהה לקבלת טעם ומרקם ייחודיים. הרוסטביף עם 19% חלבון ו-3% שומן בלבד, ללא גלוטן. 

 

תמיר דגן, מנהל השיווק של חברת מעדני יחיעם: "בהמשך למגמה בשוק והתחזקות קטגורית הפרמיום, אנו שמחים להביא לצרכן שלושה מוצרים חדשים בטעמים מיוחדים של מעדני בשר איכותיים וטעימים מאוד, המיוצרים במפעל הגלילי שלנו בתנאי בוטיק".

 

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן:

* פסטרמה מהמעשנה כ- 21.90 – 25.90 ₪ לאריזת 180 גרם;

* צלעות אסאדו על האש ורוסטביף כ- 26.90 – 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם

* להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.