כותרות אחרונות
Search

חברת מיקרוסופט נבחרה על פי חברת המחקר 'גרטנר" כמוצר מוביל ברביע הקסם (Gartner Magic Quadrant).

 

 

חברת מיקרוסופט נבחרה על פי חברת המחקר 'גרטנר" כמוצר מוביל ברביע הקסם (Gartner Magic Quadrant).

ה-"Microsoft Azure Active Directory"  הוכרז כמוצר מוביל שוק  לניהול גישה בדוח ריבוע הקסם של חברת המחקר גרטנר.

 

חברת מיקרוסופט (Microsoft) גאה לבשר היום כי (Microsoft Azure Active Directory Azure AD) נבחרה על פי חברת המחקר גרטנר בשנה הרביעית ברציפות, כמוצר המוביל ברביע הקסם (Gartner Magic Quadrant) לניהול גישה (Access Management), ברחבי העולם.

 

ההכרזה של חברת המחקר הבינלאומית, גרטנר, מהווה הבעת אמון משמעותית. הכרזה זו מצטרפת ל-14 ההכרזות הקודמות של גרטנר עבור מוצרי מיקרוסופט השונים, מה שמבסס את יתרונות מוצריה השונים בתחומים רבים.

 

(Microsoft Azure Active Directory Azure AD) היא חבילת כלים, המיועדת לניהול הרשתות בארגונים השונים, וכוללת שירותי אימות, DNS, הרשאות גישה על בסיס הגדרת תפקיד, בקרת התניית גישה, החצנת אפליקציות ארגוניות לענן ואכיפת מדיניות של המחשבים והמשתמשים בארגון. באמצעות הפלטפורמה, צוותי ה-IT יכולים לנהל את כלל המחשבים בארגון בענייני הרשאות, אבטחה וניהול המידע הארגוני ובכלל זה – גישה של כלל העובדים לאפליקציות הארגוניות השונות כגון Office 365 או הרשאות לאפליקציות צד שלישי.

 

"מיקרוסופט" רואה את "Azure Active directory" כמפתח מרכזי לאימוץ מודל האבטחה של "Zero Trust" המאפשר גישה מאובטחת ליישומים ופרודוקטיביות רבה יותר בקרב משתמשים, אפליקציות ומכשירים.

 

 

לעיון בבלוג החברה אודות הזכייה: כאן

להורדת המחקר המלא:  כאן

 

אודות "מיקרוסופט":

"מיקרוסופט" (Nasdaq “MSFT” @microsoft), מאפשרת טרנספורמציה דיגיטלית בעידן ה- Intelligent Cloudוה-Intelligent Edge. חזון החברה להעצים כל אדם וכל ארגון להשיג יותר. לפרטים נוספים באתר החברה

 

בישראל פועלת החברה משנת 1989. בשנת 1991 הוקם מרכז המחקר והפיתוח בישראל, הראשון מחוץ לגבולות ארה"ב. בשנת 2020 הודיעה החברה על השקעה אסטרטגית נוספת בשוק המקומי, עם השקת דאטה סנטר חדש בישראל, שיאפשר לה להציע שירותי ענן לוקאליים, חכמים, סקיילבילים, מאובטחים ועמידים ולהאיץ תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ארגוניים. למיקרוסופט נוכחות מגוונת בתעשיית ההייטק הישראלית – היא מפעילה זרוע עסקית ופעילות ענפה לקהילת הסטארטאפים (לרבות קרן הון סיכון, תוכנית Microsoft Reactor, המשמשת כמתחם עבודה ולימוד למפתחים וכן תוכנית Microsoft for Startups).

 

בדומה ל"מיקרוסופט" העולמית, "מיקרוסופט" ישראל מתמקדת בטכנולוגיה ובשלושה סוגי פתרונות הענן שפיתחה – Azure,Office 365 ו – Dynamics 365 בליווי חברות וממשלות בטרנספורמציה הדיגיטלית, ובקידום הטמעת מגוון פתרונות החברה לגופים עסקיים ולמשתמשים פרטיים.