כותרות אחרונות
Search

חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות בע"מ" תנגיש לאנשים עם מוגבלות את ההופעה הנחשקת של "MALUMA" בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב

צילום חופשי: Photo by Burst: https://www.pexels.com/photo/man-wearing-headphones-374777/

 

חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות בע"מ" תנגיש לאנשים עם מוגבלות  את ההופעה הנחשקת של "MALUMA" בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב

 

לקראת ההופעה שתתקיים ב10.4.22, תקים חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות בע"מ" עמדת שירות לצופים עם מוגבלות  סמוך לכניסה המרכזית, בעמדה ניתן יהיה לשאול אוזניות ולהסתייע בנציג בליווי ועזרה לאנשים עם מגבלת ראיה ומגבלה פיזית. לשמיעת המופע יחולקו שני סוגי מקלטים – אוזניות סטטוסקופ להנחה על גבי האוזניים ומקלטי לולאות השראה אישיות לאנשים הנעזרים במכשירי שמיעה ושתלים קוכליאריים.

 

"MALUMA" הזמר הלטיני המפורסם בעולם, יופיע בהיכל מנורה מבטחים תל אביב, בליווי להקה, רקדנים ופירוטכניקה, להופעת 360.

 

צילום חופשי: Photo by Burst: https://www.pexels.com/photo/man-wearing-headphones-374777/

 

רוית קרדי, מנכ"לית חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות בע"מ": לאחר תקופה ארוכה בלא מופעים ותחת הגבלות, אנחנו שמחים על ההזדמנות לחזור להנגיש את מופעי המוסיקה הבינלאומיים לציבור הצופים עם מוגבלות ולאפשר למעריצי מאלומה להנות מהמופע בישראל. אנשים עם מוגבלות זכאים להנות מהופעות ולצבור חוויות של תרבות, בילוי ופנאי כמו כולנו"

 

חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות בע"מ" הינה חברה טכנולוגית פורצת דרך בתחום הנגישות עבור אנשים עם עיוורון או לקות ראיה, אנשים עם מגבלת ניידות או מוגבלויות אחרות.  בבעלות חברת תיגבור, חברה ארצית, ציבורית ובינלאומית, משמשת מזה שנים רבות כיחידה מרכזית בפרויקטים, העומדת במרכזם כאינטגרטור מייעצת ומנהלת פרויקטים בכל השלבים ובכל ההיבטים במיקור חוץ, מתמחה בשירותי, סיעוד ורווחה, כוח אדם, גיוס, השמה, שרותי שמירה ואבטחה. החברה מפעילה כ- 40 סניפים ברחבי הארץ, הפועלים בארבעה אשכולות: צפון, מרכז, ירושלים ודרום.