כותרות אחרונות
Search

חברת "מאנדיי" הישראלית חשפה אתמול בערב (רביעי 9.2) את הפרסומת שתשודר בסופרבול.

חברת "מאנדיי" פרסום סופרבול – צילום:  באדיבות: monday.com

 

חברת "מאנדיי" הישראלית חשפה אתמול בערב (רביעי 9.2) את הפרסומת שתשודר בסופרבול.

הסופרבול, אחד מאירועי הספורט הגדולים שלה השנה ולא פחות חשוב – שואו של הופעות, פרסומות ויצירתיות, ייערך  בלילה שבין ראשון לשני (14 בפברואר, 01:30 שעון ישראל).

 

חברת מאנדיי (monday.com) הישראלית, שפיתחה מערכת הפעלה לעבודה, חשפה אתמול בערב (רביעי 9.2) את הפרסומת שתשודר בסופרבול.

 

חברת "מאנדיי" פרסום סופרבול – צילום:  באדיבות: monday.com

 

כל זאת כחלק מקמפיין הפרסום הרחב ביותר של החברה, אותו מוביל צוות השיווק הפנימי של מאנדיי, שעלה בימים האחרונים בארה"ב ובהמשך לטיזרים שפרסמה בשבוע שעבר.

 

בפרסומת הסופרבול מציגה "מאנדיי" עולם עבודה ללא גבולות כפי שמערכת ההפעלה של החברה מאפשרת לכל אחת ואחת בכל תפקיד, בכל ארגון, בנייה מאפס של תהליכי העבודה בפשטות ובאופן אינטואיטיבי.

 

חברת "מאנדיי" פרסום סופרבול – צילום:  באדיבות: monday.com

 

בדומה לאסטרטגיה השיווקית של החברה, הפונה באופן ישיר ונגיש למשתמשי הקצה ונותנת להם את הכח לבחור, בחרו ב"מאנדיי" לפנות למיליוני הצופים בבית שהם קהל פוטנציאלי עצום לשימוש במערכת.

 

ל"מאנדיי" כיום כ -127,000 לקוחות, מהם כ- 70% חברות בתעשיות שאינן טכנולוגיות, מעסקים קטנים ועד ארגוני ענק גלובליים.

 

אודות monday.com:

"מאנדיי" היא מערכת הפעלה לעבודה (Work OS), באמצעותה ארגונים בכל סדר גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם. "מאנדיי" מאפשרת דרך יעילה ואינטואיטיבית לניהול צוותים, פרויקטים, תהליכים עסקיים ואופרציות מורכבות. ל"מאנדיי" צוותים בתל אביב, ניו יורק, סן פרנסיסקו, מיאמי, שיקגו, לונדון, קייב, סידני, טוקיו וסאו פאולו. הפלטפורמה מאפשרת התאמה אישית כך שתתאים לכל תעשייה וכיום היא משמשת מעל ל- 127,000 לקוחות ביותר מ- 200 תעשיות ביותר מ -190מדינות.