כותרות אחרונות
Search

חברת "יורוסטנדרט" נבחרה להיות המפיצה של המותג "בירה שבט" בישראל.

צילום: באדיבות יח"צ חברת "יורוסטנדרט" ו"בירה שבט"

 

חברת "יורוסטנדרט" ומבשלת "בירה שבט"  חתמו על הסכם הפצה.  

חברת "יורוסטנדרט" נבחרה להיות המפיצה של המותג "בירה שבט" בישראל.

 

חברת הייבוא המובילה "יורוסטנדרט" הודיעה על חתימת הסכם הפצה ושיווק עם מבשלת "בירה שבט" הישראלית. שבט היא מבשלה צעירה שהוקמה בשנת 2016, על ידי ניל וסרמן.

 

המותג "שבט" נולד מתוך ההשראה והרצון של היוצר לנצור ולדייק את הרגעים שבילה עם השבט הפרטי שלו, על ידי יצירת משקאות טעימים וייחודיים. מתוך דחף לחבר את התשוקה שלו לזהותו, הוא נסע ברחבי העולם כדי ליצור ולייצר מגוון רחב ומשובח של בירות ומשקאות חריפים.

 

צילום: באדיבות יח"צ חברת "יורוסטנדרט" ו"בירה שבט"

 

"המהות היא אכפתיות, יצירת קשרים ומערכות יחסים בין אנשים". 

 

"שבט" מייצרים בירה טרייה ומשקאות חריפים שנמצאים איתכם בכל מפגש עם חברים, משפחה ועמיתים לעבודה. באותם מפגשים בהם אתם נהנים עם האנשים המיוחדים בחייכם, עם השבט שלכם, נולדים רגעים בלתי נשכחים.

 

צילום: באדיבות יח"צ חברת "יורוסטנדרט" ו"בירה שבט"

 

"החזון של "שבט" הוא להפוך את המפגשים הללו לחוויות בלתי נשכחות".

 

פרדס חנה עם השדות החקלאיים הירוקים והמטעים הפסטורליים, הייתה הבחירה הטבעית להפוך לבית עבור מבשלת הבירה והמזקקה הראשונה (והיחידה) תחת קורת גג אחת בישראל. פרדס חנה ידועה כמרכז של יצירתיות עם קהילה אקלקטית ומגוונת בה סצנה קולינרית ייחודית מהשורה הראשונה. כל אלו בהחלט מחמיאים למגוון הבירות הייחודיות ובקרוב גם משקאות חריפים.

 

כמו כל שבט בעולם, גם השבט של בירה שבט מורכב מאנשים שונים וייחודיים, בעלי מכנה משותף, האהבה והתשוקה לבירה – מה שגרם להם להתאחד, להקים מבשלה בפרדס חנה ולייצר ביחד בירות בוטיק טריות וטעימות.

 

גם הבירות הן חלק מהשבט, לכן לכל בירה יש את הדמות שלה, האופי שלה והטעם הייחודי שלה. לכל הבירות יש גם מכנה משותף – כולן בטעמים קלילים ונגישים, כדי שכל אחד, מכל שבט, יוכל ליהנות מהן ולשתות בכיף בכל סיטואציה.

 

צילום:

 

מוצרי "בירה שבט":

 

The Ice Mann

הסקייטר החד והמאוזן של השבט. לאגר בהירה וצלולה, תהליך ההתססה וההבשלה שלה, הנעשה זמן ממושך בטמפרטורה נמוכה, נותן לה ה"קריספיות" המוכרת של בירות לאגר.

300 מ"ל | 5.2% | כשר

מחיר מומלץ לצרכן: 12.9 ₪

 

The Wee Laddie

הענק המלא והמעודן של השבט. בירת אייל סקוטי, בעלת צבע ענברי כהה, העשויה מלתת קלוי ומקורמל, בעלת טעמים נוכחים ועשירים.

300 מ"ל | 5.5% | כשר

מחיר מומלץ לצרכן: 12.9 ₪

 

The Hop Guru-IPA

הגורו האקזוטי והמרומם של השבט. בירה מסוג IPA בעלת ארומה של פירות טרופיים והדרים. ה IPA של שבט קלה לשתייה בזכות המרירות המעודנת שלה. בעלת סיומת פירותית בזכות טכניקת ה-Dry Hopping.

300 מ"ל | 5.7% | כשר

מחיר מומלץ לצרכן: 12.9 ₪

 

The Red Knight

האבירה העדינה והנועזת של השבט. בירת אייל אירית אדמונית, שבושלה מבלנד של מגוון סוגי לתת קרמל, בעלת טעם מתקתק של לתת קלוי.

300 מ"ל | 5.1% | כשר

מחיר מומלץ לצרכן: 12.9 ₪

 

The Farm Mama

המאמא הקלילה והמרעננת של השבט. בירת חיטה בלגית, בעלת גוון קש מעורפל, בישלנו אותה יחד עם שיבולת שועל, תפוזים, קמומיל, כוסברה ופלפל לבן.

300 מ"ל | 5.2% | כשר

מחיר מומלץ לצרכן: 12.9 ₪

 

ניל וסרמן מנכ״ל ובעלים "שבט": "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת "יורוסטנדרט" כדי להרחיב את טווח ההפצה שלנו בשוק הישראלי. כחברה חשוב לנו לייצר מוצרים איכותיים וטעימים לשתייה. הערך של יורוסטנדרט לאיכות, מקצועיות, עם רשת הפצה נרחבת והבנה עמוקה של תעשיית האלכוהול, הופכים אותם לבחירה המושלמת עבורנו. אנו נרגשים מהשותפות הזו שתעזור לנו להמשיך לצמוח ולחלוק את התשוקה שלנו לבירה ברחבי ישראל. השבט שלנו מתרגש לקראת המסע הזה ביחד עם שבט יורוסטנדרט".

 

אלכס אייזנברג מנכ"ל ובעלים "יורוסטנדרט": "שמחים על שיתוף הפעולה עם מבשלת "שבט". אנחנו מאמינים מאוד במותג ובפוטנציאל הצמיחה הגדול שלו בשוק הישראלי. שיתוף הפעולה הוא טבעי שכן, חברת "יורוסטנדרט" רואה במותגים אותה היא מפיצה ומשווקת כחלק מהמשפחה וכך גם עם החיבור השבט של האנשים שמאחורי שבט".

 

אודות "יורוסטנדרט"

חברת "יורוסטנדרט" בע"מ היא חברת יבוא ושיווק מהמובילות בארץ של משקאות חריפים, יין, בירה, משקאות קלים ומזון. החברה הוקמה בשנת 2003 ומשווקת מותגים מובילים ומגוונים שמגיעים לישראל מ-24 מדינות בעולם.

 

בין המותגים ניתן למצוא את: מותגי הוודקה: – רוסקי סטנדרט, זוברובקה, חלבני דאר; קוניאק גודה; מותגי הוויסקי: – לוך לומונד, גלן סקוטיה, אוואן ויליאמס, אלייז'ה קרייג, קילכומן, אוטוזאקי; ערק יודה; אוזו סאן ריבל; מותגי הג'ין גאנפאודר, גרינאלס, בלום, אופיר, תומס דאקין; רום סיינט ג'יימס; יינות מבעבעים וורמוטים של המותג גאנצ'יה, יינות יקב פיצ'יני האיטלקי, יקב ארג'נטו מארגנטינה, יקב רימון הישראלי; מותגי המים המינרליים היוקרתיים אויאן מהאלפים הצרפתיים ובורג'ומי מגאורגיה ועוד…