כותרות אחרונות
Search

חברת התרופות העולמית "אלי לילי" ("Eli Lilly") תרמה למגן דוד אדום שלוש ניידות טיפול נמרץ ועוד….

צילום: דוברות מד"א

 

 

חברת התרופות העולמית "אלי לילי" ("Eli Lilly") תרמה למגן דוד אדום שלוש ניידות טיפול נמרץ ושתי מערכות ניטור מתקדמות, בשווי כולל של 500,000 דולר.

בזמנים מאתגרים אלה, חברת התרופות העולמית אלי לילי (Eli Lilly) מספקת תמיכה חיונית למגן דוד אדום. באמצעות אלי לילי ישראל ובשיתוף עמותת ידידי מד"א בישראל, החברה תרמה שלוש ניידות טיפול נמרץ ושתי מערכות ניטור מתקדמות, בשווי כולל של 500,000 דולר.

 

התוספות המכריעות הללו יחזקו באופן מהותי את היכולות של הצוותים של מד"א בשטח, שפועלים מסביב לשעון מאז פרוץ המלחמה. מצוידים בציוד רפואי מציל חיים משופר, הניידות טיפול נמרץ והמוניטורים ישפרו את המוכנות והיעילות בפעולות מצילות חיים.

 

רוברטה מרינלי, מנכ"לית "אלי לילי ישראל": "בתקופות משבר, חברת אלי לילי עומדת איתן במסירותה לקהילות שהיא משרתת. התרומה מגלמת את המטרה שלנו לשפר את החיים, על ידי סיוע לאלו ששמים את עצמם בחזית הצלת החיים בכל יום״.

 

מנכ"לית ידידי מד"א בישראל, אורלי אריאל: "תמיכתה של אלי לילי, בימים אלו, מחזקת מאוד את היכולות של מגן דוד אדום ואת רוח הצוותים שנמצאים בשטח. אנו מודים לאלי לילי על ההתגייסות המהירה והמיידית לתמיכה הנדיבה והחשובה שאין כמותה בשלב זה".

 

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אנו מודים לחברת אלי לילי על המחויבות ושיתוף הפעולה, על תרומתם בתקופה מורכבת זו, שתסייע לצוותי מגן דוד אדום להציל חיים ברחבי הארץ. ניידות הטיפול הנמרץ החדשות יסייעו ויחזקו את יכולת מד"א לטיפול ולהצלת חייהם של החולים, הפצועים והנפגעים בזירות מורכבות. צוותי מגן דוד אדום פועלים ללא הפוגה על מנת להעניק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לנפגעים, תרומה חשובה זו מחזקת אותם ומהווה השראה להמשך עבודתם – הצלת חיים."