כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה ההולנדית "KLM" משדרגת את חווית הטיסה בקו לישראל עם הצבת מטוס רחב גוף B777-200. במבצע השקה ל 3 ימים בלבד עד 23.3.2023

צילום: יח"צ KLM 

 

חברת התעופה ההולנדית "KLM" משדרגת את חווית הטיסה  בקו לישראל עם הצבת מטוס רחב גוף B777-200.

לרגל השדרוג יוצאת החברה במבצע השקה במחלקת הביזנס לאמסטרדם  במחיר חסר תקדים החל מ- 1,077 דולר

 

חברת התעופה ההולנדית KLM המשדרגת את חווית הטיסה בקו תל אביב אמסטרדם עם הצבת מטוס רחב גוף  B777-200  יוצאת היום במבצע השקה אטרקטיבי במיוחד לאמסטרדם במחלקת העסקים לתקופת מכירה בת 3 ימים.   המחיר תל אביב אמסטרדם החל מ – 1,077 דולר .

 

המחיר זמין למכירה עד ל- 23 במרץ 2023 עבור טיסות היוצאות מהארץ בין התאריכים 30 במאי ועד ה 28 באוקטובר 2023 בהתאם לזמינות המחלקות.

 

רכישת הכרטיסים דרך סוכני הנסיעות, אתרי האינטרנט של החברה www.klm.co.il , או באמצעות שיחה טלפונית למוקדי החברה.

 

צילום: יח"צ KLM 

 

אלון נטע מנהל המסחרי של "אייר פראנס קלמ" בישראל: "קלמ חברת התעופה היחידה שתטוס מעתה במטוס רחב גוף בקו תל אביב אמסטרדם בטיסה יומית ,יצאנו במחירי היכרות למחלקת העסקים ואני משוכנע שלקוחותינו יעריכו את חווית הטיסה המשופרת שמעניקים מושבי מחלקת העסקים במטוס הבואינג 777-200  המציע יותר מקום נוחיות ופרטיות ומזמינים את הקהל לחוות מוצר משודרג זה על הקו לתל אביב". 

 

במחלקת העסקים 34 מושבי מיטה באורך של כ- 2 מטר ומסך אישי LCD בגודל 16 אינץ ותפריט ארוחות ויינות בוטיק לבחירה. הנוסעים במחלקת העסקים ייהנו משירות הSky Priority , עם תורים מקוצרים בעמדות הבידוק , עדיפות בעלייה ובירידה מן המטוס ומטרקלין העסקים בתל אביב, אמסטרדם ויעדי ההמשך.

 

KLM  תורמת לעתיד בר קיימא יותר לתעופה על ידי עבודה משותפת בשרשרת אספקת המוצרים מהמקור ועד למיחזור (למשל אריזה חכמה ופסולת, ניהול הפחתת משקל, ושימוש במצרכים אחראיים).

 

צילום: יח"צ KLM 

 

אודות אייר פראנס KLM:

ענקית תעופה עולמית שבסיסיה באירופה. תחומי העיסוק העיקריים של קבוצת "אייר פראנס KLM" הם הובלת נוסעים, הובלת מטענים ותחזוקת מטוסים. "אייר פראנס KLM"  היא הקבוצה המובילה מבחינת תנועת נוסעים בינלאומית מאירופה. היא מציעה ללקוחותיה מפת יעדים המכסה כ 300   יעדים ב -117 מדינות, בזכות טיסות אייר פראנס,, KLM  וטרנסאוויה. עם צי של 548 מטוסים ו -101.4 מיליון נוסעים שטסו בשנת 2018, קבוצת אייר פראנס KLM מפעילה עד 2,300 טיסות יומיות, בעיקר משדות התעופה המרכזיים  בפריס-שארל דה גול ומאמסטרדם-סכיפהול.

 

תוכנית הנוסע המתמיד של הקבוצה Flying Blue  היא אחת המובילות באירופה עם למעלה מ 15 מיליון חברים.

 

יחד עם שותפתה Delta Air Lines קבוצת "אייר פראנס KLM" מפעילה את השותפות הטרנס-אטלנטית הגדולה ביותר, עם יותר מ- 275 טיסות יומיות. הקבוצה מציעה גם פתרונות הובלת מטענים ותחזוקת מטוסים.

 

קבוצת "אייר פראנס KLM" חברה בברית ה-SkyTeam,  המונה 18 חברות תעופה, ומציעה ללקוחות רשת גלובלית של מעל 10,000 טיסות יומיות ליותר מ -1,062 יעדים ביותר ב- 170 מדינות.