כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "אמריקן איירליינס" נבחרה למדד הקיימות של דאו ג'ונס בפעם השנייה ברציפות.!

Dow_Jones Sustainbility – צילום: יח"צ חו"ל אמריקן איירליינס

 

חברת התעופה "אמריקן איירליינס" נבחרה למדד הקיימות של דאו ג'ונס (Dow Jones Sustainability North America) בפעם השנייה ברציפות.!

חברת התעופה שיפרה את הציון הכללי שלה ונשארה חברת הנוסעים היחידה שהופיעה במדד.

 

זו השנה השנייה ברציפות, בה אמריקן איירליינס הינה חברת התעופה המסחרית היחידה שנכללת במדד הקיימות של דאו ג'ונס: ה-Dow Jones Sustainability North America (DJSI). אמריקן איירלינס שיפרה את ציון הקיימות שלה ביותר מ-20%, מה שמהווה הכרה בהתקדמות שחברת התעופה עשתה למען השגת יעדיה הסביבתיים, החברתיים והממשלתיים.

 

המדד מורכב ממנהיגי הקיימות בצפון אמריקה כפי שזוהו על ידי S&P Global באמצעות הערכת קיימות תאגידית. המדד מייצג את 20% החברות המובילות מבין 600 החברות הגדולות בצפון אמריקה על פי מדד השוק הרחב העולמי של S&P (BMI), בהתבסס על קריטריונים כלכליים, סביבתיים וחברתיים ארוכי טווח.

 

Dow_Jones Sustainbility – צילום: יח"צ חו"ל אמריקן איירליינס

 

מנכ"ל אמריקן איירליינס, רוברט איזום: "כניסתה של אמריקן איירליינס, למדד הקיימות של צפון אמריקה של דאו ג'ונס שנה שנייה ברציפות היא כבוד עצום. אנחנו יודעים שיש עוד דרך לעשות, אבל אני גאה בצעדים שאנו עושים." עוד ציין איזום, "ככל שאנו ממשיכים להוביל את אמריקן איירליינס לעתיד משגשג, נמשיך גם להחזיק את עצמנו בסטנדרט הגבוה של מנהיגות בתעשיית התעופה."

 

בשנת 2022, אמריקן הפכה לחברת התעופה הראשונה בהיסטוריה שקיבלה אספקה מוסמכת  CORSIA של דלק תעופה בר קיימא (SAF) וקידמה את מחויבותה לשימוש בו על ידי הכרזת הסכם חדש לרכישת 500 מיליון גלונים נוספים על פני חמש שנים מחברת Gevo. צעד חשוב בהשגת היעד של חברת התעופה להחליף 10% מהדלק הסילוני שלה בדלק בר קיימא עד 2030.