כותרות אחרונות
Search

חברת "דרא" סיימה לשווק את פרויקט "קדם מודיעין" בשכונת מורשת במודיעין והחלה בשיווק פרויקט נוסף בשכונה.

 

 

חברת "דרא" סיימה לשווק את פרויקט "קדם מודיעין" בשכונת מורשת במודיעין.

החברה מכרה את כל 112 הדירות בפרויקט, גם במהלך תקופת הקורונה.

החברה החלה בשיווק פרויקט נוסף בשכונה ובקרוב תצא לשיווק עם עוד פרויקט אחד.

 

חברת "דרא" מדווחת על מכירת כל 112 הדירות בפרויקט "קדם מודיעין" שבונה חברת משכן אליהו בשכונת מורשת החדשה בעיר מודיעין. שיווק הפרויקט לא נעצר גם בשנת הקורונה,. בימים אלו סיימה דרא את מכירת כל הדירות בפרויקט כאשר 78 דירות נמכרו לזכאים ו- 34 דירות לשוק החופשי.

 

לאחרונה "דרא" החלה לשווק פרויקט נוסף בשכונת מורשת במודיעין – פרויקט "Sky Avenue" של חברת טעמן נדל"ן הירושלמית הכולל 230 יחידות דיור ב-8 בניינים בני 8-12 קומות וכן 1,600 מ"ר של מסחר בעירוב שימושים. הפרויקט משלב בין דירות לשוק החופשי ודירות מחיר למשתכן, ונמצא בשלבי תכנון מתקדמים להוצאת היתרי בנייה. בקרוב דרא תוציא לשיווק פרויקט שלישי בשכונה.

 

לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלי של חברת "דרא" שיווק נדל"ן: "העיר מודיעין הפכה בשנים האחרונות לאחת הערים המבוקשות ביותר למגורים בישראל – היא עונה על הדרישה למגורים במרכז הארץ, מציעה איכות חיים, שילוב של נוף, אוויר וטבע, ומתאפיינת באוכלוסייה צעירה ומגוונת. מודיעין מנוהלת למופת, מושקעים בה תקציבי פיתוח גדולים והיא נהנית ממערכת חינוך איכותית ומגוונת והיא משלבת אוכלוסייה מעורבת חילונית ודתית באופן מעורר השראה. אנחנו מאוד מאמינים בעיר וצופים כי המחירים בה ימשיכו לעלות".

 

פרויקט קדם מודיעין בשיווק חברת "דרא" בשכונת מורשת במודיעין – הדמייה: וויופוינט

 

שכונת מורשת, שנקראה בעבר "מתחם P", נבנית בצידה המערבי של מודיעין, ממול לשכונת נופים. מורשת מתוכננת להיות בין השכונות הגדולות בעיר – ייבנו בה כ-4,200 יח"ד על פני שטח של כ-1,690 דונם. כן ייבנו בה 5 בתי ספר וכ-20 גני ילדים, פארקים גדולים ומטופחים, שבילי אופניים ועוד…

 

הקמת השכונה היא חלק מהסכם הגג שנחתם בשנת 2014 בין רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון עם עיריית מודיעין מכבים רעות.

 

שכונת מורשת היא השכונה השלישית שיוצאת לפועל בעיר, ולפי ההסכם בניית מוסדות הציבור המהותיים לאכלוס – בתי ספר וגני ילדים – תסתיים במקביל לאכלוס השכונה.