כותרות אחרונות
Search

חברת א.א. קרמיק חונכת מתחם חדש בבני ברק ומציגה את הקולקציה החדשה לשנת 2018

חברת א.א. קרמיק חונכת מתחם חדש בבני ברק רחוב ששת הימים 16 מול קניון איילון ומשיקה קולקציה חדשה 

חברת הבוטיק א.א. קרמיקה הציגה את הקולקציה החדשה לשנת 2018,

את הפרזנטציה העביר באופן מרתק המעצב ואיש האופנה מושיק גלאמין

גלאמין הציג בפני באי האירוע את קולקציית 2018 של א.א. קרמיקה המאופיינת בשילובי גוונים ומשחק של צבעוניות רכה, המשתלבת בסינרגיה מושלמת ומאפשרת ליצור עיצובים חדשניים ומקוריים בכל חלל.

 

הקולקציה מתאפיינת באריחים יוקרתיים עשויים חומרי גלם משובחים במיוחד, בייבוא אישי מאיטליה. הקו העיצובי ברור והוא יוצר מגוון אפשרויות רחב ושילוב בין חומרים ומרקמים שונים תוך התאמת גוונים מושלמת לעיצוב מקסימלי ותוך התכתבות עם פריטים אחרים מאותו דגם בקולקציה ועם דגמים וקולקציות שונות. האריחים משתלבים זה עם זה באותו קו עיצובי אשר דומה אך שונה מספיק כדי ליצור שיק ועניין, כפי שהגדיר זאת גלאמין.

משפחת א א קרמיקה – אורית,בר, ניר, גל ואלי לוי – צילום- דימה קרמינסקי

חברת הבוטיק א.א קרמיקה הינה חברת בוטיק משפחתית והיא מהחברות הישראליות המובילות בתחום הריצוף והחיפוי – קרמיקה, שיש, אבן, פורצלן ופרקטים, תחום האמבטיות והכלים סניטאריים ואקססוריז המשלימים את עיצוב חדר האמבטיה והבית. לחברה מוניטין של 27 שנה והיא חרטה על דגלה את ערכי האיכות, המשפחתיות והיושרה/

 

משה גלמין – צילום אירוע: דימה קרמינסקי

 

א.א. קרמיקה מייבאת ומשווקת מוצרי יוקרה בתחומה, בארץ ובעולם. עיקר היבוא הוא מאיטליה וספרד, מה שמבטיח ללקוחותיה חומרי גלם ותוצרים איכותיים במיוחד ובדוגמאות מרהיבות, טרנדיות וייחודיות.

צילום קמפיין: יחצ

החברה מנוהלת על-ידי חברי משפחת לוי: אורית, אלי, בר, גל וניר. לגל, בוגרת מגמת עיצוב פנים, יש אהבה גדולה לתחום העיצוב והיא מובילה את בחירת המוצרים בחברה מתוך נסיונה הרב והבנתה האישית והמקצועית בתחום.

 

חזונה של א.א. קרמיקה הינו להוביל את תחום הקרמיקה בישראל, תוך היצמדות לערכי המשפחה, מקצועיות, חדשנות, איכות, יחס אישי והדוק אל מול כל לקוח ולקוח והתאמה מושלמת לצרכיו.

צילום קמפיין: יחצ

אמינות החברה עומדת תמיד אל נגד עינינו ואנו שואפים למצוינות במקביל לחוויית קניה אישית ושירות חסר פשרות ללקוחותינו.

 

אנו נמשיך לעשות כל מאמץ ולהביא אל השוק הישראלי חידושים טכנולוגיים ומגמות אופנה מובילות המוצגות בתערוכות העיצוב המובילות בעולם.

צילום קמפיין: יחצ

סניפי הבוטיק שלנו ממוקמים ברמת-גן, כפר סבא ונתניה ותמצאו בהם אולמות תצוגה מפוארים שיאפשרו לכם להתרשם בנוחות מקולקציות הקרמיקה, חיפוי, כיורים, ברזים, מקלחונים ועוד. אנו מציעים שירות אישי לקהל הלקוחות הפרטי ולקהל המקצועי הכולל אדריכלים, מעצבים, קבלני שיפוץ ועוד. כולם נהנים מרמת שירות אחידה, יחס חם וייעוץ מקצועי.

 

צילום קמפיין: יחצ

א.א. קרמיק

www.aa-ceramic.com

03-5469595

סניף ראשי בני ברק – רחוב ששת הימים 16 מול קניון איילון  03-9499090 .

נתניה- רחוב דרך דגניה 6  א.ת. ישן 09-8844762

כפר סבא- יד חרוצים 2, כפר סבא 09-7799353