כותרות אחרונות
Search

חברת אימג'סטור" מערכות" בשיתוף החברה האחות "ויטק" משיקה את הסורק המהיר והגדול ביותר במזרח התיכון.

צילום: אבי בר

 

חברת "אימג'סטור מערכות" בשיתוף החברה האחות "ויטק" משיקה את הסורק המהיר והגדול ביותר במזרח התיכון.

"ImageTrac 6400" של "IBML" מבית "Kodak Alaris" סורק עוצמתי ורב-תכליתי, מבצע סריקה וצילום מסמכים במהירות גבוהה במיוחד קורא וממיין אותם באופן אוטומטי מעניק פתרונות למגוון רחב של לשכות שירות וסביבות שירותים משותפים ומצעיד את תחום הסריקה וניהול המידע לעידן חדש.

עלות הסורק כ- מיליון ₪.

ממדיו של הסורק: אורכו 3.4 מטר, רוחבו 83 ס"מ, , גובהו 1.30 מטר.

 

הסורק המהיר והגדול ביותר במזרח התיכון – צילום: פרטי

 

"אימג'סטור מערכות", החברה המובילה בישראל בסריקה ובניהול המידע, בשיתוף עם החברה האחות ויטק, משיקה את  "Image Trac 6400", הסורק העוצמתי והרב תכליתי של  Ibml מבית Kodak Alaris , סורק המסמכים המהיר והגדול ביותר במזרח התיכון, שעלותו נאמדת במעל 1 מיליון ש"ח. "אימג'סטור" באמצעות חברת האחות "ויטק" היא המשווקת הבלעדית של סורקי "Kodak Alaris" בישראל.

 

הסורק המהיר והגדול ביותר במזרח התיכון. צילום: אבי בר

 

"קודאק-אלאריס" היא חברת טכנולוגיה עולמית המספק  פתרונות מתקדמים ללקוחות בתחומים שונים. הפיתוחים החדשניים של החברה, שלרוב מצוידים בפטנט בלעדי, משלבים טכנולוגיות פורצות דרך, טרנספורמציה דיגיטלית וידע אנושי כדי לספק מידע טקסטואלי ותמונות, בעוצמה שאין לה מתחרים. באמצעות מוצריה החברה מסייעת לעסקים להתנהל בצורה מהירה יותר, חכמה יותר ומספקת לצרכנים פתרונות חדשניים לשימור המידע היקר להם ביותר. החיבור שבין אלאריס, חברת הסורקים המתקדמת בתחומה בעולם וקודאק ספקית הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הצילום הוא חיבור עוצמתי שמייצר מוצרים עוצמתיים משולבים בתכונות הטובות ביותר של כל אחת מהחברות.

 

 

"ImageTrac 6400" הוא סורק המספק פתרונות ייחודיים לניהול מסמכים והוא בעל יתרונות לעיבוד נתונים עבור משתמשים במגוון רחב של שווקים תעשייתיים. הסורק מבצע סריקות מסמכים במהירות גבוהה במיוחד, קורא וממיין אותם באופן אוטומטי. הוא פותח מלכתחילה עבור משתמשים הזקוקים לעיבוד מידע מתוחכם ומיון מסמכים בהיקפים גדולים וברמה מתקדמת. בסורק עד 21 כיסי מיון, המאפשרים תהליך מיון התחלתי בהתאם לפרמטרים שונים ומגוונים ומראש מפנים את המסמך הסרוק בהתאם לתוכנו ובעזרת כלים מקוונים ליעדו.

 

מימין: אפרים רייך בעלים "אימג'סטור מערכות" במרכז איגור רודמן מנהל הפיתוח ב "אימג'סטור מערכות", משמאל: שמוליק אדמון מנכ"ל חברת "אימג'סטור מערכות" – צילום: אבי בר

 

הטכנולוגיה המתקדמת של הסורק, ממיינת ומפרידה אוטומטית בין מסמכים לאחר הסריקה ומפחיתה את שלב הכנת המסמכים מראש.  טכנולוגיית המצלמה, שהיא פטנט של החברה, ויכולות שיפור הדמיית המסמכים מספקות את התמונות הטובות ביותר האפשריות ומשפרות את שיעורי הקריאה ב- ICR. בנוסף הסורק קורא גם ברקודים, מסמכי OCR ולוגואים מתמונות מקוונות.

 

 

ל- ImageTrac 6400 מהירויות צילום וסריקה של 429 עמודים לדקה, והוא בעל תכונות שמאפשרות ביצוע של כל העבודות המתוחכמות ביותר, ובהן: סריקת מסמכים צבעוניים, זיהוי רב הזנה, איתור ותיקון הטיה מכני, יכולות החלטה ומיון מורכבות, שליטה על מסך מגע ידידותי למשתמש, סריקת מסמכים עבים וזיהוי מעטפות, סינתיסייזר קולי, מדפסת הזרקת דיו ועוד. הסורק קל ונוח לשימוש ולתחזוק.

 

אפרים רייך בעלים ומנכ"ל "אימג'סטור מערכות" –  צילום: אבי בר 

 

מרכז הבקרה של הסורק מספק גישה מהירה לפונקציות החיוניות, תוך שהוא מפשט את ההתקנה, סורק מסמכים ומגדיל את תפוקת המפעיל. בשל קלות השימוש של הסורק, אדם יחיד יכול להפעיל את המכונה תוך שימוש במספר רב של יישומים שונים.

 

התכונות של הסורק החדש מושלמות עבור לשכות שירות וסביבות שירותים משותפים עם מגוון רחב של סוגי מסמכים בנפחים גדולים. בין היתר הוא מושלם לסריקת רשומות רפואיות, מסמכי משכנתא, מסמכים של מוסדות המס, מסמכי תביעות ובקשות מסוגים שונים, המרת קבצים ועוד…

 

משירותי הסורק החדש כבר נהנים מוסדות ממשלתיים, בנקים ומוסדות פיננסיים, מוסדות הבריאות, הביטוח הלאומי ועוד…