כותרות אחרונות
Search

חברת "איטליאנו", בחרה ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור של החברה

 

"איטליאנו"

עם כניסתה לרשתות המזון המובילות בישראל והרחבת פרוטפוליו המותגים שלה גם למותגי תוצרת מקומית, שכרה חברת "איטליאנו", מובילת שוק יבוא והפצת מותגי מזון בריאות,  את "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים של החברה.

 

יניב איטליאנו, מנכ"ל חברת "איטליאנו": "חברת "איטליאנו" הוקמה כדי לספק איכות חיים בריאה לצרכן באמצעות היצע רחב של מוצרי בריאות בסטנדרט הגבוה ביותר שקיים כיום מתוך תחושת מחויבות לאורך חיים בריא. עם התרחבות הפרוטפוליו שלנו וכניסתנו למחלקות הבריאות בכול רשתות המזון המשמעותיות בישראל החלטנו לבחור במשרד יחסי הציבור והמשפיענים של זאביק דרור על מנת לחנך את הציבור לצריכת מוצרי בריאות תוך כדי שמירה על ערכי לייף סטייל בריאים, מהנים ומשתלמים".

 

אודות "איטליאנו" שיווק והפצה:

חברת "איטליאנו" שהוקמה עוד ב-2013 הינה חברת פורצת דרך בתחום ייבוא מזון הבריאות ומשווקת עשרות מוצרי מזון ושתייה לכל רשתות השיווק בישראל. מגוון המוצרים הרחב שמשווקת החברה כוללת מותגים מקומיים ובינלאומיים בתחום הבריאות.

 

הצרכן הישראלי משנה בשנים האחרונות את אופן צריכת המזון ועובד על שיפור איכות החיים והתאמה לשגרת החיים הישראלית הקדחתנית. לשם כך, התמחתה חברת 'איטליאנו' בייבוא ושיווק מוצרי צריכה בריאים ואיכותיים מתוך חשיבה על אורח חיים בריא יותר עבורנו ועבור המשפחה. החברה פועלת להובלת ושימור השינוי בהרגלי הצריכה באורח החיים הישראלי וזאת על ידי שמירת סטנדרטים של המוצרים האיכותיים ביותר במחירים הנגישים לכלל האוכלוסייה.

 

החברה עובדת באופן יומיומי על התפתחות והתחדשות על מנת להביא את המוצרים החדשניים ביותר ולהעניק לצרכן הישראלי את הפתרונות הטובים ביותר.

 

      בין מותגי החברה:

  • בירה SKINNY
  • "ברילי" מבית אשבל
  • קמח "תמי" לל"ג מבית "שמרית"
  • "נוטרה זן" אורגני לל"ג
  • "גרין פילד" אורגני
  • "פנגיאה" חטיפי חלבון
  • NG סדרת מוצרים טבעיים
  • TURCI, תבלינים בתרסיס
  • NATURALEסופר פוד
  • ממתיק SWEETANGO

 

את מוצרי השיווק של חברת איטליאנו ניתן למצוא ברשתות השיווק: שופרסל, רמי לוי,  ויקטורי, טיב טעם, חצי חינם, קשת טעמים, סטופמרקט, סופר יודה ועוד.

 

זאביק דרור: "אנו שמחים לקבל לידינו את הטיפול במערך יחסי הציבור והמשפיענים של איטליאנו, אנו מאמינים שדרך עבודה משותפת נצליח להביא ערך מוסף לצרכן הסופי ולהעלות מודעות לצריכה חכמה ובריאה|.

 

אודות משרד התוכן והתקשורת זאביק דרור:

"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" נוסד בשנת 2002 והנו משרד בוטיק ליחסי ציבור ותוכן משפיענים המחזיק בלמעלה מ- 50 לקוחות מתחומי העסקים, לייף סטייל, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה ועוד. המשרד מתמחה בטיפול במותגי פרימיום מקומיים ובינלאומיים. המשרד מובל על ידי צוות צעיר של מקצוענים בתחומי הקריאייטיב, משפיענים, התוכן, האסטרטגיה וההפקה. בין לקוחותיו המרכזיים נמצאים: קבוצת קניוני עזריאלי, סופר-פארם, אמריקן אקספרס, קבוצת קפה קפה, קבוצת רנואר, ג'נרל מילס (נייטשר ואלי), מחלבות גד, קבוצת מי עדן, שף שגב משה, שף רז רהב (OCD), שף קונדיטור מיקי שמו, שף דיוויד פרנקל, יקב קסטל, YSL, Lancôme, ,  קלאב מד, חברות התעופה אייר פראנס ו- KLM  ועוד…