כותרות אחרונות
Search

ולנטיינס דיי ברשת חינאווי Wine & More: מארזי יינות וקוקטיילים מפנקים משולבי זרי פרחים, לצד הנחות על קטגוריית יינות הרוזה בכל סניפי הרשת ובחנות אונליין.

מארז קוקטיילים של AMOR ברשת חינואיי Wine & More צילום: יח"צ

 

ולנטיינס דיי ברשת חינאווי Wine & More: מארזי יינות וקוקטיילים מפנקים משולבי זרי פרחים, לצד הנחות על קטגוריית יינות הרוזה בכל סניפי הרשת  ובחנות אונליין.

מארזי יינות DAROM שחלק מהכנסותיהם תהווה תרומה לתושבי העוטף, מארזי קוקטיילים שלAMOR  בשילוב זרי פרחים ושוקולדים מובחרים וכן, הנחות של 14% על עשרות מוצרים מובילים מיקבים מקומיים ומיובאים.

 

לרגל הולנטיינס דיי, רשת חינאווי Wine & More מציגה קשת רחבה של מארזים מפנקים שחלקם כוללים גם זרי פרחים לאוהבים ומגוון הנחות על יינות רוזה מיקבים מיובאים ומקומיים, המותאמים לציון היום הרומנטי.

 

ביחוד בימים בהם אנו חוגגים אהבה, חשוב לעטוף גם את תושבי העוטף באהבה ועל כן, הפוקוס מושם על מארז הדגל DAROM- מארז יינות ייחודי שחלק מהכנסותיו יועברו לתרומה לחוות רימון, המסייעת לתושבי העוטף ואוכלוסיות אשר נפגעו במלחמה. מארז זה כולל את דרום אדום ודרום רוזה- שני בקבוקי יין איכותיים של יקב יתיר הישראלי, 750 מ"ל ב-150 ₪ בלבד.

 

מארז דרום אדום ורוזה ברשת חינאווי Wine & More חלק מההכנסות יתרמו לטובת תושבי העוטף – צילום: יח"צ

 

חובבי הקוקטיילים יוכלו ליהנות גם ממארזי AMOR זוג קוקטיילים 200 מ"ל זר פרחים ומדליית שוקולד בוטיק מבית ROY שוקולד ב- 119 ₪, מארז אחר, הכולל שני קוקטיילים 700 מ"ל, זר פרחים זוג כוסות קוקטייל ומדליית שוקולד בוטיק 179 ₪. בנוסף,  בקניית שני יינות רוזה של יקב גולן, או ירדן מקבלים מארז שוקולד בלגי במתנה.

 

נוסף למארזים מציגה הרשת הנחות אטרקטיביות של 14% על עשרות מוצרים ומגוון יינות רוזה מיקבים מובילים: פרסקובלדי, פרקשנט, סקורס, שאטו סנט מרגריט, רוזבלוד, פורנייר סנסיר, מורדה רוזאדו, מוגה, פיאו צ'זרי, שאבאל, שאטו גולן, קלו דה גת, דלתון, בן זמרה, ברקן, טפרברג, רקנאטי, טוליפ, תבור, אמפורה, מוני ועוד…

ולנטיינס דיי ברשת חינאווי  הנחה על קטגוריית יינות רוזה צילום: יח"צ

 

ניב הלוי, מנכ"ל רשת חינאווי Wine & More מציין: "אנו רואים בשטח התעוררות רבה בהיקף מכירות מארזים, ניכר שרבים מעוניינים לפצות על המצב באמצעות מחוות קטנות לעידוד והעלאת המורל. כבכל שנה, קיימות אינספור רעיונות למתנות ליום זה, אך יין ואלכוהול הם בחירה אייקונית ואלטרנטיבה מנצחת לערב רומנטי שניתן אף לחלוק יחדיו".

 

עוד הוסיף הלוי: "לצד העליה בהיקפי המכירות של יינות כחול לבן כאות הזדהות עם המצב, קיים במקביל זינוק של כ-12% בהזמנת יינות מיובאים בדגש על צרפת, יוון ואיטליה. ניכר שעל אף המצב הכלכלי העדין והבלתי יציב השורר במדינתנו בעת הזו, הצרכן הישראלי דבק באיכות בכל הקשור למשקה שלו. יתרה מכך, הוא מוכן להשקיע יותר מתמיד על בקבוק אחד, או שניים של יין משובח, מאשר לרכוש כמות גדולה יותר ולוותר על איכותו".

 

מארז קוקטיילים של AMOR ברשת חינואיי Wine & More צילום: יח"צ

 

לרכישה באתר האונליין ולפרטים נוספים: https://www.wineandmore.co.il/

המבצעים תקפים עד ל- 17 בפברואר 2024.

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more, הנה הרשת הקמעונאית הוותיקה ביותר בתחומה, כחלוצה  מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים בישראל. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 3 סניפים בתל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ונוף הגליל. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה התחילה את דרכה בשנות ה- 70, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי מייסד הרשת, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים בארצות הברית- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.