כותרות אחרונות
Search

"ויסוצקי" משיקה סדרת חליטות חדשה הכוללת שני טעמים חדשים: חליטה מדברית וחליטה גלילית.

ו"יסוצקי" חליטות ארצישאליות – צילום: יוסי מור

 

"ויסוצקי" משיקה מיקסולוגיה ארצישראלית.

סדרת חליטות חדשה הכוללת שני טעמים חדשים: חליטה מדברית וחליטה גלילית.

במסגרת השקת הסדרה החדשה, ויסוצקי לראשונה בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע.

 

הכי קרוב לטבע הארצישראלי.

 

"ויסוצקי" משיקה מיקסולוגיה ארצישראלית הכוללת חליטה מדברית וחליטה גלילית, המבוססת על המומחיות של החברה לרקוח חליטות מליקוט הצמחים והתבלינים שיצרו חליטות טבעיות בעלות טעם נפלא וארומה עשירה בהשראת המדבר והגליל.

 

לרגל ההשקה, "ויסוצקי" חברה לשיתוף פעולה ישראלי מיוחד עם החברה להגנת הטבע (שביל ישראל), במסגרתו מי שסורק את קוד ה-QR על גבי האריזות ומצטרף כחבר בחברה להגנת הטבע, מקבל פק"ל תה שווה במיוחד, במתנה.

 

הפק"ל מכיל 3 כוסות זכוכית לשתייה חמה ו2 חליטות (מדברית וגלילית), שארוזות בתיק מעוצב וממותג. כמו כן, על גבי האריזות ניתן להנות מהמלצות למקומות בנגב ובגליל בהם אפשר לשבת מול הנוף ולהירגע עם פק"ל התה.

 

דמיינו את עצמכם יושבים מול נוף עוצר נשימה, מוקפים בשקט ובשלווה של הטבע ומולכם להקת ציפורים נודדות.  מה יכול להיות יותר כיף ברגע הזה, מאשר לשתות תה חם וטעים מול הנוף?

 

ו"יסוצקי" חליטות ארצישאליות – צילום: יוסי מור

 

המלצות ל 8 מסלולים המתאימים לפתוח פק"ל תה, בשיתוף עם החברה להגנת הטבע:

 

ארבעה מסלולים בצפון, שמומלץ לצאת אליהם עם חליטת תה גלילית:

נחל חרמון (בניאס) תחתון – מחוץ לשמורת בניאס, שהכניסה אליה בתשלום, תגיעו בהליכה מישורית קלה בצמוד לנחל בניאס אל מגוון פינות חמד ובהן "זולות" נפלאות בין העצים ועל שפת המים הצלולים. נפלא לטבילות במים קרירים בימים חמים.

נחל דישון עילי ויער ברעם – מסלול מעגלי או קווי בן 4-5 ק"מ בטבע גלילי יפהפה ובו יער "כמו מהאגדות באירופה" עם עצי אלון גבוהים במיוחד, ונחל עם זרימת מים קלה בחורף ובאביב, מקום נפלא לכוס תה עם רגליים במים.

"העמוד" בנחל עמוד – עמוד סלע גבוה וייחודי, יצירה נפלאה של הטבע בין מצוקי הנחל הסמוך לכנרת, עם זרימת מים ופריחה צבעונית בחורף ובאביב. מתאים לכולם כמסלול קצר הלוך-חזור או כחלק ממסלול קווי בן 8 ק"מ.

שביל הפסגה בהר תבור – מסלול מעגלי קצר, מוצל ומהנה לכל המשפחה ובו נקודות תצפית נפלאות הנפתחות מבין העצים אל נופי העמק והגליל. פריחה יפה של מבשרי הגשם וגם כנסייה מרשימה עם סיפור מרתק מהברית החדשה.

 

ארבעה מסלולים בדרום, המתאימים לצאת אליהם עם חליטה מדברית:

נחל זוהר – מסלול משפחתי קצר ונהדר עם נוף מדברי נפלא בין מצוקים גבוהים, וגם קניון מעט מאתגר עם מדרגות סלע גבוהות ויתדות. קרוב למלונות עין בוקק. המסלול אינו מעגלי אך אפשרי עם רכב אחד.

עין ירקעם – אחת מפינות החמד היפות בנגב אשר שוכנת ליד המכתש הגדול. מסלול קצר של חצי ק"מ לכל כיוון, שמוביל אל קניון קצר בנחל חתירה המתמלא בשיטפונות החורף ומחזיק מים עד האביב, ויוצר מקום נפלא לרחצה במים קרירים ואחריה כוס תה חם.

קניון פרסת נקרות במכתש רמון – מסלול מעגלי של 6 ק"מ למשפחות חובבות לכת. במרכזו קניון צר ויפה בין מצוקי אבן גיר לבנה. בחלק מימי החורף והאביב תמצאו בו גב מים גדול המתאים לרחצה.

קניון נחל שחורת בהרי אילת – מסלול יפהפה בקניון מדברי צבעוני. טיול בין קירות גרניט גבוהים עם מספר מדרגות סלע מעט מאתגרות. הליכה של כ-2 ק"מ לטיול הלוך-חזור, או 4 ק"מ למסלול מעגלי.

 

ניתן להשיג ברשתות ובנקודות המכירה ברחבי הארץ. טווח המחירים לצרכן נע בין 16.90-18.90, בכפוף להחלטת הקמעונאי.