כותרות אחרונות
Search

התנהלות מוצלחת של חב' "דן שלדן" נציגת קונצרן "קרשר בישראל" בתקופת משבר הקורונה ואחריו.

דוד דהן – מנכ"ל "קרשר ישראל" – צילום: מורג ביטן

 

התנהלות מוצלחת של חב' "דן שלדן" נציגת קונצרן "קרשר בישראל" בתקופת משבר הקורונה ואחריו.

 

דוד דהן מנכ"ל חב' "קרשר ישראל" הבין בתחילת משבר הקורונה במרץ 2020 שמפעלי התעשייה במזרח הרחוק ובאירופה עשויים להיסגר או להאט את מהלכי ייצור ולפגוע בתהליך הספקת מוצרים.

 

חב' "קרשר ישראל" ביצעה מהלך של רכישת 17,500 מכשירים וציוד לניקוי ביתי ותעשייתי בכך הצליחה לספק את כל הביקוש בשוק הישראלי ולעכב עליית מחירים.

 

חברות רבות העוסקות ביבוא ובשיווק מוצרים מחו'ל לא התארגנו עם תחילת משבר הקורונה במרץ 2020 לרכוש מלאי גדול של מוצרים ולא חזו שמשבר קורונה העולמי יגרום למפעלים רבים במזרח הרחוק ובאירופה להיסגר או להאט את פסי הייצור ולא יוכלו לעמוד בהתחייבות לספק מוצרים לשוק הבינלאומי.

 

ההתנהלות המוצלחת של חב' "דן שלדן" נציגת קונצרן "קרשר" מגרמניה בישראל מהחברות המובילות בעולם בתחום פיתוח וייצור ציוד ומכשירים לניקיון הבינה שמשבר הגדול בתעשייה הבינלאומית יגרום לסגירת מפעלים והאטה במהלכי ייצור ובכך לעיכוב גדול בהספקת מוצרים.

 

דוד דהן מנכ"ל חב' "קרשר ישראל" ביצע מהלך לרכישת 17,500 מכשירי ניקוי בקטגוריות: מכונות שטיפה בלחץ, מכונות לניקוי בקיטור, מכשירי ספונג'ה, ושואבי אבק.

 

מהלך זה סייע רבות לחברה לעמוד בכל הביקוש בשוק למוצרים בתחום הניקוי הביתי ותעשייתי והצליח לעכב עליית מחירים של מוצרים אלו לעומת חברות אחרות שלא היה להם מלאי ונאלצו לעלות מחירים.

 

דוד דהן – מנכ"ל "קרשר ישראל" – צילום: מורג ביטן

 

דוד דהן מנכ"ל חב' "קרשר ישראל": "שבימים אלו בשל המלאי הנמוך של החברה והדרישה הגדולה בשוק למכשירי ניקוי התחזית שהחברה תצטרך לתאם מחירים מול חברת "קרשר" הבינלאומית".