כותרות אחרונות
Search

השמלות של מותג הילדות "עלמונת" מסתובבות בדיוק איך שהן אוהבות!

עלמונת – צילום: רייצל קלמן

 

השמלות של מותג "עלמונת" מסתובבות בדיוק איך שהן אוהבות! 

תפנו מקום בארון לשמלות הנסיכות המסתובבות של מותג בגדי הילדות "עלמונת" שיכבוש את הילדות שלכם.

הצטרפו לעולם הקסום של "עלמונת.

 

מותג השמלות והאקססוריז לילדות "עלמונת", נולד לאחר תסכול, שרוב האימהות בימנו חשות, כשמזמינות פריט אונליין והוא לא מגיע בדיוק כפי המתוכנן: בד זול, תיפורים לא מדויקים עד עקומים, גזרה שונה לחלוטין ממה שדמיינו בעת ההזמנה. כל אלה הביאו את נטלי גלנטי מייסדת ומעצבת "עלמונת" לעשות חקר מעמיק בתחום – לטוס למדינות שונות ובסופו של דבר, לפתוח את מותג "עלמונת", שיוכל לספק את החוויה המושלמת לילדות שלכן באיכות ללא פשרות ובמחירים שפויים כמו שכולנו אוהבים!

 

קולקציית אביב-קיץ 2021 של מותג השמלות והאקססוריז לילדות "עלמונת", מעוצבת בהשראת טבע, פרחים, אביב, השפעות קסומות של עולם האגדות והנסיכות בשמלות המשלבות טול, חדי קרן וצבעוניות פסטלית, אלמנטים של כתרים, בדי מלמלות, תחרות.

 

עלמונת – צילום: רייצל קלמן

 

שמלות גן

שמלות ליום-יום, שלא צריך לפחד ללבוש, כי הן כל כך נוחות וקלילות, מבד נעים קייצי, ביניהן שמלות בצבעוניות אחידה (תכלת, ורוד פוקסיה), שמלת תכלת עם לב כסוף בחזה, שמלה שחורה עם כתר כסוף בחזה, שמלה סגולה עם חד-קרן, שמלת חד קרן בחלל! (בשילוב שני האלמנטים המשמחים והגלקטיים!), שמלת פרחים ורודה פוקסיה ושמלה פרחונית טרופית. הקולקציה מתאימה לילדות החל מגיל שנה.

 

פרינט אול אובר

שמלות מודפסות בדפוסים מתוקים ביניהם: דפוס חתולים, דפוס אלמנטים מהים ביניהם צדפים וכוכבי ים ושמלת גלקסי שחורה עם כוכבים.

 

עלמונת – צילום: רייצל קלמן

 

שמלות ופיג'מות מסתובבות

דרישת "השמלה המסתובבת" מוכרת לכל הורה. "עלמונת" לקחו את הדרישה צעד אחד קדימה ועיצבו, חוץ מהשמלות "המסתובבות", קולקציית פיג'מות "מסתובבות" שתשמח כל ילדה! הפיג'מות נעימות למגע, מבד רך וקליל מתאים לקיץ, עם דפוסים משמחים של קשת בענן ורקע תכלת, או פיג'מה ורודה עם חדי-קרן.  הקולקציה מתאימה לילדות החל מגיל שנה וחצי.

 

עלמונת – צילום: רייצל קלמן

 

שמלות לשושבינות וילדות יום הולדת

הקולקציה לשושבינות ולילדות יום הולדת, מציעה שמלות עם שכבות טול ותחרה בצבעוניות פסטלית ורודה או לבנה, למראה קסום נסיכותי לאירועים בלתי נשכחים!

 

עלמונת – צילום: רייצל קלמן

 

קולקציית האקססוריז של "עלמונת"

קולקציית האקססוריז של "עלמונת", קסומה ומתאימה לבגדי הקולקציה. היא מציעה אביזרים לגן או לאירועים מיוחדים, ביניהם: קשתות וסרטים לשיער, קשת פפיון מנצנצת, סיכות וגומיות לשיער, שרשראות וצמידים.

 

עלמונת – צילום: רייצל קלמן

 

נטלי גלנטי מעצבת "עלמונת": את השמלות שלנו הילדות שלכם יוכלו ללבוש לכל אירוע: ממסיבת יום הולדת, עבור למאורע משפחתי, בילוי אחר הצהריים בגינת השעשועים או טיול של שבת בבוקר. הגזרות, בחירת הבדים הקפדנית, הבטנה העדינה שמוצמדת לכל שמלה, כל אלה מעוצבים במחשבה על הילדה שלובשת אותה, אני רוצה שיהיה לה הכי נוח בעולם ולכן אינני מתפשרת לעולם על האיכות וזה  מה שעושה את ההבדל בין "עלמונת" לכל השאר".

 

עלמונת – צילום: רייצל קלמן

 

טווחי מחירים:

שמלות מסתובבות – 89.90 – 139.90 ₪

שמלות טול – 149.90 ₪

שמלות שושבינה – 149.90 – 259.90 ₪

טופים לנסיכות – 79.90 ₪

אקססוריז – 14.90 – 35 ₪

הקולקציה מתאימה מגיל שנה וחצי עד 8.

 

עלמונת – צילום: רייצל קלמן

 

"עלמונת"

אתר: 

https://almonet.co.il/    

 

"עלמונת" גרנד קניון חיפה כתובת: דרך שמחה גולן 54, חיפה טלפון 04-8361316

 

שעות פתיחה:

א'-ה': 10:00-22:00 ו':  09:00-14:30 שבת: חצי שעה מצאת השבת – 22:30

אינסטגרם פייסבוק

 

אודות "עלמונת":

"עלמונת", מותג האופנה הקסום לילדות, נולד מתוך ההבנה שלבנות שלנו מגיע להיות נסיכות. נטלי גלנטי, המעצבת הראשית ובעלת המותג, לא מתפשרת על הבדים הטובים ביותר, עיצוב הגזרות הכי נוחות שיש וכמובן האיכות ותהליך הייצור, מה שגורם מייד לאהבה ממבט ראשון בין השמלות לילדות.

 

ב"עלמונת" תמצאו שמלות מסתובבות מיוחדות וייחודיות לכל מסיבה, אירוע או לבילוי אחר הצהריים, לצד פריטי אופנה נוספים ביניהם: טייצים מוקפדים, קרדיגנים תואמים בחורף ואקססוריז להשלמת מראה הנסיכה. הקולקציה מתאימה לבנות מגיל שנה וחצי עד 8.  השמלות המדהימות שלנו מסתובבות בדיוק כמו שהן אוהבות. ל"עלמונת" חנות בגרנד קניון חיפה וחנות מקוונת.

האתר:  www.almonet.co.il   אינסטגרם