כותרות אחרונות
Search

הצ'אי נכנס למקפיאי הגלידות – חגיגה של טעמים ותבלינים בשיתוף פעולה ראשון בין גלידות נסטלה לויסוצקי.

 

 

 

הצ'אי נכנס למקפיאי הגלידות.

חגיגה של טעמים ותבלינים בשיתוף פעולה ראשון בין גלידות נסטלה לויסוצקי, החוצה את עונות השנה, קיץ וחורף בביס המושלם עם השקת שלגון צ'אי שקדים.

השלגון יושק בחודש מרץ ומגדיר מחדש את המושג "רגע של פינוק"

בסופ"ש הקרוב, יום  חמישי, 7.3 בשעה 14:00 – 22:00 וביום שישי, 8.3 בשעה 10:00 – 16:00 גלידות נסטלה וויסוצקי יפתחו חנות פופ אפ מעוצבת להשקת השלגון החדש בשוק לוינסקי, רחוב לוינסקי 39 תל אביב. הפופ אפ כולל חנות מעוצבת באווירת התבלינים והריחות של צא'י השקדים ובה יוצע השלגון החדש לרכישה.

 

שיתוף הפעולה בין גלידות "נסטלה" ל "ויסוצקי", הביא לייצור שלגון המעניק חוויה מפנקת של תבלינים וארומה המתגלגלת על הלשון.

 

 

השלגון הינו גלידה בטעם צ'אי שקדים עם ריפל צ'אי מסאלה ובציפוי שוקולד לבן ושברי שקדים, באריזה שעוצבה בהשראה מסדרת "חווית הצ'אי" של ויסוצקי.

 

שלגון גלידות נסטלה ויסוצקי – צילום: גלידות נסטלה

 

סדרת חווית הצ'אי של ויסוצקי – פינוק אמיתי בכל לגימה, מבוססת על תה שחור ותבלינים בעלת ניחוח ארומטי ומשכר המומלצת לשתייה עם חלב/ תחליפיו.

 

כעת, כל התערובת הזו מגיעה למקפיאי הגלידות בתצורה של גלידה מפנקת וטעימה – הפינוק המושלם.

 

שלגון גלידות נסטלה ויסוצקי – צילום: גלידות נסטלה

 

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "שלגון צ'אי שקדים הוא ההשקה הראשונה שלנו בשנת 2024 שיוצא בעיצומה של עונת החורף, בה יש נגיעות של שמש. השלגון מתחבר לטעמי הצ'אי התופסים תאוצה בשנים האחרונות ונועד לרגש את הצרכנים. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ויסוצקי שיוצר שלגון בטעם מיוחד וייחודי. אני בטוחה שהשלגון יפתיע את אוהבי הצ'אי וגם את אלו שלא מכירים את הטרנד, ויחשוף אותם לטעמים חדשים ומרגשים."

 

מיכל לוי, סמנכ"לית יחידות תה וקולינריה בויסוצקי: "ויסוצקי מחפשת כל העת כיצד ניתן לחדש ולרגש לקהל הצרכנים שלנו. סדרת הצ'אי אשר הושקה לפני כשנתיים, זוכה לאהדה רבה בקרב הקהל שמחפש גיוון ופינוק מספל התה, בעיקר בקרב הקהל הצעיר המחפש ריגושים וחדשנות מפנקת.  שיתוף הפעולה עם גלידות נסטלה מהווה יצירה של טעמים המשלבים את הטעמים המחממים של הצ'אי לצד הפינוק שבגלידה."

 

כשרות: בד"צ.