כותרות אחרונות
Search

"העתיד כבר כאן".! – רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו, הגיע לסיור בפארק עתידים בתל אביב.

בתמונה מימין: גבי קמינזקי, אייל גרין, רון חולדאי, גלעד רבינה – צילום: פביו

 

"העתיד כבר כאן".!

 רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו, הגיע לסיור בפארק עתידים בתל אביב.

 

אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב, שבבעלות עיריית תל אביב-יפו ואוניברסיטת תל אביב, אירח השבוע את רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו, לסיור בפארק במסגרת העמקת הקשרים עם השותפים.

 

חולדאי התרשם ממעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי, שם נפגש עם מנכ"ל המעבדה עמוס שצ'ופק. המעבדה בת"א היא אחת משלוש מעבדות החדשנות של קבוצת הרכב בעולם. צוות המומחים בה מאתרים ובוחנים טכנולוגיות של סטארטאפים ישראלים, שיכולות להשתלב ברכבים, בשירותים ובתשתיות העתיד של החברות בקבוצת הרכב.

 

בהמשך ביקר חולדאי במעבדת החדשנות cityzone שם גבי קמינסקי, מנהל המעבדה, העניק לו הצצה על מעבדת החדשנות של העיר ועל הפתרונות העירוניים שנולדו שם באמצעות הסטארטאפים הנבחרים שבה בתחום התחבורה, החופים ועוד…

 

בתמונה מימין: גבי קמינזקי, אייל גרין, רון חולדאי, גלעד רבינה – צילום: פביו

 

חולדאי נפגש עם מובילי סטארטאפים במקום והתעניין באפקטיביות של כל אחד מהם וכיצד בדיוק הוא פועל.

 

על חברות הפורטפוליו שבמקום נמנים:
City Transformer –  מכונית חשמלית מתקפלת לציי רכב שיתופי.

  ITC – איסוף מידע תחבורתי, וניהול הרמזורים בזמן אמת, באופן דינאמי, ועל פי תחזיות מדויקות.

  Lumiweave – יריעות הצללה המשלבות בתוך הטקסטיל תאורה סולארית.

  Radgreen – חיישנים קטנים וזולים לניטור איכות האוויר ופרמטרים סביבתיים נוספים.    Roadsense –  חיישנים מבוססי רדאר המנטרים את המרחב הציבורי עבור שימושים עירוניים שונים – ספירות קהל, ספירות תנועה, ניהול מפרצי פריקה וטעינה ועוד.

  SolCold – יריעה מחומר המקרר באמצעות השמש.

Tupaia – שיפור הדיוק של סיגנל GPS גם ממכשירים זולים ופשוטים דוגמת טלפונים ניידים, עבור יישומי מיפוי וסקרים עם מחלקת המדידות, ויישומי דיוק חניית קורקינטים.

 Sightbit – מצלמות המנטרות את קו החוף, מזהות את מצב הים, ומתריעות על כניסת מתרחצים לאזורי סכנה, בדגש על אזורים מרוחקים מסוכת המציל, בשטחים ״מתים״, ופעילות מעבר לשעות העבודה של סוכת המציל.

  AD Knight – חיישנים המנטרים מכשירים קורנים, ועל פי איכונם יכולים לסייע להגברת הבטיחות בדרכים (התראה על התנגשות פוטנציאלית, ילד מתפרץ לכביש, זיהוי רכיבת קורקינטים על המדרכה ועוד)…

 

בהמשך ביקר חולדאי במעבדה המרכזית של קופת חולים "כללית" (מדובר במעבדה המובילה והגדולה ביותר של הכללית בישראל), שם נפגש עם המנהלת המקצועית של המעבדה ד"ר ענת בן דור. 

 

לאחר מכן התקיימה ארוחת צהריים במסעדת "יאשקה" עם קברניטי החברות המובילות שבפארק ורד דקל, סמנכ"לית כלל ביטוח, רועי קריב, בית ספר ללימודי ערב ופסיכומטרי, אסף וייס, בעלים מסעדת "יאשקה", יזמי "סיטי טרנספורמר" ועוד… 

 

אייל גרין, מנכ״ל פארק עתידים תל אביב: "שמחנו לארח את ראש עיריית תל-אביב-יפו שותפנו וראש הדריקטוריון של הפארק. אנו עומדים לפני שנה של התחדשות ובנייה הן בתשתיות והן בשירותים שלנו, ונערכים לקליטת חברות חדשות".