כותרות אחרונות
Search

הסרת שיער מקצועית – שיטות העבודה האפקטיביות ביותר.

צילום: 4mp.co.il

 

הסרת שיער מקצועית – שיטות העבודה האפקטיביות ביותר.

אם יש לך מכון יופי שמתמחה בביצוע הסרת שיער, ייתכן שכעת יש לך התלבטות לגבי רכישת מכשיר חדש ובעיקר סביב הטכנולוגיה שמאפיינת אותו ויתרונותיה. כדי למצוא את הפתרון המשתלם ביותר עבורך וללקוחותיך, ריכזנו כאן את כל הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום הסרת שיער וששווה להכיר.

 

שיער גוף ופנים לא רצוי מהווה הרבה יותר מסתם מטרד. לעתים מדובר אפילו בבעיה בריאותית ממש, בשל השפעת הצמיחה או מראה השיער על הנפש, הדימוי העצמי והדימוי החברתי ולא רק בקרב צעירים. מעבר לכך, השיעור עשוי להתבטא בצמיחה "הפוכה" שפוגמת בעור או בצמיחה עבה וגסה שהסרתה בשיטות ביתיות כמו שעווה או פינצטה כרוכה בטיפולים רבים, מכאיבים ויקרים.

 

בהיבט המקצועי, הסרת שיער מהווה אמצעי אסתטי להשגת עור נקי וחלק לאורך זמן, עם השפעה מקסימלית על קצב הצמיחה והפיכת סוג השיער מעבה או צפוף, לדליל ודקיק בלבד. עם השנים פותחו ושוכללו טכנולוגיות שונות במטרה להפוך את תהליך הטיפול לידידותי וקצר יותר, תוך שתוצאותיו מתבטאות בפרק זמנים ארוך ולשביעות הרצון המקסימלית של לקוחות הקליניקה.

 

הסרת שיער בלייזר:

טכנולוגיית הלייזר נמנית עם הפופולריות והאפקטיביות ביותר בענף הסרת השיער ומבוססת על קרן לייזר באורכי גל משתנים, שחודרת אל פיגמנט המלנין ומפרקת אותו, תוך ניצול פליטת החום ממנו כדי לפגוע בלימפוציטים שבתוכו. התוצאה המתקבלת היא של חבלה והרס בזקיקי השיער ובלימת קצב הצמיחה באופן משמעותי מאוד.

 

המכשור המתקדם ביותר בקטגוריה מבית 4mp מכיל מערכות חכמות שמוכוונות לטיפול סטטי או דינמי, בהתאמה אישית לכל מטופל/ת על סמך גוון העור וסוג הנגע. מכשיר LASERMACHPRO המהווה מכונה להסרת שיער בלייזר מבית 4mp מגיע גם עם מערכת קירור חכמה שמנטרלת תופעות לוואי וכאבים שהיו כרוכים בטיפולי הלייזר בעבר.

 

צילום: 4mp.co.il

 

הסרת השיער בטכנולוגיית DPC:

DPC היא טכנולוגיית הסרת שיער בלעדית לחברת 4mp, שמהווה דור מתקדם לשיטת ה-IPL המפורסמת, במסגרתה חל שימוש באנרגיית אור. הטכנולוגיה מכילה התאמה אוטומטית של אחד משלושה מבני פולס בהתאם לנתוני המטופל שהוזנו למערכת לפני הטיפול. מלבד הסרת השיער, הטכנולוגיה מספקת מענה יעיל ביותר גם לטיפולי אנטי אייגינג, הצערת העור, כתמי פיגמנטציה, פטרת, נימי דם ואקנה.

 

מכשיר Rapid DPC של חברת 4mp נמנה עם המכשור המתקדם ביותר בענף ומספק תוצאות נראות לעין כבר מהטיפול הראשון, המכשיר עומד בתקנים הישראליים והאמריקאיים המחמירים ביותר ומתקבל עם ידית קרח שמביאה לחוויה טיפולית בטוחה, קצרה ונעימה ביותר.

 

שימוש באפילציה להסרת שיער פנים וגוף:

שיטת האפילציה הוותיקה מספקת מענה ייחודי בתחום הסרת השיער, תוך מענה אפקטיבי לשטחים קטנים בפנים בעיקר, בהם קיימת צמיחת שיער לא רצוי כמו הסנטר, פאות הלחיים, השפם ועוד. הטכנולוגיה כוללת שימוש במחט חשמלית, שמעבירה זרם חשמלי ישיר לזקיק השערה וחימומו, עד לניתוק מלא מהשורש.

 

העדכון האחרון בתחום ששמור לחברת 4mp בבלעדיות מלאה, עושה שימוש במכשיר אפילציה ורסטילי – Xilia Epil Light, במסגרתו ניתן לבחור בשיטת עבודה נוספת שאינה כרוכה במחט, אלא בהזרמת אנרגיה חשמלית לפקעת הזקיקים והריסתם המדויקת. המכשיר מכיל התאמה מדויקת לנתונים של כל מטופל/ת ומתאים לכל סוגי וגווני השיער (כולל ג'ינג'י, שיבה, שיער פלומתי, שערה עבה וגסה וכו') ובשליטה מלאה במבנה ועוצמת הפולס.