כותרות אחרונות
Search

הסדרה החריפה של מנה חמה מתרחבת עם שני טעמים חדשים: מנה חמה בסגנון פיליפיני חריף אש, ומנה חמה בסגנון הודי חריף בקטנה.

מנה חמה נודלס בסגנון פיליפיני והודי – צילום: סטודיו אסם

 

 

חריף וחריף אש.!

הסדרה החריפה של מנה חמה מתרחבת עם שני טעמים חדשים: מנה חמה בסגנון פיליפיני חריף אש, ומנה חמה בסגנון הודי חריף בקטנה.

 

מנה חמה, המותג האהוב על הישראליים, ממשיכה להתחדש ולהפתיע ולקחת את הצרכנים לטיול קולינרי ברחבי העולם, עם מגוון טעמים מהמטבחים האסיאתיים האהובים.

 

הסדרה החריפה של מנה חמה כבשה את המדפים, עם מנה חמה בסגנון ויאטנמי ומנה חמה בסגנון קוריאני שמביאות טעמים וניחוחות מהמזרח הרחוק. זוהי החוויה האהובה על הישראליים שמחפשים לטעום ולהתרגש. וכעת  אסם נסטלה מרחיבה את הסדרה  עם שני טעמים חדשים ומרגשים במהדורה מיוחדת. המוצר הגיע גם אלינו, טעמנו ואכן היה חריף אש אבל טעים טעים מאד….

 

* מנה חמה נודלס בסגנון פיליפיני חריף אש.

 

* מנה חמה נודלס בסגנון הודי חריף בקטנה.

 

מנה חמה נודלס בסגנון פיליפיני והודי – צילום: סטודיו אסם

 

מנה חמה מעניקה לצרכנים חווית צריכה קלה ונוחה, בבית  או מחוץ לבית, הטעמים החדשים מעניקים לצרכנים חווית טעמים מרגשת בעולמות חדשים, עולמות הטעמים האסיאתיים שבשנים האחרונות תפסו תאוצה אצל קהל הצרכנים הישראלי על כל גווניו, זאת בהמשך לטרנד המאכלים החריפים שצובר תאוצה בשנה האחרונה ומעניק לצרכן את דרגת החריפות האהובה עליו. ישנם שמעדיפים חריף "בקטנה" וישנם שמעדיפים חריף "אש". אנחנו באסם נסטלה נענינו לאתגר והשקנו שני מוצרים בדרגות חריפות שונות.

 

לדברי  אוקסנה מרום מושייב מנהלת פעילות בחטיבה הקולינארית באסם- נסטלה: "אנו באסם נסטלה מגוונים כל הזמן, ומחפשים אחר טרנדים חדשים וטעימים מהעולם שיתאימו לאופי הצרכנים שלנו. הישראליים מחוברים מאד לטעמים האסיאתיים ולכן אנחנו משקיעים ומפתחים את עולמות הטעמים הללו,– בדיוק כמו שקהל הצרכנים שלנו אוהב, אנו בטוחים שהטעמים החדשים של מנה חמה יעניקו לצרכן הישראלי רגעים של חוויה מרגשת ומפתיעה, טעים וגם חריף במידה האהובה על כל אחד ואחד. כאמור טרנד החריף כאן כדי להישאר איתנו ואנחנו באסם נסטלה מאתגרים את הצרכנים שלנו במגוון דרגות חריפות שונות במוצרי מנה חמה".

 

כשרות חתם סופר

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.