כותרות אחרונות
Search

הממתק היפני LittleMoons מגיע ליאנגו דלי – עכשיו במשלוח מהיר עד הבית גם בישראל

ממתק יפני LittleMoons – צילום: יאנגו דלי

 

הממתק היפני LittleMoons מגיע ליאנגו דלי.

הלהיט הבריטי שמשגע את העולם, עכשיו במשלוח מהיר עד הבית גם בישראל.

 

אחרי הייבוא של טרנד ה-"פראנוי" מדרום אמריקה, שכבש את לב הישראלים, היכונו לשיגעון החדש, ה0 ליטל מונס. חברת יאנגו דלי תשווק דרך האפליקציה שלה את ה- Little Moons, כדורי המוצ'י שיעוררו את בלוטות הטעם שלכם. הממתק היפני במקורו קיבל כאן שדרוג מעולם אחר. בצק מקמח אורז מתוק רך ולעיס, סביב ליבת גלידת ג'לאטו איכותית. המותג האנגלי Little Moons הפך לגרסה הפופולרית ביותר ברחבי העולם ומעכשיו יהיה זמין בישראל במשלוח מעכשיו לעכשיו באמצעות אפליקצית .Yango Deli  בתחילה עם ארבעת הטעמים הפופולריים ביותר: וניל, פיסטוק ודבש, פסיפלורה ומנגו, שוקולד מריר ואגוזי לוז, ובלונדי.

 

ממתק יפני LittleMoons – צילום: יאנגו דלי

 

נכון, כבר היום ניתן להשיג בישראל  מוצ'י, אבל מומחי קולינריה ברחבי העולם הגדירו את המוצ'י של Little Moons כאיכותי ביותר בעולם. כל כדור Little Moons מיוצר ממרכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה כדי להגיע לטעמים הטובים ביותר. הגלידה הלא רגילה שבתוך כדור המוצ׳י מיוצרת מחלב ושמנת טריים וללא משתמשים בחומרי טעם וריח או חומרים משמרים מלאכותיים. ה- Little Moons הוא ללא גלוטן, מכיל פחות מ-85 קלוריות לכדור, ו-96% מהאריזה שלו ניתנת למחזור. ככלל, יאנגו דלי, חלוצת ה-Quick Commerce בישראל, תאפשר לראשונה משלוח של "ליטל מונס" אל דלת הבית, תוך שמירה על איכות וטיב המוצר.

 

המוצ'י במקורו הינו קינוח ללא גלוטן שמקורו ביפן. שמו על שם ה-"מוצ'יגומה", זן אורז עמילני מיוחד. המוצ'י הפך לפופולרי בעולם, וחברת Little Moons ייצרה מותג יוקרתי שלוקח את המוצ'י המסורתי למקומות חדשים, מודרניים ופופולריים. המותג יהיה זמין באפליקציית יאנגו דלי בדיוק בזמן לסילבסטר ולחגיגות הנובי גוד, וישדרג את אווירת החג הבינלאומי.

 

ממתק יפני LittleMoons – צילום: יאנגו דלי

 

רק לאחרונה, יאנגו דלי הודיעה על הרחבת פעילות לכ-25 מוקדים נוספים, מה שיאפשר לישראלים מרחבי הארץ ליהנות מהממתק האהוב.

 

טל בטיטו, סמנכ"ל הסחר של Yango Deli: "אנחנו ממשיכים להיות קשובים לטעם של הצרכנים, ולזהות את הטרנדים האהובים בעולם. הישראלים הם אחד העמים שהכי מטיילים בעולם, והם מביאים איתם לארץ חוויות קולינריות מעבר לים. כיוון שאין שום סיבה שיהיה ניתן להשיג את הגלידה מהטיול אחרי צבא רק בדרום אמריקה או את הירחים הקטנים והמתקתקים רק בטיולים אורבניים באירופה – החלטנו להרים את הכפפה ולהביא את חו"ל לכאן."

 

עוד על המותג: https://littlemoons.com/

שירות Yango Deli זמין בערים: חיפה, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, גבעת חן, רמות השבים, ניר אליהו, בצרה, צופית, שדה ורבורג, הרצליה, גליל ים, רמת השרון, כפר שמריהו, ת״א, ר״ג, גבעתיים, בני ברק, פ״ת, גני תקוה, קרית אונו, כפר סירקין, גת רימון, בת ים, אזור, ראשון לציון, בית חנן, נטעים, גן שורק, באר יעקב, נס ציונה, רחובות, מודיעין, מכבים רעות, כפר רות, כפר האורנים, שעלבים, נשר, טירת הכרמל, קיבוץ החותרים, כפר גלים, יבנה, רמלה, נצר סירני, ישרש, כפר הנגיד, גבעת ברנר, גן שלמה (קבוצת שילר), כפר ביל״ו, גבתון, קריית עקרון, בן זכאי, גאליה, ראש העין, גבעת השלושה, מגשימים, נחלים, קיבוץ עינת, כפר מעש, אור יהודה, יהוד-מונסון וסביון.