כותרות אחרונות
Search

המכון של פזית אמרבי – מגוון רחב של טיפולים, טיפולי פנים מתקדמים, לייזר, הסרות שיער וטיפולים בפיגמנטציה.

צילום: אמבר

 

 

המכון של פזית אמרבי – מגוון רחב של טיפולים, טיפולי פנים מתקדמים, לייזר, הסרות שיער וטיפולים בפיגמנטציה.

פזית אמרבי, בעלת מכון קוסמטיקה "איסטיס" שבחולון."היא הגיעה אליי לטיפול בפיגמנטציה, לאחר שבחנתי זאת, אמרתי לה שאני לא מטפלת בזה ואני רוצה שהיא תלך לרופא עור, היא סיפרה לי שזה סרטן והגילוי המוקדם הציל לה את החיים".

מכון לטיפוח וקוסמטיקה של פזית אמרבי ממוקם בחולון.

 

שנים של עשיה, ניסיון והמון קשיים הביאו את פזית  אמרמי לאן שהגיעה, במהלך החיים חוותה פזית קשים רבים אשר אפילו גרמו לה לעזוב את הארץ ולעבור לארה"ב. במהלך שהותה בארה"ב עבדה פזית במכון קוסמטיקה בלוס אנג'לס.

 

צילום: אמבר

 

מספרת פזית: "הייתי עובדת משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה, את כל הניסיון שלי צברתי במהלך עבודתי שם, התנסיתי בהמון טיפולים והכרתי טכנולוגיות חדשות בתחום, למרות ההצלחה שלי שם הגעגועים למשפחה היו חזקים ממני, לבסוף קיבלתי החלטה יחד עם בעלי וחזרנו לארץ".

 

עם חזרתה לארץ החלה פזית ללמוד מגוון רחב של לימודים: קוסמטיקה, טיפולי פנים, אסתטיקה רפואית ועוד…

 

מוסיפה פזית:  "הלימודים תמיד היו בראש שלי, אני אוהבת ללמוד, לחדש, להתחדש ולהעשיר את הידע שלי. לימודי האסתטיקה הרפואית הם סופר מעניינים, לומדים לפענח בדיקות דם ולהתאים טיפולים לאנשים שונים באוכלוסייה כגון סוכרתיים וכו'. לפני זמן לא רב, הגיעה אליי לקוחה שטענה בפניי שהיא רוצה טיפול לפיגמנטציה. לאחר בדיקה יסודית, הבנתי שפיגמנטציה היא לא הבעיה פה, הסברתי לה שאני לא מטפלת בזה מבלי שהיא הולכת להיבדק אצל רופא עור. ואכן, כמו שצפיתי,  בבדיקה התגלה כי מדובר בסוג של סרטן העור, והגילוי המוקדם הציל את חייה. מזל שהיא גילתה זאת מוקדם.  הדבר הזה גרם לי להרגיש הכי טוב בעולם ולהבין שהלימודים זה הכוח שלנו, לא סתם אומרים ידע הוא כח".

 

צילום: אמבר

 

לאחר שנים רבות של עבודה קשה ורכישת ניסיון,  פתחה פזית את המכון שלה בחולון. אפשר למצוא בו מגוון רחב של טיפולים, טיפולי פנים מתקדמים, לייזר והסרות שיער, טיפולים בפיגמנטציה , באקנה ועוד… כדי לעשות את הטיפולים הכי טוב שאפשר, עושה פזית שימוש במכשור איכותי וחדיש עבור הלקוחות. כיום הטכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מטיפולי הקוסמטיקה שהיא מציעה.

 

לסיכום, אפשר להגיד שלמרות החיים המטלטלים שחוותה פזית, היא הצליחה להגיע למה שתמיד רצתה וחלמה.