כותרות אחרונות
Search

המיקסרים החדשים של המותג "KENWOOD" מהודרים יותר, מעוצבים יותר, צבעוניים יותר !

צילום: יח"צ חו"ל

 

"KENWOOD"

המיקסרים החדשים של המותג "KENWOOD" מהודרים  יותר, מעוצבים יותר, צבעוניים יותר !

 

צילום: יח"צ חו"ל קנווד

 

לרגל החג חבילת VIP הכוללת בין היתר: אחריות לשנה + 9 שנים אחריות על חלק המנוע, מטחנת בשר "KENWOOD" ב-99 ₪ בלבד וקורס אפייה דיגיטלי של כוהנת האפייה קרין גורן.

 

 

חברת "ברימאג", המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מותגי על לבית ולמטבח,  משיקה בימים אלו סדרות מהודרות של מיקסרים מבית "KENWOOD".

 

צילום: יח"צ חו"ל קנווד

 

הסדרות החדשות של דגם "KMIX" מתאפיינות במיקסרים מהודרים, צבעוניים  ומעוצבים. הסדרת   המטאלית כוללת   מיקסרים בצבעים יוקרתיים: רוז גולד, כסוף, זהב ושחור פחם, המעניקים למיקסרים נופך יוקרתי ועשיר והופכים אותו מכלי עזר במטבח לפריט עיצובי נחשק.

 

סידרת  "אול קולור" החדשה מגיעה בצבעים כמו:  אדום, לבן שחור וקרם   ובסדרת פיקאסו מופיע צבע בחלקו העליון של המיקסר באחד מ-4 הצבעים: שחור, לבן, אדום וקרם.

 

צילום: יח"צ חו"ל קנווד

 

מיקסר "KMIX" של קנווד זוכה להצלחה רבה בקרב קהל האופים והבשלנים הבייתים בישראל. הוא מצויד במנוע בעל הספק 1000 וואט עם 6 מהירויות, קערת נירוסטה בנפח 5 ליטר עם ידית ארגונומית המתאימה למדיח הכלים ו-3 ווים – גיטרה, הקצפה ולישה המגיעים לדופנות ותחתית הקערה בצורה מושלמת.

 

לכבוד החג "ברימאג" יוצאת במבצע על המקסרים החדשים: חבילת  VIP   המקנה אחריות לשנה + 9 שנים על חלק המנוע, מטחנת בשר של המותג KENWOOD בתוספת 99 ₪ בלבד! וקורס אפייה דיגיטלי של קרין גורן.

 

מחיר מומלץ לצרכן:

סדרת פיקאסו – 1490 ₪.

סדרת אול קולור- 1690 ש"ח ₪.

הסדרה המטאלית – 1990 ₪.

 

להשיג ברשת חנויות טרקלין, בחנויות החשמל המובחרות וברשתות המורשות.

לפרטים: brimag-online.co.il