כותרות אחרונות
Search

הכירו את האתר 'בקטנה' שישווה לכם מחירי הובלות קטנות.

צילום: תמונה מאושרת מאתר 123rf

 

הכירו את האתר 'בקטנה' שישווה לכם מחירי הובלות קטנות.

זקוקים להובלה קטנה מעכשיו לעכשיו ולא מצליחים לאתר מוביל? אתר 'בקטנה' יעשה את זה עבורכם וגם יעזור לכם להשיג מחירים זולים יותר מהמקובל בשוק.

אז מה זה האתר הובלות 'בקטנה'?, איך האתר חוסך לכם כסף וגם?, למה כדאי לבחור בשירות הזה? לפניכם כל התשובות על אחד מאתרי ההובלות המעניינים של השנים האחרונות.

 

מה זה אתר 'בקטנה' הובלות קטנות?

המטרה המרכזית של האתר 'בקטנה' היא לחסוך לכם כסף בגדול באמצעות השוואת מחירי הובלות קטנות.

מדובר במיזם לא פחות ממהפכני שיחסוך לכם עד עשרות אחוזים בהובלות קטנות, באמצעות מערכת מתקדמת להשוואת מחירים, עליה נרחיב בהמשך.

בנוסף, אתר 'בקטנה' הופך את משימת החיפוש אחר מובילים להובלות קטנות, לפשוטה, קלה ומהירה ולא פחות חשוב, משתלמת וחסכונית עבורכם.

 

אז איך זה עובד?

אתר 'בקטנה' מציג מערכת מתקדמת שלמעשה מקשרת בין חברות הובלה זמינות באזור שלכם, כאלה שמתמחות במיוחד בהובלות קטנות.

אתם לא צריכים לחכות חודשים מהרגע שתמצאו את חברה ההובלה ועד להובלה עצמה, שכן באתר בקטנה זה קורה באופן מידי, במהירות והכי חשוב, בחינם.

 

אני רוצה לחסוך – איך עושים את זה?

פשוט נכנסים לדף הבית של האתר 'בקטנה', לוחצים על הכפתור "חסכו עכשיו" ותגיעו לטופס של השוואת המחירים.

בטופס השוואת המחירים ציינו מהיכן ההובלה, מה אתם צריכים להעביר ובאיזה מועד ואם יש פרטים נוספים עליהם אתם רוצים להרחיב.

חשוב לבחור את השירות המתאים כדי שתוכלו להשוות הצעות אמיתיות שרלוונטיות לצורך שלכם, ובכלל זה האם אתם זקוקים להובלת פריטים בודדים, הובלת דירה קטנה, הובלת פסנתר, אחסון תכולה, מנוף ועוד. זה הכל, ציינו את שמכם, את מספר הטלפון שלכם והקליקו על השוו בחינם.

כעת, כל הנותר לכם לעשות זה לחכות עד שתקבלו 3 הצעות מחיר ממובילים שגם מתמחים בהובלות קטנות וגם זמינים באזור שלכם במועד שביקשתם, אפילו אם זה מעכשיו לעכשיו.

 

צילום: תמונה מאושרת מאתר 123rf

 

למה באמת לבחור באתר בקטנה?

מחיר – אתר 'בקטנה' מספק לכם הצעות מחיר נמוכות ותחרותיות שנובעות משיטת השוואת המחירים שבה כל מוביל מנסה לנצח את ההצעות האחרות שאתם מקבלים.

איכות – מדובר באתר שמקפיד כל העת לשפר את השירות שלו, תוך התייחסות לביקורות שמגיעות מהשטח.

שירות – מטרת העל של האתר בקטנה היא שהלקוחות יהיו מרוצים ושיחזרו להשתמש בשירות. על מנת לעשות זאת, אתר 'בקטנה' משקיע מאמץ בשיפור השירות כך שתוכלו למצוא מובילים זולים באופן מהיר.

חשוב לציין – מוביל שלא עומד בסטנדרטים של האתר, פשוט לא יהיה חלק ממנו.

 

איך בוחרים מוביל להובלה קטנה?

בניגוד להובלות רגילות, כמו הובלת דירת 5 חדרים למשל, הובלות קטנות יכולות להיות מהירות וכמובן שגם הרבה יותר זולות.

אתם לא צריכים להתארגן חודש מראש ולעתים גם לא חייבים לחכות לנציג של חברת ההובלה כדי שיגיע לתת לכם הצעת מחיר.

כל מה שאתם צריכים לעשות במרבית המקרים הוא לצלם למוביל את הפריטים שברצונכם להוביל, על מנת שיוכל להתרשם ממורכבות ההובלה. בכל זאת, יתכן והוא יזהה שאת הפריט שאתם רוצים להעביר חייבים לפרק ולהרכיב בדירה החדשה או שצריך לשלב בהובלה גם מנוף, מה שכמובן יעלה יותר.

קיבלתם הצעת מחיר דרך האתר? דברו עם המוביל וודאו אתם מחליפים תכתובות ואפילו הסכם שמאשר את השירות שהוזמן ואת המחיר שנקבע בינכם.

זה הכל, עכשיו כשאתם מכירים את כל היתרונות והאיכויות, זה הזמן להיכנס לאתר 'בקטנה' הובלות קטנות, למלא את כל הפרטים הרלוונטיים ולהשיג את המחיר הכי טוב להובלה קטנה.

 

בהצלחה!