כותרות אחרונות
Search

היינות החדשים של יקב "נטופה" לקראת השנה החדשה !

צילום: אסף קרלה

 

"יינות של מפה לבנה"

היינות החדשים של יקב "נטופה", הם "יינות של מפה לבנה", כשהם על השולחן לצד כלי הכסף המבריקים, הסרוויס הכי יפה, מפיות הבד המקופלות,  זה סימן שהחג נכנס והוא הולך להיות הכי טוב שיש.

יקב "נטופה" מציג שלושה יינות איכותיים, אלגנטיים וטעימים לשנה טובה ומבורכת !

תל קאסר אדום 2017 – הגראנש במיטבו.

תל קאסר לבן 2017 – יין לבן אחר, עם אופי, אגס באף וזיכרון רחוק של חבית משומשת.

 דומיין נטופה לבן 2018 – היין של יום אחרי ערב החג, היין שהוא "תמצית הקיץ" עם ניחוח משגע ומשכר 

 

 

יקב "נטופה" מציע לקהל חובבי היין לקראת השנה החדשה,  יינות איכות אלגנטיים וטעימים, בסגנון העולם הישן. היינות מאופיינים בגוף מעודן בעל ניחוחות וטעמים מורכבים. הכרמים של יקב "נטופה" נטועים באדמת עין דור בגליל התחתון וגדלים בהם זנים מגוונים כגון: סירה, מורבדרה, גרנאש, טמפרניו, טוריגה נסיונל, שאנין בלאן ורוסאן. מדובר בזנים ים-תיכוניים שהתאמתם ל "טרואר" ממצה בצורה המרבית את איכות הפרי ואת תכונותיו.

 

יקב "נטופה" רואה עצמו כמקום של אנשים שאוהבים יין, אוהבים אנשים, אוהבים לארח ובעיקר אוהבים לחיות. ביקב "נטופה"  גאים במשפחת חובבי היין ונהנים לחלוק את יומם ולילם עם הקבוצה האדירה הזו. 

 

חדר היין האינטימי של יקב נטופה  מציע טעימות יין מודרכות, ארוחות שחיתות, סדנאות יין, ביקורים רומנטיים, חגיגות גדולות והרבה שמחות. אירוח אינו החלטה, אירוח הוא תכונה מולדת אשר מתעצמת עם השנים. והם אוהבים לארח.

 

חדר היין  ביקב "נטופה" פתוח לטעימת יינות במהלך השבוע בתיאום מראש !

 

בימי שישי ללא צורך בתיאום, בין השעות 10:00-14:00

 

 

סדרת היינות החדשים המוצעים לחגי תשרי וראש השנה !

 

צילום: אסף קרלה

================================================

 

 

צילום: אסף קרלה

 

===================================================

 

 

צילום: יואב גורין

בשיפוליו של הר תבור, על אדמות קיבוץ עין דור, פועם לב העשייה של יקב נטופה. 120 דונם עם מגוון זנים שמוכיחים מדי בציר את התאמתם הייחודית לטרואר הגליל התחתון. השאנין בלאן שמקורו בעמק הלואר, ולאחרונה הרוסאן מעמק הרון, משמשים לייצור יינות לבנים זניים, השונים בסגנונם בנוף ארצנו. לצדם, הזנים הים-תיכוניים מורבדרה, סירה וגרנאש, יחד עם הטמפרניו והטוריגה-נסיונל האיבריים, מפיקים ממסכים אדומים עשירים ומורכבים, ובשנים ייחודיות אף משמשים לייצור יינות זניים.