כותרות אחרונות
Search

היום יותר מתמיד שומרים על בריאות ילדיכם עם אלכו-ג'ל של "ד"ר פישר".

 

 

צילום: יעל האן

 

לא חוזרים לבית הספר בלי אלכו-ג'ל של "ד"ר פישר"!

היום יותר מתמיד שומרים על בריאות ילדיכם עם אלכו-ג'ל של "ד"ר פישר".

"ד"ר פישר אלכו-ג'ל" שהפך למוצר חובה מאז פרצה הקורונה לחיינו, הוא הפתרון הטוב ביותר לשמירה על היגיינת הידיים כאשר אין מים וסבון בקרבת מקום.

 

ה-1 בספטמבר מוכר לכולנו כיום החגיגי של חזרה לבתי הספר והגנים, אולם השנה, הקורונה שיבשה מעט את החגיגיות והביאה עימה את הצורך בהיערכות שונה של מערכת החינוך בכלל, ושל ההורים השולחים את ילדיהם לבתי הספר ולגנים בפרט.

 

בתקווה שהלימודים ייפתחו כסדרם, יצטרכו ההורים לשלוח את הילדים לבתי הספר בכפוף להנחיות משרד הבריאות והחינוך. על מנת לשמור על היגיינת הידיים וסביבת לימודים נקייה הכוללת את השולחן, הכיסא, תאי השירותים והידיות, על ההורים לצייד את הילדים לבית הספר בתכשירים לשמירה על היגיינת הידיים בג'ל, תרסיס או מגבונים.

 

המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), קבע כי שימוש בחומר חיטוי לידיים שמכיל לפחות 60% אלכוהול יכול לסייע במניעת מחלות ובהפצת חיידקים לאחרים.

 

"ד"ר פישר אלכו-ג'ל" שהפך למוצר חובה מאז פרוץ הקורונה לחיינו, הוא הפתרון הטוב ביותר לשמירה על היגיינת הידיים כאשר אין מים וסבון בקרבת מקום.

 

בנוסף לכך, על מנת לשמור על סביבת לימודים נקייה והיגיינית מומלץ לנקות את כלל המשטחים איתם באים הילדים במגע ולצייד את הילדים גם במגבונים לניקוי משטחים ולהסביר לילדים שלפני ואחרי ארוחת הבוקר יש להעביר מגבון קודם כל על השולחן ולאחר מכן גם את הידיים עם מגבונים אישיים לניקוי הידיים או אלכו-ג'ל.

 

הנחיות משרד החינוך להיגיינה אישית וכיתתית:

  • על התלמידים והצוות להקפיד על שטיפת ידיים בכניסה וביציאה מבית הספר ובמהלך יום הלימודים, תוך הקפדה יתרה לאחר שימוש בשירותים, ולפני החזרה למרחב הציבורי.
  • מתן דגש לסדר פעולות נכון של שטיפת הידיים עם מים וסבון, או באמצעות אלכו-ג'ל לחיטוי ו/או מגבונים מתאימים עם חומר חיטוי, שנועד לשמירת ההיגיינה האישית.
  • בכל מוסד חינוכי יוצבו עמדות היגיינה הכוללות אמצעי חיטוי וניגוב.
  • המוסד החינוכי ידאג לניקיון המשטחים, לרבות שולחנות, כיסאות, מעקות המדרגות והידיות של הדלתות והחלונות. בנוסף, על התלמידים לדאוג לניקיון כללי באזור הישיבה והשולחן האישי. בסיום הארוחה על כל תלמיד לנקות את שולחנו.

 

ד"ר פישר מציעה את Alco-Gel (אלכו-ג'ל) הסדרה מס' 1 לשמירה על היגיינת הידיים, המקיפה והמתקדמת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים.  תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70% ו- 75%) לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים.  תכשירי סדרת אלכו-ג'ל נבדקו במעבדה מוסמכת ונמצאו יעילים במיוחד לחיטוי: קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו. בנוסף משמשת הסדרה רופאים, אחיות וסגל רפואי במרפאות ובבתי החולים.

 

צילום: יעל האן

 

סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מכילה תכשירים המותאמים במיוחד לילדים:

  • אלכו-ג'ל במתלה מדליק לתיק: בקבוק (30 מ"ל) של אלכו-ג'ל עם מתלה מדליק לתיק בדמויות שילדים אוהבים. המתלה מתאים לתלייה על תיק, חגורה או בכל מקום מתאים ונוח אחר לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי. מחיר: 90 ₪.
  • אלכו-ג'ל מגבונים לילדים לשמירה על היגיינת הידיים ללא אלכוהול: פורמולה ייחודית וידידותית לשמירה על היגיינת הידיים ללא אלכוהול. לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון. פעילות כפולה – גם מנקה את הידיים וגם מחטא בפעולה אחת. מכיל גליצרין לשמירה על רכות ולחות העור. מועשר בתמצית אלוורה להרגעת העור. היפואלרגני, ללא פראבנים. מכיל 20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות לשמירה על איכות המוצר ולנוחות מרבית. בשני ניחוחות שילדים אוהבים: 10 מגבונים בריח ענבים ו-10 מגבונים בריח קיווי מלון. מחיר: 20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות – 90₪.
  • אלכוג'ל Wipes Pharma לניקוי משטחים ואביזרים: מגבונים אנטי-בקטריאליים גדולים ועבים במיוחד לניקוי ולחיטוי משטחים ואביזרים. לשמירה מרבית על היגיינה בכל זמן ובכל מצב. עומדים בתקן הישראלי לחיטוי משטחים. מומלצים לשמירה על ניקיון שולחן הלימודים מחיידקים  לפני כל מגע עם האוכל, מגע עם מושב אסלה ועוד. מחיר: 20 מגבונים – 12.90 ₪ ו-20 אריזות אישיות הרמטיות –  לנשיאה נוחה בכל תיק – 19.90 ₪.
  • אלכו-ג'ל ספריי: הפתרון הזמין, הקל והנוח ביותר לשמירה מרבית על היגיינת הידיים ללא צורך במים וסבון מכיל 70% אלכוהול לניקוי יסודי. מתייבש במהירות ומותיר את כפות הידיים נקיות ורעננות ללא תחושת דביקות. מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית. Sensitive
  • מותאם לעור רגיש. בניחוח עדין ונעים. ללא פראבנים. ניתן להשיג במתלה מדליק לתיק 30 מ"ל או בבקבוק 100 מ"ל.מחיר: 30 מ"ל במתלה לתיק- 90 ₪, 100 מ"ל- 24.90 ₪.

 

"ד"ר פישר", זה בדוק: תשלובת ד"ר פישר משלבת למעלה מ-55 שנות ניסיון ומחקר, ידע רפואי ובינלאומי בפיתוח תכשירים מתקדמים לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי התרופות של ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על פי תקני הייצור הבינ"ל המחמירים. תכשירי התשלובת הם בעלי המרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר, בעלי מוניטין בינ"ל וזוכים להצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.