כותרות אחרונות
Search

החשיבות העצומה של אתר אינטרנט עסקי!

צילום: freepik

 

החשיבות העצומה של אתר אינטרנט עסקי!

 

אתר אינטרנט:

עם כניסתה של רשת האינטרנט ותחילת השיווק on line  באמצעות אתרים בחו"ל, היו אנשי עסקים שזיהו את הפוטנציאל האדיר והחלו לזרום עם הטרנד החדש והקימו אתרי אינטרנט ישראלים מושקעים ומקצועיים שהציעו מבחר גדול של פריטים ללקוחות. והיו גם אנשי עסקים רבים שלא האמינו שהישראלים יקנו באינטרנט לאור כל המגבלות, כמו העובדה שהם לא רואים פיזית את המוצר, לא ממששים את הבד ולא מקבלים את הפריט במקום מיד לאחר התשלום. עם הזמן אנשי העסקים שלא זרמו עם המציאות החדשה הבינו שללא אתר אינטרנט איכותי, אתה לא קיים בעולם הווירטואלי.

 

זו הסיבה שרבים מהם בדקו עם קולגות עם מי הם התקשרו לצורך בניית אתרים עסקיים ובהתאם לכך הם נפגשו עם כמה אנשי מקצוע מנוסים ובהמשך הדרך הם קיבלו החלטה, מי יבצע עבורם פרויקט זה. מיזם מסוג זה לוקח פרק זמן כיוון שמבצעים עבודה יסודית שכוללת אפיון של העסק, מהו תחום העיסוק של החברה, מה הם מוכרים ועוד. כמו כן מוסיפים מאמרים איכותיים הכוללים מילות מפתח, בשלל תחומים ובדרך זו יוצא לדרך אתר מקצועי שהוא מלא במידע ויעניק המון ערך מוסף לכל גולש.

 

צילום: freepik

 

החשיבות של אתר אינטרנט לעסק:

לכל עסק קיימות כמה יחידות של רווח והפסד. אם מדובר בחברה שמפעילה כמה וכמה חנויות קמעונאיות מנטרלים את המידע של כל אחת מהן ויודעים אם מדובר בסניף רווחי או בסניף הפסדי ואפשר להעלות את המסקנות, כיצד אפשר לשפר את מצבה של כל חנות ספציפית.

 

אם מדובר בעסק שמשווק כמה סוגים של פריטים שיווקיים, אפשר לדעת בדוח רווח והפסד מהו הרווח של יחידת מכירת המצעים, מכירת כלי בית, מכירת פרקטים וכו'. מדובר בדוחות שמעניקים פרספקטיבה רחבה וגם ממוקדת על כל מה שקורה בעסק אשר מאפשרים לבצע שינויים נדרשים על פי הנתונים הללו.

 

יחידת רווח חדשה של העסק:

עסק שמפעיל אתר אינטרנט הופך גם אותו ליחידת רווח והפסד. כאשר מנתחים את הדוח אפשר לראות כי יחסית לחנויות לדוגמה, העלות של הפעלת אתר אינטרנט היא מינורית כלכלית, אפשר לראות מהם המוצרים המבוקשים ביותר באתר ספציפי כמו נעלי ספורט של יצרן מסוים, משקפי שמש בדגם שהוא להיט וכו'…

 

ההשפעה של הקורונה על העסקים:

בעקבות הקורונה וסגירת העסקים, בעלי חנויות רבות נקלעו לקשיים כלכליים קשים מאד כיוון שמצד אחד העסק סגור ואין הכנסות ומצד שני יש הוצאות שצריך לשלם על פי תזרים המזומנים. מה שהציל עסקים רבים מקריסה היה אתר האינטרנט המקוון שלהם אשר בזכותו היו להם הכנסות.

 

לא מדובר בהכנסות בשוליים אלא במסה משמעותית מאד של כספים שנכנסו לחשבונות הבנק של החברות הללו, לאור העובדה שהישראלים עברו לקנות הכול באינטרנט משרוכי נעליים ועד מכוניות. ההיצע הנרחב בכל אתר אינטרנט אפשר למשפחות שישבו בסגר לבצע רכישות ממוקדות וליהנות מהמשלוחים המהירים.