כותרות אחרונות
Search

הזמר איתי לוי נבחר כפרזנטור של מותג האופנה "לי קופר"!

לי קופר איתי לוי – צילום: עופר חגיוב

 

 

הזמר איתי לוי נבחר כפרזנטור של מותג האופנה "לי קופר"!

איתי משמש כפרזנטור זו השנה השלישית ברציפות.

הקמפיין בכיכובו יעלה בהשקעה של 3 מיליון ₪.

 

רשת האופנה לי קופר בחרה, זו השנה השלישית ברציפות, בזמר איתי לוי כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב בקמפיין אביב קיץ 2021 שמצטלם השבוע הקרוב. לצדו של לוי תככב בקמפיין השחקנית, מנחה והדוגמנית ירדן ויזל.

 

לי קופר איתי לוי – צילום עופר חגיוב

 

הקמפיין החדש של לי קופר יעלה בסוף חודש  מרץ 2021,   בתקציב של כ – 3 מיליון ₪ ויחשוף את קולקציות אביב קיץ לנשים ולגברים.

 

מסע הפרסום יעלה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ויכלול פעילות רחבה של איתי לוי בנכסים הדיגיטלים שברשותו בנוסף לשלטי חוצות, טלוויזיה,   שלטים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות. הקונספט של הקמפיין הוא החיבור של האופנה לעולם המוזיקה והתוכן של הצעירים.

 

לי קופר איתי לוי וירדן ויזל צילום עופר חגיוב

 

דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל מסר: "אנחנו יוצאים מתקופת הקורונה היישר לעונה חדשה ותקופת החגים , עם קולקצייה חדשה ורעננה בסניפים , אני משוכנע שיחד עם כוח המותג והכוח והעוצמה של הזמר איתי לוי בעיקר בנכסיו הדיגיטליים המותג ימשיך להוביל את אופנת הג'ינסים בישראל. לוי הנחשב כזמר מוביל  שהקהל רואה בו חלק משמעותי מנוף התרבות הישראלית ובעידן בו הדיגיטל הוא שם המשחק  לוי הוא הכוכב שמהווה השראה דרך המוזיקה והאישיות הכובשת שלו". עודד מסר איתמר: "מעבר לכישוריו של לוי והאישיות הכובשת שלו, הוא אחד האמנים היחידים שפונה לקהל יעד רחב ומגוון חוצה גילים  ומגזרים, הזהה לערכיו של המותג לי קופר הפונה לנשים, גברים וילדים".

 

לי קופר ירדן ויזל – צילום: עופר חגיוב

 

Lee cooper הינו מותג  אופנה בריטי, נחשב לחברת הג'ינסים האירופאית המובילה בעולם. קבוצת בריל הינה בעלת הזיכיון  בישראל של המותג ומפעילה בארץ סה"כ 60 סניפים שמתוכם 40 סניפי לי קופר  בוגרים ועוד 20 סניפי לי קופר קידס.

 

לי קופר איתי לוי וירדן ויזל – צילום עופר חגיוב