כותרות אחרונות
Search

הזמרת והיוצרת מארינה מקסימיליאן נבחרה להוביל את הקמפיין של מותג האופנה ONOT

הזמרת והיוצרת מארינה מקסימיליאן נבחרה להוביל את הקמפיין של מותג האופנה ONOT

לאחר שהודיעה על חזרתה להוביל את הקמפיין של מותג האופנה ONOT וחטפה ביקורות לא פשוטות, הגיעה הזמרת מארינה מקסימיליאן מנטש, לצילומי הקמפיין שהתקיימו בסטודיו של שי יחזקאל בתל אביב.

צילום בק סטייג': רפי דלויה

צילום קמפיין: שי יחזקאל

לרגל חגיגות ה-40 למותג, גוייסה מחדש הזמרת והיוצרת מארינה מקסימיליאן אשר נחשבת לפרזנטורית המזוהה ביותר עם המותג.

 

מארינה, 30, הייתה פרזנטורית של המותג ONOT בין השנים 2010 ל-2014 ( 8 עונות).

 

לטובת הצילומים, קפצה מקסימיליאן לספר הצמוד, מיקי בוגנים שחידש את ה-ורוד-בלונד שעות ספורות לפני.

הצילומים התחילו בשעת בוקר מוקדמת יחסית מה שהעלה את השאלה מי מטפל בליצ'י הקטנה.

 

כיאה לפאוור קאפל, התגייס לעזרה, בנזוגה גיא מנטש (מהצמד גיא ויהל) אשר עודכן במתרחש לאורך כל יום הצילומים

 

כאשר נשאלה על ההורות בשילוב הקריירה של שני בני הזוג היא ענתה: ״גיא אבא מאוד מעורב אני זכיתי וזה באמת מאפשר לי לעשות יותר."

 

על הביקורות הקשות ברשתות החברתיות היא הגיבה בסלחנות ואף הבנה: "אני מאוד מבינה את אותן נשים. גם אני תמיד חיפשתי את המודל המדויק לי ולכן אני מאוד מבינה לליבן. אני לא יכולה להיות משהו אחר ממה שאני כרגע אבל אני מבטיחה שתהייה התייחסות רחבה יותר במסגרת המהלכים שצפויים לשנת ה-40 של המותג."

  

והוסיפה: "בסופו של דבר, אני מייצגת נשים שלא מיוצגות בחברות אחרות. אני לא רק פרצוף יפה אני לוקחת אחריות על הרבה יוזמות, וערכים. מספיק להתנצל על מי שאנחנו כל אחת שונה."……………………"כמו בזוגיות גם בקאמבק שכזה מגיעים לקשר חכמים יותר, בוגרים יותר והפעם החלטתי שאני מעמיקה את הקשר עם המותג. בין היתר, אני מתכוונת לעצב בעצמי קולקציה. מאוד חשוב לי שנשים בכל המידות והגזרות יוכלו להיכנס ולקנות בגדים מעוצבים."

 

את קמפיין הקיץ מובילה מקסימיליאן לבדה כאשר לצידה התוכית שמחה שתיקח גם חלק פעיל בפרסומות שתעלה בקרוב.

  

מארינה עולה בקרוב במופע פסנתר מיוחד אותו היא תשיק בתחילת מרץ. והוא עוסק בתקופה בה הייתה צריכה לשמור על הקול שלה.  היא סיפרה שניצלה את הזמן  החופשי שלה לחקור וללמוד וגם נהנתה ללכת להופעות וליצור מבלי להשתמש בקולה.

 
 

צילום בק סטייג': רפי דלויה

צילום קמפיין: שי יחזקאל