כותרות אחרונות
Search

הוספת מרפסות ושיפוץ חזיתות בפתח תקווה עם קבוצת "עידן".

צילום: freepik

 

הוספת מרפסות ושיפוץ חזיתות בפתח תקווה עם קבוצת "עידן".

אתם אולי שוקלים את האופציה של הוספת מרפסות לכל דירות הבניין ואולי גם שיפוץ של חזית הבניין, אבל אם עוד לא לגמרי סגרתם פרויקט, סביר להניח שגם לכם גם לא מעט חששות בעניין ואולי אתם גם לגמרי בטוחים מה הערך של כל זה. אז בשורות הבאות, תוכלו לשמוע על פרויקטים דומים של קבוצת עידן בפתח תקווה ולקבל את כל הפרטים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם ולעשות את הדברים ממקום של ידע וביטחון.

 

יש מקום לחשש?

קבוצת עידן המבצעת פרויקטים של שיפוץ חזיתות מבנים והוספת מרפסות פלדה בכל רחבי הארץ, יודעים היטב שיש מקום לחשש וגם מבינים מהיכן הוא נובע. פרויקט כזה הוא לא פרויקט של מה בכך, הוא דורש השקעה כספית ואם לא עושים את הבחירות הנכונות ולא מקבלים את ההחלטות הנכונות, הדברים יכולים לפנות בקלות לכיוונים לא רצויים בלשון המעטה. זוהי בדיוק הסיבה, שלאורך שנים של פעילות בתחום, גיבשה קבוצת עידן מודל פעילות שמיועד לתת מענה לכל החששות שלכם ועל כך יכולים להעיד בעלי דירות בכל רחבי הארץ וגם פה בפתח תקווה, למשל ברחוב אחים עזר 13, רוטשילד 126 וסתוונית 5 – שלושה פרויקטים שמנהלת קבוצת עידן בפתח תקווה ממש עכשיו.

 

צילום: freepik

 

ליווי, ניהול ומימון מקצה לקצה:

עלות שיפוץ בניין משותף הוא אחד הדברים הטובים ביותר, שבולט מייד מעל כל שאר הרכיבים במודל הפעילות של קבוצת עידן הוא נושא המימון. קבוצת עידן מבצעת את הפרויקטים שלה בליווי מימוני של עיריית פתח תקווה, המעמידה לרשות כל הדיירים הלוואות ללא ריבית וללא הצמדה וכן מעניקה ליווי כללי של המחלקה המשפטית וההנדסית לערים. אבל שם זה לגמרי לא נגמר. קבוצת עידן מעניקה לכם שירות וליווי מקצועיים מקצה לקצה, החל מייעוץ ראשוני, דרך גיבוש תכנית אדריכלית ואישור מהנדס קונסטרוקטור, הוצאת היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בפתח תקווה וכמובן ביצוע שיפוץ יסודי של חזית הבניין והוספת מרפסת פלדה מרווחת ומודרנית לכל דירה – הכל כסטנדרט ברירת מחדל בכל פרויקט ופרויקט.

 

מאפיין בולט נוסף במודל הפעילות של קבוצת עידן הוא הסטנדרטים הגבוהים של ניהול פרויקט עם ליווי ופיקוח הנדסי לאורך כל הפרויקט, ניהול פרויקט על פי אבני דרך של תקציב, לוחות זמנים ותכנית בנייה וכמובן ביצוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שלא רק יובילו לשיפור עצום באיכות החיים שלכם בביתכם, אלא גם ישביחו את ערך הדירה שלכם בכמה אחוזים משמעותיים.

 

אז יש לכם חלום למרפסת שמש מרווחת ומודרנית ולקבוצת עידן יש את כל הכלים להגשים לכם את החלום הזה כאן ועכשיו. הקבוצה דואגת לכל לרבות מימון בשיתוף עיריית פתח תקווה ואתם רק צריכים לראות איך מרפסת השמש שלכם קורמת לה עור וגידים, על גבי חזית חדשה ומודרנית לבניין שלכם.