כותרות אחרונות
Search

הוועדה הבוחרת של ועידת החקלאות בישראל לשנת 2020 החליטו להעניק פרס על מפעל חיים לאון ברזילי ז"ל.

מימין: דני קושמרו – מנחה הכנס, רני בר נס – יו"ר ענף הפירות במועצת הצמחים, יחד עם שחף וכפיר ברזילי – בניו של און ברזילי שקיבלו את הפרס – צילום: איקי דינו

 

הוועדה הבוחרת של ועידת החקלאות בישראל לשנת 2020 החליטו להעניק פרס על מפעל חיים לאון ברזילי ז"ל. 

 

הוועדה הבוחרת של ועידת החקלאות החליטו להעניק השנה פרס מפעל חיים לאון ברזילי ז"ל , אשר נפטר מסיבוכיו של נגיף הקורונה באוקטובר האחרון. הפרס יוענק למשפחתו.

 

לדברי וועדת הפרס: "און ז"ל הוביל מפעלים וארגונים שונים במשך עשרות שנים והיה דמות מפתח בקידום החקלאות הישראלית. מגיל צעיר הוביל מפעלים וארגונים משמעותיים בדרכו הייחודית.

 

מימין: חיים אלוש – יו"ר קבוצת משוב יחד עם  שחף וכפיר ברזילי, בניו של און ברזילי – צילום: איקי דינו

און ברזילי היה מנכ"ל מילואות במשך 8 שנים והצעיד את הארגון בדרכו הייחודית. לפני כן מילא מגוון תפקידים משמעותיים רובם בתחום החקלאות. בדרכו הייחודית, און הצעיד קדימה את החקלאות בגליל המערבי בפרט, ובישראל בכלל. תמיד דאג להיות מחובר לשטח ולא נח לרגע. און ייזכר כמנהיג מרשים שכניסתו לחדר לא השאירה איש אדיש, הר של עוצמה שהשרה יציבות, חד כתער ורועם כרעם.

 

 

מורשתו של און, שהאמין בכל ליבו בכך שביטחונה התזונתי של החברה הישראלית תלוי קודם כל בחקלאות הישראלית תמשיך ללוות אותנו.

 

מימין: רני בר נס – יו"ר ענף הפירות במועצת הצמחים, יחד עם שחף וכפיר ברזילי – בניו של און ברזילי שקיבלו את הפרס – צילום: איקי דינו

 

חיים אלוש מייסד ומנכ"ל קבוצת משוב: "לכתו של און פגעה בעולם החקלאות הישראלי כרעם ביום בהיר. תחושת השליחות וצורת הניהול היוו דוגמא ומופת לכל העוסקים בתחום ואנו חייבים לו תודה גדולה. זו גאווה גדולה להעניק את הפרס למשפחתו של און. נגיף הקורונה הכניע את גופו של און, אך מורשתו ודרכו ימשיכו ללוות אותנו הלאה. יהי זכרו ברוך וינוח בשלום ובנחת."

 

רמי רז מזכיר מילואות:" אנו מודים לקבוצת משוב על ההערכה שנתנו לאון, אנו נמשיך בדרכו הייחודית ונזכור את און כמי שפעל לטובת החקלאות הישראלית"