כותרות אחרונות
Search

ההסתדרות הלאומית מצטרפת למהפכה הדיגיטלית "עידן הלייטנינג" ונכנסת לפרויקט "Lightning" שירותים דיגיטליים של חברת "Yael".

 

 

ההסתדרות הלאומית מצטרפת למהפכה הדיגיטלית "עידן הלייטנינג" ונכנסת לפרויקט "Lightning" שירותים דיגיטליים של חברת "Yael".

הפרויקט המבוסס פלטפורמת "Salesforce" אותו הובילה "CloudTech" מקבוצת "Yael" ישדרג את השירות למאות אלפי חברי ההסתדרות

 

הסתדרות העובדים הלאומית, ארגון העובדים השני בגודלו בישראל, עובר מהפכה דיגיטלית בפרויקט המכונה "Lightning" (ברק). הפרויקט, אותו מובילה חברת "CloudTech" מקבוצת "Yael" המבוסס על פלטפורמת "Salesforce" יאפשר לאחד את תחומי הטיפול של 16 החברות הבנות של ההסתדרות ולשדרג את השירות הניתן היום למאות אלפי חבריה. היקפו הכספי של הפרויקט אשר הסתיים בימים אלה מוערך בלמעלה ממליון שקלים.

 

השלב הסופי של הפרויקט – שחלקיו הראשונים כללו הטמעת מערכת CRM בהסתדרות – המכונה "Lightning", התמקד בשינוי בטכנולוגיה כמו גם בשינוי כל ממשקי המשתמש של הפלטפורמה: מעבר לטכנולוגיות סיילספורס מתקדמות ומעבר של כל מערך ה-UI מגרסת "קלאסיק" לגרסת ה"לייטנינג". כחלק מהפרויקט, אוחד לתוך מערכת אחת כל המידע מ- 16 חברות הבת של ההסתדרות המעניקות שירות לחברים בה בשלל תחומים – ביטוח, פיננסים, השמה, תיירות, מועדון לקוחות וכיוב'.

 

יאיר שלם, מנכ"ל קבוצת ההסתדרות הלאומית: "זהו עידן חדש מבחינתנו, בו אנחנו כבר הרבה מעבר לגוף המגן על זכויות עובדים, אלא קולקטיב המעניק מעטפת של שירותים לחברים אצלנו. בחרנו בפלטפורמת "Salesforce" שהיא מובילת שוק, המסוגלת לתת מענה לכל הצרכים הללו ובקלאודטק, שהיא כוח מרכזי היום בישראל ברמת השותפות עם Salesforce. מכלול השירותים שלנו נוגע למכלול תחומי החיים של מאות אלפי בתי אב של החברים אצלנו – מפנסיה והלוואה, דרך צרכנות והשמה בתפקיד חדש וכלה בחופשה עם המשפחה. מתוקף זה, עלינו לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר על מנת לשמר אותם אצלנו ולהביא חברים חדשים, מדי שנה".

 

טל קיסילביץ', מנכ"ל CloudTech מקבוצת Yael: "ההסתדרות היא לקוח אסטרטגי עבור קלאודטק וקבוצת יעל, אנחנו גאים להיות חלק מפרויקט CRM כל כך משמעותי ומקיף וחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שהארגון עובר" "הפרויקט יאפשר להסתדרות לשלוט במידע אודות כל חבר ולהעניק לו סל שלם של שירותים באופן הכי מתקדם, באמצעות מערכת תפעולית דיגיטלית אחת אשר שמה את הלקוח במרכז ואת ההסתדרות בחזית הטכנולוגיה".

 

במהלך השנים הקרובות, צופה ההסתדרות הלאומית להגדיל את מספר החברים בה לכמליון בתי אב, בתמיכתן של המערכות הטכנולוגיות החדישות שהוטמעו בה.

 

אודות קבוצת Yael ((Yael Group:

קבוצת "Yael" היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

קבוצת "Yael" עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:Salesforce ,IBM , Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד.

 

לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com