כותרות אחרונות
Search

הבר החדש של בוגרת מאסטר שף, בשיתוף פעולה ייחודי עם מלון קרלטון הסמוך ל"מרינה" בתל אביב.

צילום: דויד מויאל

 

הבר החדש של בוגרת מאסטר שף.

השפית ליאור אוחיון, בוגרת "מאסטר שף", חוזרת עם מקום חדש בהובלתה – בר הקיץ ה "Contento" במלון "קרלטון" על קו המים של תל אביב.


בר הקיץ של מלון קרלטון תל אביב ה "Contento"  פתח את שעריו בשיתוף פעולה ייחודי עם השפית ליאור אוחיון שחוזרת לקדמת הבמה שלוש שנים לאחר שהשתתפה במאסטר שף.
 
 

צילום: דויד מויאל

 
בר אוכל הקיץ ה "Contento" הוא יעד תוסס וחי על קו חוף הים הממוקם מתחת למלון קרלטון תל אביב על קו החוף. הבר המהודר והמעוצב, שפתוח מהשעה 18:00 מציע אווירה ייחודית ומכילה החוגגת את המגוון התרבותי ומעודדת קשרים בין המבקרים. הבאים סמוך לשקיעת השמש חווים רגעים נדירים עם שקיעה צבעונית ונוף מרהיב.
 
 

צילום: דויד מויאל

 
 
בר "Contento Beach Bar" הממוקם מול המלון על קו החוף הוא גם מסעדה לכל דבר, ובשעות הבוקר המקום הופך להיות חדר האוכל של מלון "קרלטון" שם תוגשנה  ארוחות בוקר נהדרות לאורחי המלון, במקום מעוצב בטוב טעם עם נוף מרהיב לים. ראוי לציון כי גם אורחים מבחוץ שאינם אורחי המלון, מוזמנים לאכול ארוחת בוקר בתשלום.
 

צילום: אבי בר

הבר ב-"Contento Beach Bar" הוא לב החוויה, והוא מציע מגוון רחב של משקאות מרעננים שיתאימו לכל ההעדפות. מקוקטיילים צוננים ועד בירות קרות כקרח וכמובן גם אפשרויות של משקאות ללא  אלכוהול, בקיצור, צמאים לא תצאו משם. תפריט האוכל הייחודי והטעים, נבנה ומפוקח  על ידי השפית של המקום – ליאור אוחיון , יוצאת ״מאסטר שף״ שחוזרת עם מקום חדש בהובלתה אחרי ההצלחה הגדולה במקום הקודם ״סר עבדול״ עם תפריט מיוחד שבנתה שנועד לספק תענוג קולינרי המשלים את חווית החוף.

 
 

צילום: אבי בר

השותפות בין מלון קרלטון תל אביב לבר האוכל ה "Contento" כוללת את: אמיר אטיאס, רועי וולנרמן, עמית זנזורי, בראל אדם, בן אור ביטון, לני מוקסהם, אורי שי חדד והשפית ליאור אוחיון. ה "Contento יארח בחודשים הקרובים מגוון אירועים ופעילויות, כגון הופעות מוזיקה חיה, מסיבות ואירועים מיוחדים, מה שמוסיף שכבה נוספת של ריגוש ובידור לחוויית החוף. אירועים אלו מטפחים תחושת קהילה ומספקים הזדמנויות ליצירת קשרים חברתיים ויצירת קשרים חדשים. בין אם אתם מחפשים יום רגוע אל מול החוף, מפגש מהנה עם חברים, חגיגת יום הולדת או ספוט לדייט המושלם קונטנטו סאנסט קלאב מציע חוויה בלתי נשכחת ומהנה.

 
 

יוסי נביא, מנכ"ל מלון "קרלטון"תל אביב – צילום: אבי בר

יוסי נביא, מנכ"ל מלון קרלטון תל אביב: "יצאנו לדרך בשיתוף פעולה ייחודי, ממנו ייהנו מבקרי הבר ואורחי המלון היוקרתי בסטנדרט הגבוה ביותר של קרלטון תל אביב. הצעד הזה מצטרף לסדרת שיתופי פעולה מגוונים, אותם אנחנו יוצרים במלון בהתאם לחזון שלנו – מתן שירות חוויתי, צעיר ויוקרתי לאורחינו מהארץ ומהעולם. מוזמנים להתארח אצלנו, ליהנות מאווירה עסקית ונינוחה וגם להתפנק בדרינק קיצי על הים״.

 
 

ליאור אוחיון השפית בר האוכל Contento – צילום: אבי בר

השפית ליאור אוחיון: "אני מאוד מתרגשת לחזור עם קונטנטו המקום פשוט קסום ויפיפה. אנחנו עובדים במרץ כדי לתת חוויה שלמה של אוכל טוב ואווירה מושלמת ואני כבר מחכה ומתרגשת לפגוש ולהאכיל שוב כל הערב את הלקוחות שיגיעו.
 
 

רועי וולנרמן, נציג הבעלים בר האוכל Contento – צילום: אבי בר

 
רועי וולנרמן, נציג הבעלים בר האוכל Contento: "אנחנו נרגשים לפתוח את הContento, במיקום המושלם של תל אביב, על קו החוף למרגלות מלון קרלטון תל אביב. עם 20 שנות ניסיון של אירוח במספר מסעדות ברחבי העיר, הContento (תרגום מאיטלקית: שמח) הוא בר אוכל שנוצר על טהרת הקוקטיילים המיוחדים שלנו, האוכל המדויק של השפית ליאור אוחיון וחוויה מיוחדת בשקיעה התל אביבית. המקום פועל כל יום מהשעה 18:00 ועד לאחרון הלקוחות, לשקיעה עם כוס יין, אירוע עסקי או פרטי".
 

צילום: דויד מויאל

 

תפריט Cocktails:
Basil Smash
ג'ין, בזיליקום, אננס, מיץ לימון ומלח גס
Spicy Mezcalnto
טקילה מושרת בצ'ילי אדום, ליקר תפוזים, רימונים, דבש, מיץ לימון ומלח צ'ילי
Sunset Colors
ג'ין, קמפרי, פסיפלורה, מיץ לימון, פלח תפוז וטוניק
Lychee Sour
וודקה, ליצ'י, נענע, מיץ לימון וקצף
Coconut Mojito
רום, קרם קוקוס מושרה עם קליפות לימון, נענע ולמונגראס
 
63 ₪
 
 
תפריט אוכל 
חלת ליאור
חלה רכה וממכרת מוגשת לצד מטבלים.
₪34
פוטטוס
תפוחי אדמה אפויים ומקורמלים.
₪42
סלט קונטנטו
בורגול, קולורבי, מלפפון, שאלוט, סלרי, תפוח ירוק, נענע פטרוזיליה, שמיר, משמש, צימוק
אוכמנייה, שקדים ויוגורט.
₪56
טרטר טונה בקולורבי מוחמץ
ביס טרטר טונה וסלסה של מנגו בוסר בקולורבי פריך, סירופ קלמנטינה ושמן בזיליקום.
₪56
סלט בורטה
גבינת בורטה על ריבת עגבניות שרי, סלט עגבניות צבעוני, ספרות בלסמי ופופקורן קינואה.
₪62
צ'יפס פולנטה ודוקסל פטריות
3 ביסים של פולנטה קריספית ודוקסל פטריות אוממי.
₪44
ברוסקטה מוסר ים
3 ביסים של ברוסקטה, מוסר ים עסיסי, צ'ימיצ'ורי וריבת דובדבנים
₪49
מיני פיתה שווארמה דג
שווארמה דג ,טחינה מתובלת,סלט מלפפונים ובצל מוחמץ .
₪62
סיגר פילו פטה
סיגר פילו פטה, סירופ תבלינים, פיסטוק וזעתר טרי.
₪42
גלידת יוגורט
ענבים צלויים וגרנולה.
₪56