כותרות אחרונות
Search

ה"בנק הדיגיטלי" ו"ישראכרט" חתמו על הסכם להנפקה ולתפעול של כרטיסי אשראי.

 

 

"הבנק הדיגיטלי" ו"ישראכרט" חתמו על הסכם להנפקה ולתפעול של כרטיסי אשראי.

"הבנק הדיגיטלי" ו"ישראכרט", קבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, הודיעו היום, יום ג', כי חתמו על הסכם הנפקה משותפת ותפעול של כרטיסי חיוב ללקוחות "הבנק הדיגיטלי". לקוחות הבנק ייהנו ממגוון הכרטיסים הרחב והבינלאומי של "ישראכרט".

 

כרטיסי האשראי שיונפקו ללקוחות "הבנק הדיגיטלי" יהיו מבית MasterCar, המותג המוביל את מהפכת התשלומים הדיגיטליים בעולם. יצוין כי מרבית הבנקים הדיגיטליים וגופי הפינטק המובילים, כגון Starling Bank, N26 ,Monzo ו–Revolut, עובדים אף הם עם MasterCard.

 

החבירה ל"ישראכרט" היא אבן דרך אסטרטגית נוספת בדרך להקמת הבנק הדיגיטלי העצמאי הראשון בישראל. הבנק משלים בימים אלה את תהליך הצטרפותו כחבר בורסה, חתימה על הסכם בין-בנקאי להכרה הדדית וכן את ההתקשרויות הנדרשות כדי לאפשר ללקוחותיו מסחר בבורסות נוספות בעולם. בנוסף, לאחרונה חלה התקדמות משמעותית בפיתוח מערכת הליבה של הבנק ובימים אלו צוותי הבנק מסיימים את הגדרת המוצרים הבנקאיים, השירותים ותהליכי העבודה הרגולטורים, ומתחילים להקים את מחלקות הבנק – לרבות מוקדי התמיכה והשירות.

 

גל בר-דעה, מנכ"ל "הבנק הדיגיטלי": "ב"ישראכרט" מצאנו שותפים לחזון שלנו לבנקאות חדשה. יחד ניצור את החדשנות הפיננסית שאנו שואפים לה ונגדיר כיצד ייראה תחום התשלומים הדיגיטליים בשנים הבאות. בר-דעה הוסיף: "אנחנו מקימים את הבנק הדיגיטלי כדי להעצים את הלקוחות. אנו רוצים לחזק ללקוחות את השליטה על החיים הפיננסים שלהם ואת האמון בבנק שלהם. הדרך עוד ארוכה, אבל אנחנו מתקדמים על פי התוכנית, צעד אחר צעד: יש לנו את הרישיון, המימון שלנו מובטח, גייסנו את הנבחרת הניהולית, אנחנו מפתחים את הטכנולוגיה ועכשיו יש לנו גם כרטיס אשראי".

 

רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת "ישראכרט": "קבוצת "ישראכרט" גאה ושמחה לחתום על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם "הבנק הדיגיטלי". הסכם שיתוף הפעולה תואם את אסטרטגיית החברה לספק לכלל לקוחותינו פתרונות תשלום מתקדמים. שיתוף פעולה זה ממצב את ישראכרט כשותפה פעילה בעולם הבנקאות החדשני והעתידי. אנו שואפים להעניק ללקוחותינו ערך ייעודי ומשמעותי המלווה את השימוש בכרטיס האשראי. בהתאם לכך, אנו ממשיכים באסטרטגיית הרחבת פורטפוליו המוצרים שלנו, כך שייתן מענה לצרכים העתידיים של לקוחותינו".

 

מימין: גל בר דעה מנכ"ל הבנק הדיגיטלי ורון וקסלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט.- צילום: יח"צ הבנק הדיגיטלי

 

אודות "הבנק הדיגיטלי":

"הבנק הדיגיטלי" (שם זמני) הוא הבנק העצמאי הראשון המוקם בישראל מזה למעלה מ-40 שנה. בשונה מהבנקים הקיימים שהוסיפו ערוץ דיגיטלי לפעילות המסורתית שלהם, הבנק החדש יהיה דיגיטלי לחלוטין וללא סניפים. הבנק יציע שירותים מתקדמים, לרבות פתרונות אשראי גמישים ותחרותיים, לצד שירותי בנקאות סטנדרטים כגון ניהול חשבונות עו"ש, אשראי, ניהול פיקדונות וניירות ערך. עצמאות הבנק הדיגיטלי מהקבוצות הבנקאיות הקיימות תביא לראשונה ליצירת אלטרנטיבה עצמאית אמיתית לאזרחי ישראל ותוביל לפתיחת ענף הבנקאות לתחרות באופן שלא היה מתאפשר תחת המודל הבנקאי הקיים. הבנק הדיגיטלי החדש צפוי להיות רזה מבחינה תפעולית, ללא רשת סניפים וללא אלפי עובדים, ותהליכי העבודה שלו יהיו ברובם אוטומטיים ומבוססים על יכולות טכנולוגיות חדשניות ששמות את הלקוח וצרכיו במרכז. כל אלה יאפשרו לו להציע שירותים וחווית שירות מתקדמים במחירים תחרותיים, המותאמים לעולם הטכנולוגי החדש. את גרעין השליטה בבנק הדיגיטלי מוביל פרופ' אמנון שעשוע המביא עמו ידע וניסיון רב בפיתוח יוזמות פורצות דרך כמו מוביליי ואורקם. הבנק החדש יפוקח ע"י בנק ישראל, בדומה ליתרת הבנקים בישראל, להבטחת יציבות המערכת הבנקאית, והוא צפוי להיפתח במחצית השנייה של 2021.

 

אודות "ישראכרט":

קבוצת "ישראכרט", המובילה מבין חברות כרטיסי האשראי בישראל, עם מעל 40 שנות ניסיון בתחום. קבוצת ישראכרט נהנית מצמיחה מתמשכת ומפתחת בהתמדה מוצרים ושירותים עבור לקוחותיה הפרטיים והעסקיים כאחד – ממחזיקי כרטיסי האשראי, דרך עסקים ועד מועדוני הלקוחות הגדולים במדינה, בהם חבר, Lifestyle, הוט, אשמורת, רמי לוי, ועוד. לקבוצה שלושה מגזרי פעילות עיקריים: פעילות מימון, הנפקה של כרטיסי חיוב וסליקה. נכון ל-2019 מחזיקים לקוחות הקבוצה כ- 4 מיליון כרטיסי חיוב פעילים וכ- 160,000 נקודות מכירה המכבדות את המותגים המובילים המשווקים ע"י הקבוצה. ישראכרט מובילה ביוזמה ובחדשנות ובולטת בעולמות התשלום הדיגיטלי, והופכת בכך את חוויית השימוש בכרטיס לנוחה ומהנה.