כותרות אחרונות
Search

הבלנדרים החדשיםשל VITAMIX – דור העתיד של עולם הבלנדרים .!

העתיד כבר כאן.!

VITAMIX – מותג הבלנדרים האמריקאי מאז שנת 1921 משיק את סדרת Ascent  החדשה המציגה  את הדור הבא של הבלנדרים.

VITAMIX – בלנדר חכם ומקצועי למטבח הביתי לשליטה מלאה במטבח  ולתוצאות בישול מושלמות.

הבלנדרים החדשים, דור העתיד של עולם הבלנדרים, מצוידים בתכונות חדשניות וייחודיות המסייעות בשליטה מלאה במטבח ובהגעה לתוצאות מושלמות בכל פעם מחדש.

 לכתבה למה כדאי לרכוש בלנדר של המותג  "ויטמיקס" ?  לחץ כאן.!

 

צילום: יח"צ ויטמיקס

 

אופק חדש – מקום שהוא בית חם ונעים לכל שוחרי הבריאות. מוצר הדגל שלהם הוא מכשיר ה"ויטמיקס" בלנדר חכם, עוצמתי המשמש להכנת מגוון רחב של מאכלים: שיקים, גלידות, ממרחים, מרקים ועוד…. למכשיר המיוחד הזה יש תכונות של ניקוי עצמי. המנוע העוצמתי בשילוב סכינים בחיתוך לייזר, מאפשרים לו לרסק ולטחון במהירות ובקלות גם ירקות קשים וגם גושי קרח. בנוסף, המכשיר החדש מסדרת "האסנט" מתממשק עם הבלוטוס בטלפון הנייד וניתן לבצע דרכו פעולות ומתכונים מתוך האפליקציה הכוללת מאות מתכונים.

 

ממרח ארטישוק – צילום: רותי. ד

 

במהלך ביקור שערכנו בחנות "אופק חדש" ברחוב הצורן 4 בנתניה, כדי להתרשם מהמכשיר החדש, טעמנו ונהנינו מממרחים בריאים של גבינת קשיו, טחינה ירוקה, ממרח ארטישוק ועוגות בריאותיות. הפליאו בטעמן ובמרקמן העדין גלידת הפלאים שהוכנה בשניות, מרק חם ומהביל, שיקים נפלאים ועוד.. כל המעדנים  הוכנו במקום בבלנדר החדשני ובזמן קצר ביותר קצרו תשבחות ללא סוף.

 

"אופק חדש" כמרכז לשוחרי בריאות, מציע למעוניינים סדנת בישול פעם בשבועיים בימי שישי. הסדנה ניתנת כשרות לציבור אך מחייבת הרשמה מראש.

 

טחינה ירוקה – צילום: רותי.ד

 

בחנות "אופק חדש" ניתן לרכוש מכשירים נוספים מלבד ה"ויטמיקס" כמו: מכונות קפה, מכונה להכנת גלידה, מסחטות מיץ, מייבשי מזון, סירים לבישול בריא, מעשנות וציוד למטבח. הציוד הנמכר בחנות, הנו באיכות גבוהה של מותגים מובילים.

 

עוגות נוגט – צילום: רותי.ד

 

חברת ויטמיקס האמריקאית נוסדה בשנת 1921 ונחשבת למובילה עולמית בתחום הבלנדרים. מדובר בחברה הראשונה בתחומה בעולם העושה שימוש באותה תשתית טכנולוגית המיועדת  למסעדות, מלונות ובתי קפה גם בקו המוצרים הביתי. בימים אלו משיקה החברה בישראל את ויטמיקס מסדרת Ascent החדשה: בלנדרים חכמים ומקצועיים למטבח הביתי עם 10 שנות אחריות.

 

צילום: אבי בר

 

חברת ויטמיקס הייתה הראשונה בעולם להמציא בלנדר שמסוגל להכין מרק חם, לערבל גלידה, לטחון גרגרים לאבקה דקיקה ואפילו ללוש בצק. לבלנדר ויטמיקס טכנולוגיית עירבול ייחודית המאפשרת להגיע למרקם מעולה במגוון של מתכונים: ממרחים, גלידות וסורבה, שייקים, מרקים חמים (ללא צורך בגוף חימום), רטבים, תחליפי חלב, טחינת קמחים ותבלינים, לישת בצק, קיצוץ ירקות קשים, קרח, פירות קפואים ועוד…

 

יכולת הטחינה וערבול המזון הייחודית אינה מתבטאת רק במרקם ברמה של מסעדת גורמה, אלא גם בטעם. המוצר מתאים למגוון רחב של קהלי יעד רווקים או בעל משפחות, תינוקות, ספורטאים, צמחוניים, טבעוניים, לעוקבים אחר תזונת פליאו, תזונה ללא גלוטן וחובבי בישול באשר הם.

 

צילום: אבי בר

 

העתיד כבר כאן,  מאפיינים בולטים בסדרת Ascent החדשה – הבלנדר המחובר הראשון.

 

סדרת האסנט פורצת דרך, מאפשרת התממשקות באמצעות "BLUETOOTH" עם אפליקציית המתכונים של "ויטמיקס" הכוללת מאות מתכונים ותכניות שונות (בינתיים בשפה האנגלית) אותם ניתן להכין אוטומטית באמצעות האפליקציה.

 

בלנדר קל ואינטואיטיבי לתפעול

סדרת ה- Ascent מציגה אפשרות לרכישת אביזרים משלימים המותאמים אופטימלית לכמות: כוס אישית בגודל 600 מ"ל, בעלת בידוד כפול ופיית מזיגה לנשיאה של שייקים, קערה של  225 מ"ל  להגשה, הכנה ואחסון ממרחים ומטבלים, מזון לתינוקות, רטבים וסלטים ועוד…

 

זיהוי גודל המיכל להתאמת זמן עירבול אופטימאלי

טכנולוגיית SELF-DETECT – מזהה את גודל המיכל שהונח על גבי המכשיר ובסיס המנוע מתאים באופן אוטומטי את זמן הערבול המדוייק עבור כל מתכון וכל גודל מיכל.

 

הטעם 

לויטמיקס יכולת עיבוד וריסוק של המזון ברמה הגבוהה ביותר, באופן שמשחרר טעמים מהמרכיבים, כפי שמוצרים אחרים לא מצליחים לעשות. זאת הסיבה שמי שרגיל לכמות מסויימת של בצל או שום במתכון, יגלה שבויטמיקס הוא נדרש לשים הרבה פחות, כדי לקבל את אותה השפעה.

 

המרקם

אכילה היא חוויה חושית. למרקם של האוכל, יש השפעה ישירה על ההנאה מאכילתו, וזה בולט עוד יותר אצל ילדים ותינוקות. לויטמיקס יש יכולת להגיע למרקמים שונים, כפי שלא מגיעים במוצרים אחרים.

 

צילום: אבי בר

 

בסדרת Ascent  החדשה שני דגמים 

דגם A3500i

 

צילום: יח"צ ויטמיקס

 

 כפתור פולס לטחינה גסה, קיצוץ או לישת בצק.

 כפתור מהירויות המאפשר בחירה בין 20 מהירויות שונות

  מנוע עוצמתי – 2.2 כוחות סוס בשילוב עם סכינים בחיתוך לייזר

 מסך מגע מתקדם עם טיימר דיגיטלי מובנה המציג את הזמן הנותר לסיום ההכנה

 טיימר מובנה לתכנות מתכונים מותאמים אישית. הבלנדר עוצר את הפעולה באופן אוטומטי בתום הכנת המתכון.

 בעל צג דיגיטלי וחמש תוכניות מובנות בגוף המכשיר להכנת: שייקים, גלידות, מרקים, ממרחים ותכנית לניקוי עצמי.

 טכנולוגיית SELF-DETECT – מזהה את גודל המיכל שהונח על גבי המכשיר ובסיס המנוע מתאים באופן אוטומטי את זמן הערבול המדוייק עבור כל מתכון וכל גודל מיכל

 מיכל 2 ליטר נמוך – עשוי טריטאן, מיוצר בארה"ב ועומד בתקני מזון מחמירים ללא BPA, בגודל ורוחב מושלמים לעבודה נוחה, הכנת ארוחות משפחתיות ועוד. המיכל כולל סגירה בטיחותית קלה ומהירה ומנגנון בטיחות המונע את הפעלת המכשיר ללא המכבה. מכסה המיכל שקוף לעבודה נוחה יותר. ניתן לנקות בפונקציית השטיפה העצמית של המכשיר וכן במדיח כלי

 בקרה חכמה ותכונות נוספות של הבלנדר מאפשרים לטחון בקלות, במהירות וביסודיות כל רכיב מזון כולל רכיבים כמו קרח, פירות קפואים, תמרים או גרגירי קטניות בצורה היעילה ביותר.

 חיבור BLUETOOTH עם התחברות ישירה ל- Vitamix Perfect Blend – אפליקציית המתכונים של ויטמיקס הכוללת 17 תכניות ומעל ל- 500 מתכונים להכנה אוטומטית.

 מנגנון אינטרלוק המאבטח את השימוש ומונע מהמכשיר לפעול במידה והמכסה אינו סגור או המיכל אינו יציב או מאובטח.

 מוט דחיסה המאפשר לדחוף את המזון באופן מאובטח לכיוון הלהבין ומאפשר הכנת מנות ללא הוספת נוזלים.

 10 שנות אחריות לשימוש ביתי. אחריות מלאה על כל החלקים. 

מחיר: 4690 ₪

 =================

 

דגם A2300i

 

צילום: יח"צ ויטמיקס

 

 מנוע עוצמתי של 2.3 כוחות סוס

 כפתור מהירויות בעל 10 מהירויות שונות

 כפתור פולס לטחינה גסה, לקיצוץ או לישת בצק

 בעל צג LCD עם טיימר דיגיטלי מובנה המציג את הזמן הנותר להסיום הכנת המנה.

 חיבור BLUETOOTH עם התחברות ישירה ל- Vitamix Perfect Blend – אפליקציית המתכונים של ויטמיקס הכוללת 17 תכניות ומעל ל- 500 מתכונים להכנה אוטומטית.

 טכנולוגיית SELF-DETECT – מזהה את גודל המיכל שהונח על גבי המכשיר ובסיס המנוע מתאים באופן אוטומטי את זמן הערבול המדוייק עבור כל מתכון וכל גודל מיכל

 מיכל 2 ליטר נמוך – עשוי טריטאן, מיוצר בארה"ב ועומד בתקני מזון מחמירים ללא BPA, בגודל ורוחב מושלמים לעבודה נוחה, הכנת ארוחות משפחתיות ועוד. המיכל כולל סגירה בטיחותית קלה ומהירה ומנגנון בטיחות המונע את הפעלת המכשיר ללא המכבה. מכסה המיכל שקוף לעבודה נוחה יותר. ניתן לנקות בפונקציית השטיפה העצמית של המכשיר וכן במדיח כלים.

 מנגנון אינטרלוק המאבטח את השימוש ומונע מהמכשיר לפעול במידה והמכסה אינו סגור או המיכל אינו יציב או מאובטח.

 מוט דחיסה המאפשר לדחוף את המזון באופן מאובטח לכיוון הלהבין ומאפשר הכנת מנות ללא הוספת נוזלים.

 10 שנות אחריות לשימוש ביתי. אחריות מלאה על כל החלקים.  

מחיר: 3690 ש"ח

 

צילום: אריק אלון

 

ויטמיקס מיובא לישראל על ידי חברת אופק חדש.

לפרטים: https://www.vitamix-israel.co.il/