כותרות אחרונות
Search

"הבוסתן" – מסעדה חדשה בלב המושבה ראש פינה – "בואו לגלות פנינה נסתרת המגדירה מחדש את האהבה בגליל".

"הבוסתן" ראש פינה מול נוף מהמם – צילום: סטודיו A

 

"הבוסתן" – מסעדה חדשה בלב המושבה ראש פינה.                    

בלב הבוסתן, של מלון הבוטיק 'וילה תהילה', מסתתרת לה פנינה קולינרית, מקום מושלם לרומנטיקנים, מסעדת 'הבוסתן', מסעדה חלבית כשרה, שעושה ירוק וטוב בנשמה.

"בואו לגלות פנינה נסתרת המגדירה מחדש את האהבה בגליל"

 

תפריט המסעדה מתבסס על בישול גלילי, תוך הקפדה על איכות וטריות. מנות דגים טריים, פיצות ופוקצ'ות בטאבון, פסטות מפנקות וסלטים מרעננים. מנת הבית המומלצת של 'הבוסתן' היא פילה לוקוס עטוף עלי גפן עם תפוח אדמה מדורה לצד יין תבור מרענן. עוד בתפריט: סלט עלי הבוסתן עם גבינת רוקפור, סלט שרי עם מוצרלה מעודן בחומץ בלסמי, חציל שלם על מצע טחינה ירוקה וצ'ימיצו'רי, שיפודי סלמון אפוי על מצע זוקיני, פילה דניס בתוספת אנטי פסטי בניחוח שום לימון, פוקצ'ה ירקות מהטבון, ספגטי אלפרדו.

 

 

                     הבוסתן שיפודי סלמון וירקות צ. סטודיו A                                       הבוסתן שיפודי דג צ. סטודיו A  

 

שף המסעדה וואסים סולימאן, שף צעיר בעל ניסיון עשיר תושב הגליל מהכפר גוש חלב. נצר למשפחה שהבישול והמטבח עבורם הוא בית. וואסים מוביל מטבח יצירתי ומקורי בדגש על טעמים גליליים.

 

הישיבה במסעדה היא תחת כיפת השמיים, בין עצי הבוסתן  וכן במתחם המערה, בו תהנו מבר יין קסום. מומלץ לפתוח את היום בארוחת בוקר עשירה וטעימה, מול הנוף של עמק החולה והחרמון, לעשות פסק זמן של צהרים, או לסגור את היום בשעת שקיעה ועד שעות הלילה המאוחרות.

 

האווירה במקום פסטורלית ושקטה, הבוסתן הירוק ונוף המושבה והגליל, על אף הימים המורכבים, מעניק רוגע בכל שעה ביום לצד חוויה קולינרית בכל ארוחה.

 

צוות הבוסתן ליעוז חמו ושף המסעדה וואסים סולימאן – צילום: סטודיו A

 

את המסעדה ואת מלון הבוטיק מנהל ליעוז חמו, איש תיירות ושטח, שמוכר לרבים מעולם טיולי השטח, מושבניק מאמנון והבעלים של רייר הצפון.

 

ליעוז חמו מנהל המסעדה: "ניהול המלון וההחלטה על פתיחת המסעדה קרו טרום מלחמת חרבות ברזל, בדיעבד הסתבר שמדובר בתזמון מאתגר במיוחד. אנחנו לא מרימים ידיים ומקווים שגם חובבי הבילויים והקולינריה, יפקדו את הבוסתן, ופונים לציבור הרחב לא לוותר על הצפון ולהגיע לנשום אוויר בראש פינה, גם כעת. אנחנו חיים פה ושומרים על שגרה".

 

שעות פעילות המסעדה: (כשרות למהדרין)

ארוחות בוקר מוגשות כל בוקר במסעדת המלון 8:30-14:00.

ראשון עד חמישי –  18:00-24:00.

שישי – 9:00 עד שעה לפני כניסת השבת.

מוצ"ש – צאת השבת עד 24:00.

הזמנות: 054-2840160

 

"הבוסתן" ראש פינה מול נוף מהמם – צילום: סטודיו A

 

ואם כבר הגעתם למסעדה, אל תוותרו על קצת רומנטיקה במלון הבוטיק – וילה תהילה : מלון בוטיק ייחודי בראש-פינה העתיקה, המשלב בתוכו אווירה ציורית יפהפייה, יחד עם חווית שירות אישית מפנקת. אווירת המאה ה-19, הקסם העתיק הניכר בכל פינה, החדרים המסוגננים ומלאי האופי, מנות השף והיחס האישי. כל אלו הפכו את “וילה תהילה” למקום עם חווית אירוח המאפשרת בריחה מהשגרה למקום מפלט מלא ברומנטיקה והשראה בנק’ הכי יפה בראש פינה.