כותרות אחרונות
Search

האם התקנת סינון בסמרטפון מורידה את אחריות היבואן?

 צילום: FREEPIK

 

האם התקנת סינון בסמרטפון מורידה את אחריות היבואן?

שימוש בטלפון חכם כשר עשוי להיות פתרון יעיל ומותאם מאוד לצרכים של המשתמש. הסינון שמותקן על המכשיר מאפשר לכם ליהנות מהתועלת של הסמרטפון בלי שתחשפו את עצמכם לתכנים ולאפליקציות שאינכם מעוניינים להיחשף אליהם. אך יש שאלה שמטרידה לקוחות לקראת הרכישה של המכשיר או כאלו שעומדים להתקין על מכשיר קיים שלם תוכנת חסימה. מה לגבי אחריות היצרן? האם התקנת תוכנת הסינון תגרום לכך שאחריות היצרן תתבטל?

הסרת האחריות בגין התקנת סינון

אין ספק שאחריות הוא נושא בעל חשיבות רבה. ראשית מהסיבה הפשוטה שכל אחד מאתנו מעוניין להיות בטוח שיש גוף אחראי שעומד מאחורי המכשיר. כך שאם תתרחש תקלה כלשהי במהלך תקופת השימוש יהיה לו אל מי לפנות. בין אם הטיפול במכשיר יהיה ללא תשלום בכלל במסגרת האחריות ובין אם יהיה כרוך בתשלום כלשהו, חשוב שיהיה פתרון זמין ונוח לתיקון של המכשיר ולהחזרתו לשימוש. אך מעבר לכך, במקרים רבים העובדה שיצרן מסיר אחריות בגין פעולה כזו או אחרת עלולה להצביע על כך שביצוע הפעולה פוגם במכשיר. מה שאף אחד מאתנו לא רוצה לעשות במכוון. ואכן, יש סינונים שונים שעלולים לפגוע ביעילות של המכשיר ומסיבה זו היצרנים מסירים את האחריות בגין התקנתם. תוכנת סינון היא רכיב משמעותי בטלפון והוא בהחלט עלול להאט את קצב הגלישה או לגרום לקריסות. לא תופעות נעימות למי שמחפש להפיק תועלת מהמכשיר שלו…

עסקן – סינון באחריות יצרן

כאן מגיעה חברת עסקן, החברה המובילה והנחשבת לסמרטפונים כשרים, ומציעה את הפתרון המושלם. גם סינון איכותי ומותאם צרכים וגם אחריות יצרן. איך היא מצליחה להציע את הנוסחה המושלמת הזו, דבר שחברות אחרות לא הצליחו בו? התשובה פשוטה – חברת עסקן מאושרת על ידי חברת סמסונג. מה שאומר שעסקן עובדת בשיתוף פעולה עם חברת סמסונג ותוכנות הסינון שלה מאושרות על ידיה. עובדה שמספרת לכם לפני הכול על התאמת הסינונים למבנה המכשיר. דבר שמבטיח חווית משתמש נוחה ויעילה מאוד. ומעבר לכך – מבחינת האחריות של היצרן. תוכלו להיות רגועים שהיצרן עומד באחריות מאחורי המכשיר גם לאחר התקנת הסינון.

שימוש נוח וחוויה מתקדמת במכשיר כשר

אנחנו בחברת עסקן מאמינים שגם משתמשים שמעוניינים במכשיר חכם כשר ראויים לחוויית שימוש נוחה ומתקדמת מאוד. להגשמת החזון הזה אנו עמלים וחותרים לשפר בכל עת את הפתרונות שלנו. כך אנו יכולים להוביל את התחום של סמרטפונים כשרים ולספק למשתמשים המרוצים של מכשירי עסקן את הפתרון האופטימלי לשביעות רצונם. קידמה ונוחות עכשווית לצד כשרות וסינון מוקפדים ומושגחים בהתאמה מושלמת לצרכים האישיים של המשתמש. גם לך נתאים את המכשיר ואת הסינון המדויקים לך לפי הציפיות שיש לך מהמכשיר ובהתאם לפעולות שעליך לבצע באופן יומיומי. לשימוש כשר ונוח!