כותרות אחרונות
Search

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית רכבי הפנאי מבית "פולריס", משיקה בישראל את דגמי "RZR" החדשים.

צילום: יח"צ חו"ל

 

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית רכבי הפנאי מבית "פולריס", משיקה בישראל את דגמי "RZR" החדשים.

ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית רכבי הפנאי מבית פולריס, משיקה בישראל את דגמי RZR החדשים, את ה-RZR PRO R החדשני ביותר ופורץ הדרך בתחום כראוי לממציא הקטגוריה בתחום הSBS- שיוצר עד כה, עם 225 כ"ס בגרסאות 2 ו-4 מושבים RZR, וכן את ה-TURBO R עם 181 כ"ס ובגרסאות 2 ו-4 מושבים. בהתאם לגרסאות, שני דגמים אלה מצוידים במערכות ההינע, המתלים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להציע את רף היכולות והביצועים הגבוהים ביותר בעולם רכבי השטח הקיצוניים.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

* ד.ל.ב מוטוספורט משיקה בישראל שני דגמים חדשים למשפחת ה-RZR.

* ה- RZR PRO R מציע רף חדש של עוצמה ויכולות בשטח, עם מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי שמפיק 225 כ"ס, מבנה רחב וקשיח במיוחד, מערכות מתלים ואלקטרוניקה מתקדמות ובגרסאות של 2 ו-4 מושבים

* ה- RZR TURBO R החדש מציע מנוע "מוגדש" בהספק של 181 כ"ס, 2 ו-4 מושבים, מבנה קשיח ורחב יחד עם שלל מערכות מתקדמות בהתאם לרמות הגימור

* מחירים: PRO R – החל מ-237,700 ₪. TURBO R – החל מ-196,900 ₪

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית רכבי הפנאי מבית "POLARIS", משיקה בישראל שני דגמים חדשים ממשפחת ה-"RZR", את ה- "TURBO R" ואת ה- "PRO R" הייחודיים, אשר קובעים רף חדש של יכולות והנאה בכל תנאי השטח. שני דגמים אלה הם החזקים והמתקדמים ביותר מסוגם אשר יוצרו על ידי חברת "פולריס". והדגמים החדשים מצוידים במיטב הטכנולוגיה בכדי להעניק את חוויית הנהיגה המהנה ביותר בקבוצה. שני דגמים אלה מעלים את רף הביצועים, השליטה וההנאה, כאשר ה- "RZR PRO R" מצויד במנוע האטמוספרי החזק ביותר אותו ייצרה "פולריס". עם ארבעה צילינדרים, נפח של 2.0 ליטר והספקו מעפיל לכדי 225 כ"ס! מה שהופך אותו לכלי הרכב החזק ביותר מסוגו בשטח. דגם זה בנוי סביב שלדה אחודה, עם כלוב התהפכות מלא, נועל ג'נטים מחוזקים ונתמך על ידי זרועות A חזקות ביותר. גם ה- "RZR PRO R" וגם ה- "RZR TURBO R" מציעים יציבות מדהימה הודות לרוחב של 74 אינץ' ולשימוש במערכת המתלים האקטיבית המתקדמת ביותר, ה- DYNAMIX DV. מערכת מתלים אקטיבית זו מתאימה את פעולות השיכוך של המתלים באופן עצמאי בהתאם לתנאי השטח ומציעה את השיכוך המועיל ביותר לכל מצב. שני דגמים אלה יציעו שלל תוספות, אבזור ושדרוגים אשר יאפשרו לרוכשים לבצע מגוון התאמות אישיות לרכבם.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

RZR TURBO R

ה-"RZR TURBO R" מציע ביצועי קצה ויכולות התנהגות ועבירות גבוהים במיוחד, כבר ברגע הראשון, הודות לרוחב של 74 אינץ', שלדה אחודה חזקה במיוחד, מתלים ארוכי מהלך אקטיביים (DYNAMIX DV), חישוקי 15 אינץ' הנועלים צמיגי שטח גדולים ומנוע מוגדש (מוגדש – מערכת לדחיסת אוויר בלחץ גבוה)  המפיק 181 כ"ס. מערך המתלים מבוסס על זרועות A חזקות במיוחד, מוטות מייצבים מעובים ובולמי FOX 3.0 Live valve X2 המקנה לו מהלך עצום של 27 אינץ' מלפנים ו-28 אינץ' מאחור, כדי להתגבר על כל מכשול בשטח. כוחו של ה-"RZR TURBO R" מגיע ממנוע "טווין" מקבילי בנפח 925 סמ"ק המפיק 181 כ"ס. מנוע זה מציע לא רק הספק גבוה ביחס לנפחו, אלא גם זמינות כוח מדהימה כבר מסל"ד נמוך, המאפשרים מחד, זחילה במהירויות נמוכות לצורך מעבר בשטח טכני במיוחד וכן כוח מתפרץ חזק כדי להאיץ למהירויות גבוהות במיוחד.

 

שלדת ה-"TURBO R"  בנויה כולה מחלק אחד ואליה מרותך כלוב התהפכות מלא ויחד יוצרים קשיחות מבנית ועמידות גבוהות מאוד. רוחב של 74 אינץ' מקנה יציבות אדירה בפניות ובזוויות הטיה משמעותיות ובסיס גלגלים של 96 אינץ' בגרסת ה-2 מושבים ו-125 אינץ' בגרסת ה-4 מושבים מקנים לדגם זה יכולת פניה מרשימות במיוחד עם רדיוס סיבוב קטן. בהתאם לגרסה, ה-TURBO R יציג גם את מערכת המתלים האקטיבית, DYNAMIX DV אשר מציעה ארבעה מצבי שיכוך לבחירת הנוהגים וכן את היכולת להתאים באופן עצמאי את שיכוך המתלים בהתאם לתנאי השטח. אבל זה לא הכל, שכן דגם זה משלים את החבילה עם מערכת "RIDE COMMAND" המעניקה לנהג שליטה מקסימלית על הנסיעה, מערכת שמע איכותית מבית "Rockford Fosgate" וכן מושבי באקט מתכווננים וחגורות 4 נקודות לבטיחות מרבית.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

מחירים:

  • RZR TURBO R דו-מושבי, ספורט: החל מ-196,900 ₪
  • RZR TURBO R דו-מושבי, פרימיום: החל מ-209,900 ₪
  • RZR TURBO R דו-מושבי, אולטימייט: החל מ-227,900 ₪
  • RZR TURBO R ארבעה מושבים, ספורט: החל מ-214,900 ₪
  • RZR TURBO R ארבעה מושבים, פרימיום: החל מ-229,900 ₪
  • RZR TURBO R ארבעה מושבים, אולטימייט: החל מ-249,900 ₪

 

RZR PRO R

      ה- "RZR PRO R" תוכנן מהמסד ועד הטפחות כדי להעניק את המקסימום בכל הקשור לנהיגת שטח מהירה. דגם זה תוכנן מדף חלק לגמרי ונבנה סביב המנוע החזק ביותר ש"פולריס" נעזרה בו כדי להניע רכב שטח SBS מסוגו. לזה 4 צילינדרים ונפח של 2.0 ליטר ללא שימוש ב מגדשים (מוגדש – מערכת לדחיסת אוויר בלחץ גבוה) מכל סוג כדי לייצר הספק אדיר של 225 כ"ס. הודות לשימוש במצמד חזק ורצועת הינע מעובה ומחוזקת, הכוח עובר אל הגלגלים באופן מידי ומייצר תאוצה מדהימה. שלושה מצבי מצערת לבחירה – SPORT, ROCK, RACE יתאימו את אופן קבלת הכוח בהתאם לצורכי הנוהגים ותנאי השטח ויבטיחו זמינות ויעילות מקסימליים.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

כדי לנצל את התפוקה העצומה הזו, פולריס תכננו שלדה חדשה לגמרי שבנויה יחד כמקשה אחת עם כלוב התהפכות מובנה, התקינו בה מערך זרועות מעובות מאוד, חיזקו את כל מערכת העברת הכוח והקירור לרצועה, בחרו במתלים חסרי תחרות ויחד הם מעניקים קשיחות מבנית ורף יכולות מהגבוהים ביותר בתעשייה, אשר מאפשרים לנוהגים לקחת את ה-RZR שלהם אל הקצה ובחזרה. מפסק גלגלים ברוחב של 74 אינץ' מבטיח יציבות מרבית בכל תנאי הנהיגה בולמי MaxLink 29 המבוקרים 200 פעמים בשנייה על ידי מערכת ה-DYNAMIX DV החדשנית, יטרפו כל מכשול שיעמוד בפניהם הודות לכיול אוטומטי לשיכוך והכיווץ של הבולמים. כל זאת כמובן תחת ניצוחה של מערכת ה-Ride Command המתקדמת אשר מקנה לנוהגים שליטה מלאה על כל מערכות ה-RZR, מתפוקת המנוע, דרך עבודת המתלים והניווט ואף מערכת השמע האיכותית מבית Rockford Fosgate.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

מחירים:

  • RZR PRO R דו-מושבי, פרימיום: החל מ-237,700 ₪
  • RZR PRO R דו-מושבי, אולטימייט: החל מ-257,900 ₪
  • RZR PRO R ארבעה מושבים, פרימיום: החל מ-265,900 ₪
  • RZR PRO R ארבעה מושבים, אולטימייט: החל מ-276,900 ₪