כותרות אחרונות
Search

"ד.ל.ב מוטוספורט", יבואנית אופנועי "אינדיאן" לישראל, משיקה את ה'ספורט-צ'יף' החדש.

צילום באדיבות: "ד.ל.ב מוטוספורט"

 

"ד.ל.ב מוטוספורט", יבואנית אופנועי "אינדיאן" לישראל, משיקה את ה'ספורט-צ'יף' החדש.

הספורט של הקרוזרים! "ד.ל.ב מוטוספורט" יבואנית אופנועי "אינדיאן", משיקה בישראל את ה'ספורט-צ'יף' החדש – הקרוזר האמריקני האולטימטיבי אשר נותן דגש על החוויה הספורטיבית שברכיבה. דגם זה מצויד בבולם אחורי FOX, במזלג קדמי הפוך מבית KYB, בבלמי ברמבו עוצמתיים ועוד…

 

* אינדיאן 'ספורט-צ'יף' נעזר במנוע חזק ומקבל רכיבי קצה אשר מעניקים לו את הבידול הספורטיבי – בולם אחורי FOX, מזלג הפוך מלפנים של KYB, בלמים עוצמתיים של BREMBO וכל זה תחת מעטפת עיצובית אמריקנית טהורה.

* ה'ספורט-צ'יף' של אינדיאן מבוסס על הדגם האיקוני של אינדיאן, אך נועד להעלות את הרף בקבוצה בתחום הביצועים וההנאה מהרכיבה.

* מחיר: 160,228 שקל (כולל מע"מ ואגרת רישוי).

 

צילום באדיבות: "ד.ל.ב מוטוספורט"

 

"ד.ל.ב מוטוספורט", יבואנית אופנועי "אינדיאן" לישראל, משיקה את הגרסה הקיצונית ביותר לדגם הצ'יף האיקוני, ה'ספורט-צ'יף' החדש. דגם זה מבוסס על הצ'יף האיקוני, אך נבדל ממנו מאוד בתכנון ייעודי אשר מעניק לו אופי ותכונות ספורטיביות אשר קובעות רף חדש בקבוצה. העיצוב, כמובן, אמריקני טהור, עם מבנה כוחני המדגיש את מקומו של מנוע הענק (Thunderstroke 116 שלו 16.5 קג"מ) באמצע הגוף ובחלקו האחורי, מפלט כפול קנים. מסכה מינימליסטית בחזית מקנה לו חזות שרירית וגם מספקת הגנה יעילה מהרוח.

 

צילום באדיבות: "ד.ל.ב מוטוספורט"

 

מעבר לעיצוב, המונח 'ספורט' מגיע הודות לשימוש ברכיבי קצה שמגיעים מטובי המותגים בעולם. ראשון הוא מזלג הפוך מבית KYB בדומה לזה המותקן באינדיאן צ'לנג'ר, אשר מעניק יציבות גבוה ושיכוך מעולה ברכיבה ספורטיבית. אחריו, בולם 'פיגי-באק' חדש מבית FOX במתלה האחורי אשר מהלכו צמח לכדי 100 מ"מ, דבר המשפר את זווית ההטיה ל-29.5 מעלות ואף מערכת בלימה עוצמתית מ BREMBO, עם דיסקים חצי צפים גדולי קוטר וקאליפרים רדיאליים חזקים.

 

צילום באדיבות: "ד.ל.ב מוטוספורט"

 

בנוסף לכך, הכידון הוגבה ב-152 מ"מ ביחס לשאר גרסאות הצ'יף, הרגליות מוקמו במרכז הגוף, התאורה כולה בנויה מנורות 'לד' וישנם שלושה מצבי רכיבה לבחירה – SPORT, STANDARD, TOUR. מול עיני הרוכב ישנו מסך תצוגה דיגיטלי בגודל 101 מ"מ שכולל ממשק מלא עם הטלפון החכם (שיחות, הודעות, שמע מוזיקה ועוד) ומציע מידע מלא לרוכב לרבות ניווט ועוד. גרסה זו מציעה גם שלל אפשרויות שדרוג והתאמה אישית לרוכבים כאופציה.