כותרות אחרונות
Search

דר אינס ורנר – טיפולים אסתטיים כשגרת טיפוח לשדרוג ולשפור מרקם העור

ד"ר אינס ורנר – רופאת עור מקצועית – צילום: אבי בר

 

דר אינס ורנר – טיפולים אסתטיים כשגרת טיפוח לשדרוג ולשפור מרקם העור

מגיע לכם את הטוב ביותר.

 

אתם רוצים לשלב טיפולים אסתטיים בשגרת הטיפוח שלכם, לשדרג ולשפר את מרקם העור, אבל מרגישים מבולבלים. לא יודעים למי לפנות כדי לוודא שאתם בידיים הטובות ביותר, כי הרי בפנים ובגופנו עסקינן. הבחירה הנכונה היא מפתח חשוב להשגת תוצאות גבוהות וטבעיות ומניעת טעויות ונזקים בלתי הפיכים. איך בוחרים נכון? כמו בחיים – בודקים! בודקים שמדובר ברופא עם הכשרה והסמכה בתחום, בעל ניסיון וידע, בודקים חוות דעת, ולא פחות חשוב הוא הקשר האישי עם הרופא המטפל, פגישת ותאום ציפיות.

 

ד"ר אינס ורנר – רופאת עור מקצועית – צילום: אבי בר

 

ד"ר אינס ורנר, רופאת עור מקצועית כבר למעלה מ 20 שנה, ומעל 20 שנה ברפואה האסתטית. מכירה את האנטומיה ואת מבנה העור מקרוב ובעלת ידע וניסיון רב. את ההתמחות עשתה בבי"ח "הדסה עין כרם" ובמקביל עשתה פוסט דוקטורט באוניברסיטת "ייל" שבארה"ב בתחום האימנולוגיה ברפואת עור בנושא חיסונים לגידולים. כן היא מאותם האנשים שממקסמים את הזמן. בעלת תואר MBA עם התמחות בחדשנות ויזמות ברפואה מאוניברסיטת רייכמן. 

 

ד"ר ורנר מוכרת בעולם כמרצה בכירה ומבוקשת בכנסים הבינלאומיים החשובים והגדולים ביותר, בהם היא מרצה על התחדשות טכנולוגית בעולם הרפואה האסתטית, במכשור חדיש, בחומרי מילוי, בוטוליניום טוקסין וטיפולים המשלבים טכנולוגיה ומוצרים. היא נמצאת בוועדות מדעיות באירופה, יו"ר בכנסים בינלאומיים בתחום האסתטיקה ואנטי אייגינג, יועצת לחברות טכנולוגיות מקומיות ובינלאומיות, נותנת ייעוץ וייצוג לאותן חברות בכנסים הבינלאומיים בהם היא מרצה. יש לה תואר פרופסור מאוניברסיטת רומא שבאיטליה, בגין עבודותיה, המחקרים וההרצאות שהיא מעבירה.

 

ד"ר אינס ורנר מאמינה ב-5 פרמטרים חשובים שחובה לבדוק לפני שמתחילים טיפול אסתטי, "מקצועיות, ידע וניסיון, חדשנות, אומנות, וטיפול הדרגתי".

 

ד"ר אינס ורנר – רופאת עור מקצועית יחד עם איש יחסי הציבור גולן נהרדעא – צילום: אבי בר

 

למה דווקא רפואה אסתטית?

"עם סיום ההתמחות התוודעתי לעולם הרפואה האסתטית שהייתה עדיין בחיתוליה והתחום סקרן וריתק אותי. בתחילת דרכי לא היה מספיק ידע, לא היו חומרי מילוי ואת הטכנולוגיה של היום, ואני צמחתי עם התחום תוך שאני מנווטת בין חוסר הידע ובין האינטואיציות הבריאות שלי שפיתחתי כרופאת עור שעזרו לי לדעת מה נכון ומה מסוכן. אני גם ציירת, אסתטיקה ויופי קרובים לליבי ועוזרים לי מאד במהלך עבודתי האסתטית, להבין בפרופורציות, באיזון הפיסול ועיצוב הפנים והגוף. הרפואה האסתטית אתגרה וסקרנה אותי.

 

נפתח בפני עולם חדש של חדשנות רפואית שאפשרה לי להפוך טיפולים אסתטיים רבים לבלתי פולשניים, לקלים יותר, עם מעט סיכון, עם זמן החלמה קצר, ובעיקר עם תוצאות גבוהות במיוחד. לראיה, החדשנות וההתקדמות בתחום הניתוחים האסתטיים פחות דרמטית, בעוד שהרפואה האסתטית ממריאה לגבהים עם טכנולוגיות, מכשור, וחדשנות פורצת דרך. החיבור בין ראיה אמנותית לבין הידיים, בין העשייה הידנית לראיה מעבר והחיבור למדע, הוא עולם מרתק המתחדש כל יום. שם אני רוצה להיות.

 

אני גאה בקליניקה שלי ובצוות המקצועי המורכב מרופאי עור בעלי ידע וניסיון רב, שעובד איתי כמובילים בחדשנות רפואית. אנחנו כל הזמן מתחדשים ומקפידים להוביל ולהיות הראשונים כמו תחום האולטרסאונד שכיום מהווה את המרכיב המתפתח ביותר. חשיבותו בעיקר בטיפולי הזרקות בעזרתו ניתן לראות את הרקמות ואת כלי הדם, להזריק באופן מדויק, ולמנוע סיבוכים כמו הזרקה לתוך כלי דם.

 

ד"ר אינס ורנר – רופאת עור מקצועית – צילום: אבי בר

 

מה האני מאמין שלך

אני מאמינה בגישה אישית למטופלים ובטיפולים הדרגתיים. לא חייבים לעשות את הכול ועכשיו. אפשר לעבוד מדורג, שלב אחרי שלב, לסיים שלב ולתכנן את הבא. יש לראות בכל שלב חלק מתהליך כולל למראה טבעי, רענן ומשודרג. מבחוץ ומבפנים. ממש כמו קנבס הציור, כל טיפול הוא שכבה שעליה מוסיפים עוד צבעים וטקסטורות. אני מלווה את לקוחותיי לאורך כל הדרך קשובה ותומכת.

 

הידע והניסיון הרב שצברתי, המקצועיות, הראיה האמנותית שבי, החדשנות, וההדרגתיות בטיפולים, אלו הדברים שמבדלים אותי בתחום.

 

טיפ חשוב

ממליצה לנשים ולגברים בסביבות גיל 40 לשמור על עור הפנים ולשלב טיפולים אסתטיים בשגרת הטיפוח. כמו ששומרים על הבריאות ואוכלים בריא, כך צריך לטפח את העור, להימנע מהשמש ולשים תמיד מקדם הגנה, גם בחורף. מטרת העל היא לשמור על הקיים ולהאט את קצב ההזדקנות הטבעית של העור. קל יותר לשמור, קשה הרבה יותר לתקן.

 

בקליניקה של ד"ר ורנר ניתן לעבור מנעד רחב של טיפולים אסתטיים בפנים ובגוף. ד״ר ורנר משלבת פילינג, לייזר, גלי רדיו, ואולטרה-סאונד בטיפולים השונים. לאחרונה נוספו גם טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח, וטיפול ה-Festoons המטפל ב"קווים" הרפויים לאורך מרכז הפנים בעזרת מיקרו-פלזמה.

 

צוות הקליניקה מורכב רק מרופאי עור, ומהווה צוות מקצועי שמעניק את הטיפולים האולטימטיביים ברמת בטיחות הגבוהה ביותר, מתוך ידע וניסיון רב.

 

דר אינס ורנר

יגאל אלון 94, מגדל אלון 2 תל אביב

https://www.vernerclinic.comאתר

https://he-il.facebook.vernerclinicפייסבוק  

אינסטגרם: Vernerclinic@ @vernerines