כותרות אחרונות
Search

"דקטלון" ישראל משיקה קפסולת מוצרים ייחודיים במלאי ולזמן מוגבל.

אופני הרים  – צילום:  באדיבות "דקטלון"

 

"דקטלון" ישראל משיקה קפסולת מוצרים ייחודיים במלאי ולזמן מוגבל.

 קפסולה x: קפסולה ייעודית של מוצרים חדשניים ברמה הטכנית הגבוהה ביותר ובעיצוב מיוחד שימכרו באופן אקסקלוסיבי.

 

ענקית הספורט הביאה לישראל  עשרות מוצרים חדשניים אשר זכו להצלחה רבה בקרב לקוחות דקטלון בעולם. כל המוצרים שנבחרו הם בעלי עיצוב עכשווי טרנדי, איכותי וברמה הטכנית הגבוהה ביותר.

 

https://www.decathlon.co.il/iw/

 

ענקית הספורט מצרפת, שלה עשרה סניפים ברחבי הארץ, משיקה עשרות מוצרים חדשניים שימכרו באופן אקסקלוסיבי באתר המכר של החברה עד גמר המלאי.  הקטגוריה האקסקלוסיבית (exclusive) באתר כוללת מוצרים חדשניים ואיכותיים בתמחור נגיש, המגיעים ישירות מהמחלקות הפופולריות ביותר של דקטלון בעולם, כמו הייקינג, טיפוס, ריצה, פיטנס, כדורסל, אופניים ועוד...

 

המוצרים החדשים פותחו ועוצבו ברמת גימור גבוהה במיוחד וזכו להצלחה רבה בקרב לקוחות דקטלון בעולם. חלק מהמוצרים מעוצבים בעיצוב אקולוגי, בעלי פונקציונאליות גבוהה מאד וביצירתם הושקעה מחשבה גדולה. כמו מרבית המוצרים של דקטלון, יש בהם משהו חדשני שאף אחד לא חשב עליו לפני.

 

 בהם יהיה ניתן למצוא:

  • נעלי ריצה קרבון KIPRUN KD900Xלנשים ולגברים (700 ₪) – נעליים בעלי טכנולוגיית VFOAM ®Pebax אשר נותן ‏20% יותר דינמיות בהשוואה לנעליים רגילות. ציפוי הקרבון בנעליים מעניק יציבות ועמידות. נעל מושלמת לאלה שמחפשים קלות משקל וביצועים משופרים.

 

  • נעלי כדורסל לגברים/נשים 900 NBA MID-3 – Los Angeles Lakers (460 ₪) – מותג הכדורסל של Decathlon, שיתף פעולה עם ליגת הכדורסל החשובה ביותר בעולם, ה-NBA! השותפות עם ה-NBA מתגלמת בקולקציית מוצרים שמפיקה את המרב מן המומחיות של דקטלון ביחד עם הסגנון של נבחרות ה-NBA. הנעליים בעלי סוליית גומי עם דוגמה רב-כיוונית המעניקה אחיזה מיטבית וכן גם בעלת טכנולוגיית TMK-Blade: קפיציות מתפרצת בקדמת כף הרגל.

 

  • תיק גב NH Escape 500 Rolltop (185) – תיק גב קל משקל ורב-תכליתי, המאפשר נשיאת הציוד הדרוש לטיולים ארוכים. התיק עשוי מחומרים עמידים וחסינים למים, ומספק תא אחסון מרווח, בנוסף ל- 13 תאים נוספים שיאפשרו לשמור את החפצים מאורגנים גם בטיול וגם בחיי היומיום. התיק מעוצב בתהליך צביעה ידידותי לסביבה המשמר את איכות הצבע והעמידות לאורך זמן. התוצאה היא תיק יפהפה ואלגנטי, שבתהליך הייצור שלו הושקעה מחשבה על מנת לצמצם ככל האפשר את הפגיעה באיכות הסביבה.

 

תרמיל גב לטרקים – צילום: באדיבות דקטלון

 

  • מעיל פוך לנשים לטרקים בהרים10°C (480 ₪) – מעיל טיפוס קל משקל ועמיד, עם כובע ופוך מונופיבר המעניק הגנה מפני מזג אוויר קר ורטיבות. המעיל עשוי מחומרים איכותיים, ומספק בידוד תרמי מצוין, כיסים מרווחים ועוד. המעיל עוצב על ידי צוות של אוהבי טרקים, בעל פלומת מונופיבר העומדת בתקן RDS עבור שמירה על חום יוצאת מן הכלל. המעיל נבדק בתא תרמי, הוא מבטיח נוחות פעולה בטמפרטורות נמוכות עד 10°C-. השילוב של נוצות ופלומה של ברווז מבטיח תחושה קלילה, מה שהופך אותו לחבר אידיאלי לחופשת חורף.

 

  • נעלי הליכה MH500 Mid (360 ₪)  – נעלי הליכה נוחות ועמידות למים, המספקות תמיכה ונוחות מקסימלית, יציבות ואחיזה במסלולי הליכה שונים. הנעליים ידידותיות לסביבה שכן 25% ממשקלן מורכב מחומרים ממוחזרים.

 

  • כרית נוי שנפתחת למזרון יוגה (280 ₪) – כרית נוי נוחה ומעוצבת, שניתן לפתוח אותה למזרון יוגה איכותי. הכרית עשויה מחומרים איכותיים, ועמידים בפני שחיקה. צוות המעצבים של דקטלון יצר את מזרן הכרית מתוך מודעות לכך שלא תמיד קל לשמור על שגרת ספורט כשגרים בדירה קטנה ומנהלים אורח חיים עסוק. את מזרן היוגה קל להוציא מהנרתיק לאימון זריז, וקל לאחסן בנרתיק לאחר מכן והוא גם ישמש כאביזר עיצובי! מזרן הכרית אידיאלי לשילוב של תרגול יוגה, פילאטיס או אימון כוח בשגרת היומיום.

 

  • מקל טיולים קומפקטי מאודMT900 שחור (165 ש"ח): מקל ההליכה הקומפקטי והמתקפל של דקטלון עשוי מאלומיניום 7075-T6, שהוא סוג אלומיניום חזק ועמיד במיוחד. המוטות רחבים יותר מהמקובל, מה שמעניק למקל עמידות רבה יותר. הידית של המקל עשויה מספוג EVA, שהוא חומר רך וגמיש המספק אחיזה נוחה ויציבה. הידית ארוכה ועוצבה בצורה תלת-מימדית, מה שמאפשר אחיזה נוחה בכל מצב. המקל ניתן לכוונון לאורך המתאים לכם, באמצעות מנעול חיצוני. טווח הכוונון הוא מ-110 עד 130 ס"מ. בסוף המקל יש קצה משופע, המסייע בהחלקה קלה על פני הקרקע.

 

אופני הרים  – צילום:  באדיבות "דקטלון"

 

           מרתון XC ו-XC אופני הרים קלים ומהירים, המתאימים לרכיבה בשטח הררי. האופניים עשויים    

           מחומרים מתקדמים, ומספקים ביצועים גבוהים.

 

דקטלון ישראל ממשיכה להיות חלוצה בתחום הספורט, ומציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים חדשניים, איכותיים ובמחירים אטרקטיביים. העמוד החדש של מוצרים אקסקלוסיביים הוא דוגמה נוספת למחויבותה של החברה לחדשנות וקיימות.

 

מדי שנה מקיימת דקטלון העולמית את טקס 'פרסי החדשנות', שמטרתו להציג את המוצרים החדשניים ביותר שעיצבו מעצבי החברה תחת הקטגוריות – עיצוב חדשני, חדשנות טכנית, חדשנות סביבתית וחדשנות בשימוש. האירוע מתקיים מדי שנה במטה החברה בצרפת ומשודר בלייב לכל העולם. השנה התקיים הטקס באוקטובר האחרון וכלל את המוצרים הזוכים לשנת 2023. כולם מוצרים חדשניים המשלבים חשיבה בת קיימא.

 

מבין המוצרים:

  • אוהל דקטלון ללא אדים – זוכה בקטגוריית חדשנות בתחום הטכני TECHNO INNOVATION – אוהל זה מצויד בטכנולוגיה חדשנית המפחיתה את הופעת אדים בתוך האוהל, מה שמקל על השינה והשהייה באוהל. זהו פתרון ידידותי לסביבה, שכן הוא מפחית את צריכת האנרגיה הדרושה להפעלת מאוורר או מזגן.

 

  • חליפת צלילה Easybreath – זוכה בקטגוריית חדשנות אחראית (סביבתית)  ECO DESIGN INNOVATION –  חליפת צלילה זו מציעה חווית צלילה נוחה ומהנה יותר, הודות למערכת הנשימה הייחודית שלה, המאפשרת לצלול ללא שימוש בשנורקל.

 

ערכת תקשורת Subea Kit Com – צילום: באדיבות "דקטלון"

 

  • ערכת תקשורת SUBEA Kitcom – זוכה בקטגוריית  חדשנות בשימוש  EXPRIENCE INNOVATION – ערכת תקשורת זו, תואמת לכל מסכות Easybreath למבוגרים, יכולה לחבר שני צוללים כדי להפוך את השנורקלינג לחוויה מהנה עוד יותר! הערכה מאפשרת: תקשורת קלה מתחת למים, טווח של עד 70 מטרים, היא תואמת לכל מסכות Easybreath למבוגרים, בעלת חיי סוללה של 10 שעות.

 

  • מזוודת דקטלון מתקפלת – זוכה בקטגוריית עיצוב חדשני  – DESIGN INNOVATION מזוודה המתקפלת ל-4 חלקים לאחסון קל יותר כאשר אינה בשימוש. זהו פתרון ידידותי לסביבה, שכן הוא מפחית את השימוש בחומרים ומשאבים.

 

אודות DECATHLON:

 

ב-DECATHLON חולמים, מהנדסים, מפתחים, מעצבים, מייצרים ומשווקים את מוצרי הספורט בתוך החברה עצמה, וכך יכולה הרשת לחסוך את פערי התיווך ולמכור מוצרים איכותיים מהמעלה הראשונה במחירים נגישים לכולם.

 

בלב ליבו של תהליך עיצוב המוצר ברשת DECATHLON עומדים החדשנות והשמירה על הסביבה.

 

אלו הם שני הכוחות החזקים ביותר הפועלים בחברה והם המרכיבים את האתגר שלקחה על עצמה הרשת: להציע פתרונות ספורט חדשים ובני קיימה ללקוחותיה. צוותי עיצוב המוצר של DECATHLON משתמשים בטכנולוגיה ובחומרים מתקדמים וחדשניים כדי להמשיך ולייצר מוצרים מעולים המיטיבים עם הסביבה.

 

 DECATHLON היא מרשתות קמעונאות הספורט הגדולות בעולם. המותג, שנוסד בשנת 1976, נפרש כיום על פני כ 70- מדינות ברחבי העולם ולו למעלה מ – 1700 סניפים. מטרת העל היא להנגיש את הספורט לכולם ולעורר מודעות והשראה לפעילות ספורטיבית מגוונת המעודדת שמירה על אורח חיים בריא. ברוח הנגשת הספורט להמונים, DECATHLON דוגלת בשמירה על מחירים נגישים כדי לאפשר לכל אדם באשר הוא לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים. השליטה הבלעדית בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים מאפשרת לחברה לתמחר את מוצריה כך שיתאימו לכל כיס, בכל מקום בעולם. ב – DECATHLON ניתן למצוא ציוד ספורט למגוון רחב של ענפי ספורט. לרשת יש כיום עשרה סניפים בישראל.