כותרות אחרונות
Search

דיירים קטנים, ציפיות גדולות – אלחמיסטר האחות הגדולה של…מעצבת את חדר הילדים שלה ב- "VOX" ענקית הריהוט הבינלאומית.

צילום: יח"צ VOX

 

דיירים קטנים, ציפיות גדולות – דנה אלחמיסטר האחות הגדולה של…עיצבה את חדר הילדים שלה בחנות "VOX", ענקית הריהוט הבינלאומית.

 

קצת לפני הלידה, הגיעה דנה אלחמיסטר, אחותה הגדולה של נטע אלחמיסטר עם בטן הריונית מרשימה לחנות "VOX" ענקית הריהוט הבינלאומית בפתח תקוה כדי לתכנן את חדר הילדים עליו חלמה.

 

צילום: יח"צ VOX

 

עיצוב חדר ילדים היא משימה לא פשוטה כשלעצמה, בטח שמדובר בילד ראשון. דנה סיפרה איך הצליחה לבחור ולעצב בקלות את חדר הילדים בזכות מערכת מציאות מדומה לעיצוב אישי של חדרי הבית שפותחה ב "VOX", בעזרתה התאפשר לה למקם את הרהיטים אותם בחרה בתוך   חדר, ובעזרת משקפי תלת ממד היא נהנתה מהתוצאה.

 

צילום: יח"צ VOX

 

קולקציות הרהיטים לתינוקות היא הנישה החזקה ביותר של הרשת בגלל ההיצע, היופי, האיכות ובגלל המחיר האטרקטיבי שמתחרה עם כל אחת מהרשתות בתחום.

 

מה מבדל את "VOX" משאר חנויות הרהיטים?

הרהיטים ב-"VOX" הם פונקציונליים וישמשו אתכם לכמה שימושים ולאורך זמן. קחו לדוגמה את שידת ההחתלה. בתחילת היא תשמש כשידת החתלה וכשהתינוק גדל, כל מה שצריך לעשות הוא להסיר את המגש עליו חיתלתם את התינוק היקר שלכם, והנה לכם שידת אחסון יפה ומעוצבת שתשמש אתכם לאורך זמן. או מיטת התינוק שהופכת למיטת מעבר ותשמש את הרך הנולד לכמה שנים טובות.

 

צילום: יח"צ VOX

 

וזה לא הכול, כי "VOX" זו "אינה עוד חנות רהיטים". אתם ממש לא צריכים להגיע לשואו-רום! כל מה שאתם צריכים זה מחשב, מקלדת ועכבר בעזרתם תוכלו לבחור את הרהיט, לעצב את החדר כראות עינכם, ללבחור את הצבע המתאים לכם, והכל מהבית "באפס מאמץ".

 

צילום: יח"צ VOX

 

איך זה עובד?

נכנסים לאתר של "VOX" בוחרים את הפריטים הנחשקים במקרה הזה של חדר ילדים: מיטה, שידת החתלה, כוננית וכל רהיט אחר שבא לכם, ומתחילים לעצב את החדר לפי ראות עיניכם. בוחרים את הצבעים המועדפים עליכם מתוך מבחר של צבעים שקיימים באפליקציה, את רגלי המיטה והשידה והידיות בהן התאהבתן ועוברים לשלב הבא.  שהוא עיצוב החדר בעזרת אפליקציה "VOXBOX" שתאפשר לכם לשרטט את חדר התינוק העתידי אחד לאחד, למקם בו את הרהיטים שבחרתם, כולל אביזרים משלימים כמו תאורה, בובות, תמונות, ואפילו פוף בצורת תמנון. בסוף התהליך, בעזרת הדמיה ומשקפי תלת מימד, תוכלו להתרשם איך יראה החדר במציאות. וכאן מגיע הטויסט, כל מה שלא נראה לכם אתם יכולים  להזיז, לשנות מיקום ואפילו לבדוק לאיזה צד נפתחת דלת הארון ולקבל החלטה מושכלת האם זה מתאים לכם, וכל זאת לפני הרכישה ובלי התחייבות ובחינם! זה קל, זה פשוט וזה ממש לא יקר.

 

צילום: יח"צ VOX

 

ואם אתם מרגישים שאתם לא בדיוק מעצבים ורוצים עזרה, נהדר, כי באתר עצבו עבורכם חדרים לדוגמה והשראה מהם תוכלו לשאוב שפע של רעיונות.

 

צילום: יח"צ VOX

 

לאחר שהחלטתם מה קונים, ניתן לבצע את הרכישה טלפונית, או להגיע לשואו-רום של "VOX" ברחוב בן ציון גליס 18 פתח תקווה, והמוצרים יגיעו אליכם הביתה ומהר.

 

אולם תצוגה, VOX בן ציון גליס 18 פתח תקווה, מתחם M סנטר

טלפון :   03-6610033

 פתוח 10:00-19:00.

 

לרכישה ישירה מהאתר www.vox.co.il

 וואטסאפ  054-9410756