כותרות אחרונות
Search

דיור אינטריורס מציגה את הסייל הגדול !

דיור אינטריורס מציגה את הסייל הגדול ! 

Goodbye 2019 Welcome  2020

כל דגמי הריהוט של 2019  במחירי הנחה מיוחדים ! מערכות ישיבה סלוניות, כורסאות טלוויזיה מעוצבות, פינות אוכל, חדרי שינה ועוד פריטים רבים מאיטליה ומדנמרק בעיצוב עכשווי ובטכנולוגיה חדשנית

תוקף המבצע עד סוף יולי – עד 60% הנחה

 

חברת 'דיור אינטריורס' המתמחה ביבוא ושיווק פריטי ריהוט ומערכות ישיבה איכותיות מאיטליה ומדנמרק נערכת לקבלת דגמי מערכות הישיבה והרהיטים של קולקציית 2020 ויוצאת בסייל קיץ אטרקטיבי במיוחד שבו כל דגמי 2019 מוצעים למכירה במחירים של עד 60% הנחה.

 

מערכות ישיבה איכותיות מאיטליה ומדנמרק (של מותג הריהוט הסקנדינבי Hjort Knudsen – המוביל בתחומו בעולם), כורסאות טלוויזיה מעוצבות, פינות אוכל, חדרי שינה, מזנונים ועוד מוצעים עד סוף חודש יולי במחירים חסקי תקדים.

 

מחירים לדוגמא:

  • בוניטה – מערכת ישיבה מבית Hjort Knudsen מדנמרק, בעלת 3 ריקליינרים בתוספת שזלונג ב- 16,800 ש"ח במקום 29,500 ש"ח.

 

צילום: יעח"צ

 

  • לינאה – מערכת ישיבה מבית Hjort Knudsen מדנמרק, עם תוספת ריקליינר חשמלי וראשייה ב- 13,900 ש"ח במקום 24,900 ש"ח.

 

  

צילום: יח"צ

 

  • כורסאת 3 מנועים חשמליים מבית יורט קנודסן ב- 50% הנחה.

 

צילום: יח"צ

 

כל הדגמים בסייל הם מתוך תצוגה קיימת.

 

המבצע הוא עד סוף חודש יולי.

 

על דיור אינטריורס:

לאורך השנים הציגה דיור אינטריורס פריטי ריהוט מאירופה המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאיטליה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי הולידו פריטים שלעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח המקומית.

 

ב'דיור אינטריורס' מבחר רחב של מערכות ישיבה וכורסאות מעוצבות לחדר המגורים ולטלוויזיה. הלקוח יכול להתאים לעצמו את המערכת הרצויה לו מתוך מבחר עשיר ואיכותי: הוא יכול לבחור בקו הפונקציונאלי אך איכותי שבו מערכות הישיבה של Hjort   Knudsen  – חברת הריהוט הדני אשר הפך לפופולרי מאוד גם בישראל בשנים האחרונות או מתוך מערכות ישיבה מאיטליה מעוצבות בעורות משובחים או בבדים איכותיים המותאמים לאקלים הישראלי. הוא יכול להתאים לעצמו את התצורה והמידה הרצויה לו ואף פעם לא לוותר על האיכות והנראות.

 

דיור אינטריורס – www.diur.net