כותרות אחרונות
Search

בשל תקלה במערכת ההזמנות, נמכרו עשרות חדרים במלון "איביס" מרכז העיר כולל ארוחת בוקר ב59.9 ₪ במקום 599 ₪.

צילום: אבי בר

 

בשל תקלה במערכת ההזמנות, נמכרו עשרות חדרים במלון "איביס" מרכז העיר כולל ארוחת בוקר ב59.9 ₪ במקום 599 ₪.

בשל תקלה במערכת ההזמנות של מלונות "ibis" ירושלים מרכז העיר, נמכרו עשרות חדרים במלונות כולל ארוחת בוקר ב59.9 ₪ במקום 599 ₪.

הנהלת ibis מעדכנת שתכבד את המחיר שהיה רשום בהזמנה.

 

מלונות "איביס" ירושלים, השייכים לרשת מלונות "Accor" הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם המונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם עם מעל 40 מותגים שונים, מוכרים כמלונות טובים, נקיים, בלוקיישן נהדר ובמחירים אטרקטיביים ביותר. כעת אפשר להגיד בוודאות שהשירות, אמינות והיושרה בראש סדר העדיפויות אצלם.

 

לובי "IBIS STYLES" – צילום: אסף פינצ'וק

 

אתמול, יום שלישי 2/8/22, התגלתה במערכת ההזמנות של המלון תקלה שאפשרה למזמינים לרכוש חדר בחודש אוגוסט, שיא עונת התיירות, ב59.9 ₪ ללילה + ארוחת בוקר במקום ב599 ₪ ללילה+ ארוחת בוקר. עשרות הצליחו לרכוש את החדרים במחיר זה עד שהנהלת המלונות גילתה את הטעות.

 

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות IBIS ישראל מסר: "כרשת בינלאומית אנו מחויבים לסטנדרטים בינלאומיים על כל המשתמע ולכן החלטנו לכבד את כל מי שזכה ורכש חדרים ב59.9 ₪ ללילה עם ארוחת בוקר. אני שמח עבור עשרות האנשים המאושרים שזכו בחדר במלון נהדר בירושלים כמעט בחינם בתקופה הכי מבוקשת בשנה. אני מזמין את כל עם ישראל להגיע אלינו במהלך אוגוסט שכן המלונות שלנו מאפשרים נופש אורבני בלב הפועם של עיר הבירה במחירים מאד אטרקטיביים, גם כשהמחיר אינו טעות ".

 

 חדר ibis Jerusalem City Center – צילום: יעל הרמן

 

בירושלים שני מלונות "ibis" – האחד  "ibis" מרכז העיר והשני "ibis styles" מרכז העיר, שניהם נמצאים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – מרכז העיר במיקום הטוב ביותר שקיים. מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע. המלונות ממוקמים סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

 

מלון איביס ירושלים מרכז העיר: כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים. המלון מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות  ibis בעולם. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים (עץ ואדום), חדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת "ACCOR" ומותגי "ibis" העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  "ibis" העולמי, אותו ניתן לרכוש באופן פרטי.

 

ארוחת הבוקר ב "IBIS STYLES" – צילום: אסף פינצ'וק

 

מלון "ibis styles" שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים ובשישי בערב מוגשת במקום ארוחת ערב על בסיס דגים.

 

Lobby ibis Jerusalem City Center – צילום: יעל הרמן

 

מלונות "ibis" הינם המותג המוביל ברשת "Accor" הבינלאומית , מחמירים במיוחד ועומדים בתקני התו הירוק. במלונות  מקפידים על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. החדרים עוברים חיטוי נוסף כדי לעמוד בתקנים של רשת "ACCOR" הבינלאומית, הקפדה על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם, וברחבי המלון פוזרו עמדות חיטוי בכל פינה. העובדים מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בניקיון כל חדר וחדר והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות, זאת על מנת להבטיח לעמוד בנהלי הניקיון וההיגיינה המחמירים.

 

לפרטים והזמנות   *9709  או  www.ibis.co.il