כותרות אחרונות
Search

בשורה לקהילת הגברים הקרחים בישראל – מכונת גילוח חדשה של חברת "רמינגטון", אשר פותחה במיוחד לגברים קרחים.

צילום: יחצ שריג

הידעתם!? שניים מתוך שלושה גברים בישראל הם קרחים!

בשורה לקהילת הגברים הקרחים בישראל – מכונת גילוח חדשה של "רמינגטון", אשר פותחה במיוחד לגברים קרחים.

 

מותג טיפוח השיער המוביל "רמינגטון" המשווק בישראל ע"י "שריג אלקטריק", משיק את מכונת הגילוח ,ULTIMATE RX7 דגם XR1600, אשר מתהדרת ב- 5 ראשי גילוח מסתובבים, לגילוח קרוב יותר ובהתאמה מלאה לצורת הראש.

 

"בישראל שניים מכל שלושה גברים מתהדרים בקרחת."

 

אם בעבר נתפסה הקרחת כסממן להזדקנות, אז כיום מחקרים מראים כי התפיסה השתנתה לחלוטין וגברים קירחים לא רק שאינם נחשבים לזקנים, אלא אפילו מושכים יותר.

 

צילום: יחצ שריג

 

מחקר שנערך באוניברסיטת פנסילבניה מצא כי גברים שגילחו את ראשיהם נתפסו כיותר חזקים, גבוהים, דומיננטיים ובעלי יכולת מנהיגות, מאשר גברים עם שיער מלא או דליל.

 

"הקרחת המעוצבת היא פתרון פשוט, מהיר, זול ומחמיא."

 

המותג העולמי "רמינגטון", המשווק בישראל על ידי 'שריג אלקטריק', מציג את מכונת הגילוח מדגם  XR1600החדשה, אשר פותחה במיוחד עבור קרחים. המכונה מתאימה את עצמה לכל סוג קרקפת ומאפשרת תוך דקות, אפילו ברכבת בדרך לעבודה בעזרת כבל USB להטעין ולהשתמש בכל מקום ובכל זמן, פשוט להגיע לקרחת מתוחזקת ללא לכלוך וללא מאמץ.

 

מכונת הגילוח מתהדרת ב-TURBO SPEED לפעולת גילוח מהירה, כשתי דקות עבודה בלבד. בעלת 30% יותר גמישות להתאמה לצורת הקרקפת, אשר מאפשרת גילוח קרוב ככל האפשר) 0.2 מ"מ(, בעלת עמידות מלאה למים, טרימר-קוצץ נשלף, תא ניקוי נשלף, קומפקטית וקלה לנשיאה.

 

צילום: יחצ שריג

 

המכונה מגיעה לזמן עבודה של 60 דקות לאחר טעינה מלאה וכוללת תיק אחסון.

 

מחיר: 399 ש"ח

 

2+1ּּּ שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי – בכפוף לתקנון באתר שריג.

 

להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן https://sarig.com/

 

צילום: יחצ שריג

 

אודות "רמינגטון":

"רמינגטון" הינו מותג ניו יורקי שנוסד לפני 85 שנים ומתמחה במכשירים איכותיים לעיצוב השיער לנשים ולגברים. המותג הינו פורץ דרך, כשהיה הראשון בעולם ששילב רכיבי הזנה והגנה במכשירים חשמליים לעיצוב השיער דוגמת שמן מרוקאי, חלקיקי קונדישנר ועוד שמטיבים עם השיער. מחלקת המחקר והפיתוח של המותג דואגת תדיר להתחדש בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות כדי להבטיח שמירה על בריאות ואיכות השיער. המכשירים המתקדמים מאפשרים, תוך שימוש קל ונוח לתפעול, תוצאות מקצועיות הנשמרות לאורך זמן.

 

'שריג אלקטריק' היבואן הרשמי של מותגי החשמל המובילים בעולם, עם 22 מרכזי שירות בפריסה ארצית בנוסף לשני מרכזי שירות אזוריים ומחלקת שירות ותמיכת לקוחות מרכזית.