כותרות אחרונות
Search

ברשת ה-"MASHBIR" מתרגשים להציג את קולקציית אביב קיץ 2022 של מותג-העל הבינלאומי YORK KENNETH COLE NEW.

"קנת קול" "משביר" – צילום: יח"צ "משביר"

 

ברשת ה-"MASHBIR" מתרגשים להציג את קולקציית אביב קיץ 2022 של מותג-העל הבינלאומי "YORK "KENNETH COLE NEW.

רוצים להתחדש לקראת האביב שבפתח? מחפשים לשדרג את המלחתה עם בגדים איכותיים בחתימתו של מעצב על בינלאומי? מזמן כבר הפנמתם שחבל להשקיע בבגדים שנזרקים אחרי כביסה אחת ושכדאי להתמקד בקניה נכונה ומדויקת, מלתחה באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים. ובטח של מעצב-על כמו "KENNETH COLE".

 

קולקציית "קנת קול"  – "YORK KENNETH COLE NEW" שזכתה להצלחה מסחררת עם כניסתה לרשת ב-MASHBIR בעונה הקודמת, מציגה את קולקציות האביב לנשים וגברים. לאנשי עסקים, ללוק מוקפד לעבודה, למפגשים חברתיים, ובעצם לכל אירוע ולכל שעות היום.

 

פרטי לבוש בלוק מחויט בלתי רשמי לאלה שרוצים מראה אלגנטי אופנתי, טרנדי, רענן ומרשים. למחפשים את לוק הקז'ואל הבלתי מתאמץ בצבעוניות הטרנדית, את מראה הסטרייט לוק, וגם פריטים נבחרים הפונים לקהל צעיר שמבין אופנה ורוצה מותג-על מוביל, עכשווי ואופנתי, כזה שיודע להיות קול ומדליק.

 

את "קנת קול" תמצאו רק ב-MASHBIR. קולקציות אביב 2022 לנשים ולגברים הן מהמושלמות, אופנתיות, והמתוחכמות שיש.

 

קולקציות הנשים:

"קנת קול" "משביר" – צילום: יח"צ "משביר"

 

מתאפיינות בנינוחות הגזרות והבדים, קלילות, רכות, עם זרימה ותנועה, ליצירת "מיקס אנד מאץ" המשתלב אחד בשני באופן מושלם.

 

הקבוצה הקלאסית קרובה לקו האמריקאי, וכוללת בלייזרים עם עיבוד פנימי, גזרות מחויטות תוך שמירה על נינוחות ואופנתיות, ומכנסיים תואמים מחויטים לעבודה ולפגישות עסקים במראה מהודק ומושלם. הקבוצה הקלאסית מגיעה בצבעוניות של כחול NAVY, חאקי וקרם, הצבע השחור המנצח, כחול פטרול, ואפילו בוורוד עדין ורך.

 

קבוצת הקז'ואל היא העשירה והגדולה מכולן. שמלות ארוכות מבדים רכים שמדגישים את סילואט הגוף, למראה אביבי מושלם בארוחת בוקר בים עם חברות. מגיע בלבן, שחור וגם בהדפסים של ורוד שלג עם שחור. מכנסים לבנים מבד דמויי פשתן, חצאיות עם וולנים למראה נשי סקסי בשחור לבן קרם וחום, בלייזרים בגזרת ג'ינס עם עיבוד פנימי של בטנה מבד מודפס שנותנים טוויסט אופנתי ושובב לבלייזר, ויוצרים מראה אלגנטי ולא זרוק להופעה מרשימה ולא נוקשה.

 

"קנת קול" "משביר" – צילום: יח"צ "משביר"

 

בנישת החולצות החגיגה גדולה. חולצות טי שירט או גופיות מבד "מודל" שהינו סיב רך בעל נפילה מושלמת על הגוף לא צמוד מדי בדיוק בריחוק הנכון, החולצות שהן מבחינת מאסט בכל מלתחה ובכל צבע. בנוסף, חולצות קצרות בלוק צעיר בצבעי שחור, לבן, ובהדפסים אביביים, שמתכתבים נהדר עם המכנסיים בגזרה הגבוהה ויוצרים מראה שובב, וצעיר.

 

חליפות מאותו הבד של חולצות וחצאיות בהדפסים פרחוניים, מבדים עדינים ורכים למראה נשי, אביבי וצעיר. חולצות ג'ינס מכופתרות מבד טנסל בעל ברק שמעניק לחולצה מראה יוקרתי ועוד ועוד ועוד…

 

"קנת קול" "משביר" – צילום: יח"צ "משביר"

 

בנישת המכנסיים ההיצע רב ומגוון. כאלה עם "פאנסים" עדינים, וגם וולנים מעל החגורה לנגיעות נשיות, מכנסיים בגזרות קלאסיות, מכנסיים קצרים עם חגורה רחבה ואלגנטית במותן, ועוד, בצבעוניות אביבית של שחור, קרם, אבן, תכלת וכחול.

 

אי אפשר בלי בגדי הערב המושלמים. שמלות מבדי ג'רסי עם חיתוכים, כיווצים, וולנים, ושמלות בגזרות נקיות ומחמיאות שהופכים כל דגם למעניין ומתוחכם יותר. בקולקציה גם שמלות שהן המילה האחרונה לעונה "Fluffy Dresses"  שמלות ערב במראה רך ומתנפנף כמו עם נוצות, מראה אלגנטי שימקד את כל תשומת הלב אליכם.

 

קולקציית הגברים:

"קנת קול" "משביר" – צילום: יח"צ "משביר"

 

כמו בחיים, אצל הגברים הדברים יותר פשוטים, אולם לא פחות מתוחכמים ואלגנטיים. טי שירט וחולצות פולו מתוחכמות העשויות מבד "ליקוויד כותון" שהינו בד כותנה רך בעל נפילה רכה על הגוף, למראה מחויט ואלגנטי שמתאים לגבר הישראלי ולקיץ החם. חולצות מחויטות 100% כותנה ללא צורך בגיהוץ – מכבסים, תולים ומחזירים לארון. והחדשות הטובות הן חולצות כותנה מבדי פשתן כותנה, כי אם עד עכשיו בדי פשתן היו מבחינת טאבו לגבר הישראלי, הרי שעכשיו הקולקציה מציגה מעבר לגזרות אלגנטיות ומדויקות הן גם עשויות מבד איכותי שכמעט ואינו מתקמט ונראה מיליון דולר. בדיוק כמו שהגבר הישראלי אוהב.

 

הגזרות מגוונות, מכנסיים קצרים וארוכים מכותנת לייקרה, מכנסיים בגזרת "ג'וגר" גזרה ספורטיבית כמו רצי הג'וגינג בניו יורק, עם שרוך קשירה, למראה טרנינג בסטייל. הבגדים נינוחים, הגזרות מחמיאות ונעימות למגע ומתאימות לכל שעות היום.

 

פעם נוספת ה-MASHBIR עם הקולקציה החדשה של  KENNETH COLE  NEW YORK  מוכיחים כי הרשת מובילה בחדשנות ומקוריות בנוף חנויות הלייף-סטייל והאופנה בישראל.

 

להשיג בסניפי רשת ה"-MASHBIR בכל רחבי הארץ ,

 ובאתר האונליין https://365mashbir.co.il/