כותרות אחרונות
Search

במסגרת תחרות שיזמה חברת "סטרטסיס", ילדים דמיינו וציירו את גיבורי העל שיצילו את העולם מקורונה.

Covid Bat – טל צינמן צילום: "סטרטסיס"

 

לפעמים חלומות מתגשמים:

במסגרת תחרות שיזמה חברת "סטרטסיס", ילדים דמיינו וציירו את גיבורי העל שיצילו את העולם מקורונה.

גיבורי העל שיצילו את העולם מקורונה, שילדים דמיינו (וציירו),  הודפסו בתלת מימד בתחרות בינלאומית שיזמה חברת "סטרטסיס".

 

מי באמת יכול להציל את העולם מאימת הקורונה? על פי מאות ילדים שלקחו חלק בתחרות איור בינלאומית שיזמה חברת "סטרטסיס" (Stratasys) בשיתוף עם המוציאה לפועל, חברת Dream Drops, הם כוללים, בין השאר, את העטלף הוורוד, את סטרטמן ואפילו את מארג׳ סימפסון כשהיא מצוידת בשש זרועות.

 

עשרת הזוכים הראשונים – צילום: "סטרטסיס"

 

במסגרת התחרות התבקשו ילדי העובדים מכל אתרי "סטרטסיס" ברחבי העולם לאייר את גיבורי העל שלהם, להסביר איזה כוחות יש להם וכיצד הם יכולים להביס את הקורונה. מבין מאות הציורים שהגיעו למשרדי "סטרטסיס" ברחובות, נבחרו  עשרה גיבורים וגיבורות. התחרות זכתה לפופולריות רבה בזירה הישראלית ונרשמו לא פחות מארבעה זוכים מקומיים: ליאה גייחמן בת ה-12, איתן גלס (10), אמיתי בועז רומבק (8) וטל צינמן (9).

 

ד"ר C – איתן גלס – צילום: "סטרטסיס"

 

מעצבים ומאיירים מקצועיים שוחחו בשיחות וידאו  עם הזוכים לטובת אפיון ועיצוב סופי ומשם הועברו האיורים לאמני תלת מימד ליצירת והדפסת מודלים מדוייקים וצבעוניים ובחלקם אף שקופים – משימה שהוטלה על מדפסות סדרת ה-J של החברה שמדפיסות בטכנולוגיית פוליג׳ט. המוצר הסופי – דמויות תלת מימד, שגם נראות סופר-אמיתיות, נשלחו במארז מתנה לזוכים המאושרים, בצירוף תיקי גב אישיים ממותגים.

 

מארג' – ליאה גייחמן – צילום: "סטרטסיס"

 

אוהד מיוחס, דירקטור קיימות וחדשנות ב"סטרטסיס": "הרעיון נולד מהרצון להרים פרוייקט גלובלי בעל ערך חברתי ושיתופי, שיביא לידי ביטוי גם את החדשנות של החברה. במהלך הדרך גילינו את מה שכבר ידענו קודם וזה שהדמיון האנושי, ובמיוחד אצל ילדים, הוא בלתי מוגבל ומסייע בהתמודדות עם קשיים".

 

ד"ר פיצה – אמיתי בועז רומבק – צילום: "סטרטסיס"

 

מוסיף מיוחס."חלק מהמשימה שלנו, שכולנו מאוד נהנינו ממנה, הייתה לקחת את החלומות של הילדים, לחבר אותם לטכנולוגיה מתקדמת ולהפיח בהם חיים בדמות גיבורי העל שהדפסנו. אני מעריך שהצלחנו להדגים לדור הצעיר שמותר ורצוי להתפרע בחשיבה יצירתית וכי הוכחנו שכשמדובר בהדפסות תלת מימד – הכל אפשרי".

 

Covid Bat – טל צינמן צילום: "סטרטסיס"

 

סרטון: https://www.youtube.com/watch?v=FG1GcSfoNvU&ab_channel=Stratasys

 

אודות "סטרטסיס" (Stratasys)

"Stratasys" היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות. באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת Stratasys יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר. כיום, הגופים והארגוניםהמובילים בעולם פונים אל Stratasys כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף ​​לשפר טיפול בחולים.

 

Stratasys reserves the right to utilize any of the foregoing social media platforms, including the company’s websites, to share material, non-public information pursuant to the SEC’s Regulation FD. To the extent necessary and mandated by applicable law, Stratasys will also include such information in its public disclosure filings.

 

Stratasys is a registered trademark of Stratasys Ltd. and/or its affiliates. All other trademarks are the property of their respective owners, and Stratasys assumes no responsibility with regard to the selection, performance, or use of these non-Stratasys products.